Líčení

Podzimní líčení II.

října 30, 201612 Comments


Jelikož se Vám moje podzimní líčení v červených tónech líbilo, řekla jsem si, že si pro Vás připravím ještě jedno v podobním stylu. A vzhledem k tomu, že paletka od Zoevy Mixed Metals podzimními barvami jen dýchá, použila jsem k líčení znovu, právě tuto paletku. 

Co jsem při líčení použila: 
Jelikož jsem spěchala, udělala jsem trošku rychlejší make-up. Nanesla jsem podkladovou bázi od Benefitu Porefessional a na ni jen pod oči menší množství korektoru Catrice. Ten jsem důkladně rozpracovala a na celou tvář nanesla minerální pudrový make-up Mary Kay. Tvář jsem trošku přiopálila bronzerem (konturovací trio Makeup Revolution) pod lícními kostmi, na spáncích a kolem čela a na tváře nanesla lehce tvářenku v neutrálnějším odstínu (paletka tvářenek Makeup Revolution) . 
Obočí jsem vykreslila tmavě hnědým stínem z paletky Maybelline The Nudes a z té jsem také vzala světle šedý matný a středně tmavý hnědy stín, které jsem použila na vystínování záhybu oka. Světlejší stín od záhybu až kousek nad něj a tím tmavším pak pouze záhyb oka. Poté přišla řada na paletku Zoeva Mixed Metals. Pro projasnění vnitřního koutku jsem se smíchala stíny Warm Silver a Neo Brass. Chtěla jsem tak docílit, aby byl odstín dostatečně světlý, ale zároveň v sobě měl zlaté odlesky a ladil tak se zbytkem. Stínem Neo Brass jsem také nalíčila zbytek víčka a na vnější polovinu jsem poté zvolila ještě stín Bronce. Všechny stíny jsem vzájemně promísila, aby plynuly jeden do druhého. Abych oku přidala větší hloubku, do vnějšího konce jsem ještě vmísila tmavě hnědý matný stín z paletky Maybelline (a stín opět zapracovala). Nakonec jsem ještě jednou propracovala záhyb oka, aby vše bylo sjednocené a nikde nevznikly ostré přechody. Na řasy jsem použila  řasenku Estée Lauder Sumptuous Extreme.
Celý vzhled jsem završila rtěnkou Gerard Cosmetics v odstínu 1995 v červenohnědé matné barvě.

Doufám, že i toto podzimní líčení se Vám bude líbit a třeba jej i vyzkoušíte samy doma. Jaký je Váš oblíbený podzimní look? A máte nějakou oblíbenou podzimní paletku, bez které si prostě toto období nedokážete představit? Podělte se se mnou dole v komentářích :)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

12 komentářů:

  1. páči sa mi, ako ideš vždy do výraznejších farieb, ale napriek tomu je to líčenie jemné a na každý deň :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to děkuji. Na příště už mám nachystáno něco trošku méně barevného s dvěma možnostmi odstínů rtů :) Tak snad zaujme i něco takového :)

      Vymazat
  2. Tohle je parádní líčení kor pro zelenoočky, mi přijde. :) Jinak miluju odstín rtěnky, kterou jsi použila. Já se stále držím u svých nude odstínů na očích, takže tohle je pro mě dobrá inspirace. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak určitě vyzkoušej :) Jestli máš strach vyjít ze své komfortní zóny, tak se nalič normálně na doma a uvidíš, jak se ti to zalíbí :)

      Vymazat
  3. Nádherné líčení. Neskutečně se mi líbí propojení barev.

    Na blogu probíhá soutěž o novinky E-style: wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No snažím se, aby to bylo vždy hezky plynulé :)

      Vymazat
  4. Počuj, prezraď, ako to robíš, že sa ti hodí každá farba? :o ♥ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Jesenná giveaway *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak to nevím. Já celkově moc neřeším barvovou typologii a dám si na sebe co se mi líbí :) Myslím si, že je to hodně i o tom, jakou má člověk osobnost, jestli barvy dokáže "unést" nebo ne...

      Vymazat
  5. Sama jsem takovému líčení na podzim podlehla :) moc hezké ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já mám zelenkavé až khaki líčení moc ráda :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)