Unboxing

Brandnooz box - Září

října 18, 20166 Comments


A s nějakým tím zpožděním přidávám i já svůj názor na poslední Brandnooz box. Co se v něm objevilo nového a jak mi pochoutky chutnaly?



Pokud jste ještě o tomto dobrůtkovém boxu neslyšeli, jedná se o měsíční zásilkovou službu, která Vám každý měsíc, přinese až ke schránce novinky z trhu jídla. Opakující se objednávka je za 279Kč a výrobky v balíčky jsou vždy v minimální hodnotě této částky. Pokud si však nyní chcete box pouze vyzkoušet a ještě nevíte, jestli by tato služba byla pro Vás, určitě neváhejte a objednejte si svůj první box za zvýhodněnou cenu 199Kč ZDE!

A nyní se podíváme, co bylo obsahem balíčku tohoto měsíce:
Mattoni - Grapefruit 1,5l (16,90Kč)
Tranquini 2×250ml (35,90Kč)
JOJO - Kavárna (16,90Kč)
JOJO - Koktejl bar (16,90Kč)
Nesquik - Delice (9,90Kč)
Jupík - jahoda, jablko a kiwi (9,90Kč)
Farmářská polévka - čočková (29,90kč)
Farmářská polévka - bramboračka (29,90Kč)
Malva - Hořčice Krémžská (25Kč)
Orion - Pistácie (13,90Kč)
Semptex - Cactus (32,90Kč)
Monnami - ovocné pyré jablko švestka (35Kč)
Monnami - ovocné pyré jablko banán (35Kč)

Položky, které mě zaujaly nejvíce: 
Mattoni - Grapefruit
JOJO - Koktejl bar 
Jupík - jahoda, jablko a kiwi
Farmářská polévka - čočková
Orion - Pistácie
Monnami - ovocné pyré jablko švestka


Položky, které jsem již vyzkoušela:
Orion - Pistácie - typická čokoláda v malém provedení do kabelky. Za sebe bych řekla, že mnohem lepší než Milka.
JOJO - Koktejl bar  - Super bonbónky s ovocnou příchutí. 
JOJO - Kavárna - Bonbonky s kávovou příchutí a na mě s až příliš chemickou kávovou vůní. Pytlíček jsem neměla ani chuť dojíst.
Mattoni - Grapefruit - Taková typická grepová bublinková voda. Moc mi chutnala, ale nic moc nového.¨
Jupík - jahoda, jablko a kiwi - Mňam, dobré sladké fruko. Takové to pití, které by se dalo hezky strčit do tašky na pochůzky, ale pak si člověk připadá trapně to na veřejnosti pít :D 


A položky na které se těším až je ochutnám:
Nyní se ještě těším na Farmářské polévky, které jsem již kdysi chutnala a byly výborné, tak jsem zvědavá na tyto nové příchutě. A také na ovocné pyré, které si nejspíš zítra vezmu do školy :) Také má totiž přátelské balení do tašky.

Takže celkově jsem byla s boxem spokojená. Jediné položky, které nevyužiji jsou Semtex a Hořčice. A co Vy? Objednáváte si Brandnooz box nebo ne? Jak se Vám tento měsíc líbit? 

XOXO

VERONIQUE


PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

6 komentářů:

  1. Wau, Jojo kaviareň vyzerá zaujímavo, to som si v obchodoch ešte ani nevidela ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadat vypadala, ale ta chemická vůně byla dosti odrazující :/

      Vymazat
  2. Ty jo ty farmářské polévky vypadají moc zajímavě a to pyré bych taky hned zkusila. Jinak to JOJO nic pro mě, protože moc na tyto gumové sladkůstky nejsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se na tu polévku těším :) Pyré mám teď s sebou ve škole. Tak si třeba dám :)

      Vymazat
  3. Ty kávové bonbony mi teda vůbec nechutnají, balíček mám pořád rozdělaný a asi zbytek vyhodím.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)