TAG

101 cílů za 1001 dnů

května 05, 201634 Comments


Už po nějakou dobu pozoruji vznikající články na téma 101 cílů za 1001 dnů. Nikdy jsem tento projekt blíže nezkoumala, až jsem narazila na blog Gabux. Zde jsem se podívala na to, jak projekt pojala a moc se mi to zalíbilo. Vzhledem k tomu, že jsem typ člověka, který hodně věci odkládá a dost ho popožene, když si vše napíše, řekla jsem si, že by toto mohlo být něco pro mě. 

Pro vysvětlení celého konceptu (pokud to někomu není jasné z nadpisu):
Člověk si vymyslí celkem 101 cílů, kterých by chtěl dosáhnout za 1001 dní. Měly by to být cíle, kterých je možno dosáhnout za pomoci alespoň vlastního úsilí, měly by se co nejvíce týkat vlastní osoby a mělo by se jednat o něco, co nějak rozvine některou z oblastí jeho života. Je mi jasné, že zřejmě nezvládnu splnit všech 101 cílů, ale pokusím se o splnění co největšího množství. Tak jdeme na to!


Zdroj: http://www.travelingbroad.com/how-a-bucket-list-can-help-you-live-a-fuller-life/

Začátek: 5.5.2016
Konec: 31.1.2019 (143 týdnů)

Pokrok
Splněno

A// Hobby
i) Blog
1. Napsat 300 článků (103/300)
2. Uspořádat 6 soutěží
3. Přispívat pravidelně alespoň 3 články týdně (34/143 týdnů)
4. Vytvořit reklamní produkt
5. Zkusit udělat swap
6. Zúčastnit se blogerského bazárku v Brně
ii) Sport
7. Začít pravidelně cvičit alespoň 1 krát týdně
8. Začít chodit běhat alespoň 1 krát týdně
9. Zúčastnit se Spartan race
10. Zaběhnout si Brněnskou desítku
11. Pravidelně jezdit na brusle, když budu doma
12. Vyzkoušet horolezeckou stěnu
13. Navštívit jumping park
iii) Knihy
14. Přečíst 101 knih (4/101)
15. Z toho alespoň 20 knih v angličtině (3/20)
16. Dočíst Sophiinu volbu (knihu mám rozečtenou od léta 2012) 😊
17. Přečíst 5 motivačních a sebe-rozvíjejících knih (0/5)
18. Zkusit splnit Knižní výzvu 50
19. Napsat článek na téma Mých TOP 10 knih
iv) Vizážistika
20. Pořídit si profesionální sadu štětců
21. Líčit nějaký zajímavý veřejný projekt
22. Zúčastnit se soutěže vizážistů
23. Zúčastnit se kurzu pro úpravu vlasů
24. Pořádat pravidelně hromadný kurz Sama sobě vizážistkou
25. Vytisknout si vizitky
26. Vytvořit projekty, které jsem si doposud naplánovala (2/20)
v) Jídlo
27. Začít více vařit doma
28. Kupovat kvalitnější suroviny
29. Více pracovat s ovocem a zeleninou
30. Začít pěstovat bylinky
31. Zaplnit moji kuchařku recepty
32. Každý měsíc vyzkoušet alespoň 2 nové recepty (15/66)
33. Pořídit si bábovkovou formu
vi) Focení
34. Pořídit si lepší objektiv
35. Začít každý měsíc svými fotografiemi přispívat na blog (3/33)
36. Každý týden vyrazit ven s foťákem (5/143)
37. Zlepšit se ve focení produktů a jídel
38. Nejhezčí fotografie si nechat vytisknout
vii) Kreslení
39. Namalovat velký obraz
40. Dokončit knihu antistresových omalovánek

B// Zážitky
i) Kultura
41. Navštívit muzeum Madame Tussauds v Londýně
42. Zúčastnit se výstavy šatů Blanky Matragi
43. Jít na koncert Adele
44. Vidět Labutí jezero
45. Navštívit představení v Národním divadle v Praze
46. Navštívit divadlo Karlín
47. Jít na nějaký brněnský ples
iii) Atrakce
48. Navštívit Disneyland/world
49. Navštívit svět Harryho Pottera
50. Projet se na lodičkách
51. Projet se v gondole
iv) S přítelem/přáteli
52. Jet na vodu
53. Jet na dovolenou na kole
54. Strávit dovolenou pod stanem
55. Udělat si piknik venku

C// Cestování
i) Nové státy
56. Navštívit Anglii
57. Navštívit Irsko
58. Navštívit USA
59. Navštívit Austrálii
60. Navštívit Nový Zéland
61. Navštívit Norsko
ii) Konkrétní místa
62. Jet na dovolenou k Rakouským jezerům
63. Znovu navštívit Paříž
64. Projet pobřeží jižní Francie
65. Prochodit Tatry
66. Podívat se do Benátek
67. Vyšlápnout si na Sněžku

D// Škola
68. Prodat staré učebnice
69. Projít všemi zbývajícími semestry (2/5)
70. Projít praxí (0/4)
71. Napsat diplomovou práci
72. Zvládnout státnice
73. Odpromovat
74. Začít navštěvovat hodiny AJ s rodilým mluvčím
75. Udělat zkoušku z AJ - alespoň FCE
76. Znovu se začít učit francouzsky
77. Začít se učit znakový jazyk

E// Život
i) Domácnost
78. Udělat si systém v šatníku
79. Protřídit oblečení alespoň 2 krát ročně
80. Vyřazené oblečení věnovat charitě
81. Uklidit a zařídit balkón na léto
82. Pořídit si domácího mazlíčka
83. Pořídit si gramofon
84. Udělat generální úklid v kuchyni
85. Pořídit si květiny a pravidelně se o ně starat
86. Přestěhovat se
87. Koupit si Yankee Candle
88. Neskladovat každou blbost se slovy - "Může se to hodit."
ii) Osobnost
89. Poctivě plánovat pomocí diáře
90. Vytvořit si denní plánovač pro věci, co potřebuji stihnout
91. Naučit se pít víno
92. Přestat se stresovat
93. Posílit svou osobnost
94. Více si věřit
95. Zbavit se strachu z mluvení na veřejnosti
96. Dělat více věcí, které si přeji já (a ne ostatní)
97. Zajít na kontrolu k dermatologovi
98. Vypořádat se se svými znamínky
99. Nechat si udělat kompletní test alergenů

100. Pořídit si kasičku bez otvírání a šetřit si do ní
101. Za každý splněný cíl dát do kasičky 100,- (32/101)

Doufám, že toto někoho inspiruje a přidá se také k tomuto projektu, aby se pokusil posunout se dál :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

34 komentářů:

  1. Tohle se mi líbí, jen nevím, jestli nejsem moc líná, abych do toho šla taky. Otázka je, jestli vůbec mám tolik cílů... v závěru jsem totiž docela nenáročná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že vymyslet všech 101 bylo hodně náročné. Po 45 jsem už byla v koncích, ale člověk nakonec přijde na spoustu věcí :) Budu ráda, když se přidáš a pošleš mi odkaz na tvůj seznam ;-)

      Vymazat
  2. Krásny zoznam, držím ti palce,aby sa to splnilo čo najskôr :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne! ♥ Držím ti palce a verím že to určite zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Budu moc držet palce, aby vše vyšlo :)) Já si vždy dám na začátku roku předsevzetí a to mi stačí, tohle bych už asi nezvládla vůbec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na to 1001 dní :) Všechno to nejsou jen doslova cíle, ale i věci co hodně odkládám a neměla bych :) Tak třeba mě to popožene :)

      Vymazat
  5. Kdyby sis chtěla odškrtnout další položku a to swap, tak bych se ráda přihlásila k jeho splnění :)

    Máš skvělé cíle, držím palce, ať ti to vyjde! :) do Norska bych se taky ráda podívala, dokonce se i učím norštinu :3 ve spoustě cílech jsme si podobné :)

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Swap mám už domluvený s jednou slečnou, už i komplet nachystaný, ale bohužel mi přestala komunikovat, tak nevím jak to dopadne :/ Každopádně ať už to bude první nebo se rozhodnu pro druhý, budu na tebe myslet :)
      Děkuji :)

      Vymazat
    2. Kdyby se neozvala, určitě mi napiš! :3

      Vymazat
  6. wau keby som mala čas aj ja by som sa do toho pustila to cestovanie sa mi najviac páči pretože to aj ja milujem ,prajem ti aby sa ti všetko splnilo ♥

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) spíše jsem tam vypsala státy a místa, která bych ráda navštívila. Úplně upřímně si nemyslím, že by to bylo reálné (z finančních a časových důvodů), ale kdyby aspoň jedno z toho vyšlo, budu moc ráda :)
      Určitě se do cestování pusť. Nikdo neříká, že musíš trajdat půl roku po světě :) Můžeš jet třeba na 3 dny do rakouska, v létě třeba na týden někam kam bys ráda :) Všechno jde nějak udělat :)

      Vymazat
    2. ak ti mozem poradit da sa cestovat aj za lacno pozri si napr. tuto stranku: https://www.airbnb.com (tam najdeš po celom svete ubytovanie za lacno ;)) mame odskusane uz len nejake lacne letenky cez pelikana poznam este viac stranok na lacne cestovanie ak mas zaujem ;)

      Vymazat
    3. Airbnb znám :) Ještě jsem přes ně nikdy nebyla, ale už mockrát jsem si prohlížela, kam by se dalo jet :) i couchserving :) Je to strašně super, když má člověk takto možnost někam vyjet a neplatit tisíce za nějaké hotely. Ušetří a má tak třeba možnost poznat více místní kuchyni a nebo zajet někam na výlet :)

      Vymazat
  7. Veľmi sa mi páčia tvoje želania. Niektoré si dokážeš splniť prakticky kedykoľvek, na iné naozaj treba čas a trpezlivosť :) Super

    Vzdelávanie zábavnou formou alebo ako vás môže ovplyvniť hranie šachu, dámy či mlynov? http://co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.com/2016/05/zlepsenie-vizualizacie-strategie.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ano, chtěla jsem tam i takové věci, abych se musela pravidelně snažit :)

      Vymazat
  8. Ja mám veľmi rada tieto ciele, hlavne rada čítam aké ciele maju iný, ja si ich nedávam, lebo viem, že ich i tak nesplnim. :-D Ale inak posledné dva body ma trochu aj povavili že zaobstarať si kasičku a za každý splneny bod 100 korun. To je super motivácia. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No řekla jsem si, že bych za těch 1001 dní mohla i hezky našetřit na něco pěkného :) Třeba na ty štětce nebo na ten objektiv :D :D

      Vymazat
  9. K tvému projektu jsem se dostala až dnes, ale nevadí. Disneyland a Harry Potter ♥ Tam pojedu klidně s tebou! :D
    Musím říct, že z tvých cílů mě nejvíce zaujala ta znaková řeč. Možná hlavně proto, že jsem taky přemýšlela nad tím, že bych se ji chtěla naučit. Napadlo mě to v tramvaji, když tam tři sympatičtí kluci si díky ní povídali.
    Gramofon je úžasná věcička a vždycky na mě dýchne takovou tou starší atmosférou. A co se týče svíček Yankee, tak doporučuji spíš Village - jsou ve velmi podobné (možná dokonce stejné) skleničce a stejně krásně voní, jen jsou levnější. Za mě palec nahoru! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tip :) Na svíčky jsem se mrkla a myslím, že bych tam mohla něco voňavého vybrat ;-)

      Vymazat
  10. Wow, dočetla jsem to až do konce a držím ti palce! ☺ Je super, jak se chceš překonat, zlepšit, něco přiučit... ☺ Já moc takové cíle nemám, když něco chci, udělám to. A navíc tě obdivuju, že jsi fakt našla 101 věcí! :o To bych asi nedala :D

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bylo to velká fuška! Jako jsem moc ráda, že jsem to vyzkoušela, protože mě to lépe motivuje :) Poradila bych to každému, nemusí to dávat na blog, i když to je taky motivace navíc, ale prostě si to zkusit, popřemýšlet, co by člověk vůbec chtěl a tak :)

      Vymazat
  11. Téééda to je super, myslím že za tento článek máš u mě nového followera! :D :) Taky zkusím, i když jsem extrémně líná!! :D Držím palce! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej ;-) Ráda si pak přečtu, co sis sepsala :)

      Vymazat
  12. Tak to je úžasný! Tohle musím zkusit! :) Skvělý. Jujky, já jsem z toho nadšená! :D
    Znakový jazyk určitě vyzkoušej. Hrozně mě to naplňuje a zároveň uvolňuje. Taky je zajímavý, že mám hodinu zrovna v nejstresovější den a jsem pak vždy v pohodě.
    Dám ti tip. Než zkusíš hodiny, zkus tuhle aplikaci "Znakujte s námi"- je skvělá a aspoň budeš mít něco do začátku.:) Sice se některé znaky liší, ale to se budou vždy a všude! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :) Tak to je fajn, že znakový jazyk zajímá ještě někoho :) Děkuji, zkusím se na aplikaci mrknout :)

      Vymazat
  13. Dobrý nápad.. může to být velmi motivující..
    Šárka z blogu skarksika.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, tak tohle je úžasný projekt. Zkusím taky a jsem zvědavá, jak dopadnu. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ber to tak, že i za ty tři roky jsi odvedla pěkný kus práce. Musí to být hodně motivační seznam, že bych si něco takového také zkusila sepsat? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já článek ještě neaktualizovala, ale taktéž jsem toho nedokončila moc. Škoda.

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  17. To je zajímavá výzva. Ještě nikde jsem o ní neslyšela. Asi nesleduju ty správný blogy.:-) Já si do letošního roku taky pár výzev dala a musím říct, že zatím je držím. Je dobrý si svoje sny a cíle hodit občas na papír, ono se to potom líp dodržuje. Tak držím palce s novým seznamem!

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)