New in

Village candle

října 21, 20168 Comments


Je podzim - teplota klesá, sychravých dní přibývá a tudíž jako jedna z mnoha miluji ty dny, kdy přijdu domů, vezmu si teplou huňatou přikrývku a zalezu si pod ni. Atmosféru samozřejmě doladím příjemnou hřejivou svíčkou. Když jsem tedy viděla, že na portálu blogerky.cz vyvěsili novou výzvu, která obsahovala svíčky Village Candle, neváhala jsem a přihlásila se do ní. A jelikož mi za pár dní přišel e-mail, že jsem byla vybrána, mohu Vám tyto svíčky představit blíže.


Když mi přišel balíček, nemohla jsem se dočkat až jej otevřu a ke svíčkám přivoním. Ukrývala se v něm svíčka Village Candle Premium malá v provedení Pure Linen = Čisté prádlo, poté Votivní svíčka Maliny a čajová růže a k ní malý skleněný svícínek. Výběr votivní svíčky mě velice potěšil, protože všichni už víte, jak zbožňuji vůni malin! 

Jedná se o nejmenší svíčku z řady Premium svíček ve skle. Obsah je 269g a měla by hořet celkem 45-55 hodin. Co se mi moc líbí je, že svíčka má 2 knoty, takže se vosk taví krásně rovnoměrně po celé ploše - tzv. do jezírka. Samotná vůně této svíčky je neuvěřitelně svěží. Myslím si, že název její vůni zcela odpovídá, protože při jejím pálení si trošku připadám jako v prádelně. Určitě se zavděčí každému, kdo miluje čistotu a také ji chce cítit. Během chvilky hoření o sobě dá vůně rozhodně znát a tudíž svou intenzitou bych ji zařadila mezi ty silnější.

Village Candle votivní svíčka Raspberry Rose Tea = Malina a čajová růže
Votivní svíčka je menší verzí navržena tak, aby si člověk do bytu pořídil více druhů a při jejich pálení si tak vytvořil vlastní variaci vůně. Její obsah je pouze kolem 57g a měla by hořet až 18 hodin. Tato svíčka má pouze jeden knot a při jejím pálení se lehce prohoří do strany, takže je určitě vhodné si svíčku umístit do svícnu pro votivní svíčku. Tato vůně mě asi nadchla nejvíce ze všech svíček, které jsem od této značky doposud měla a dost možná ze svíček vůbec. Prolíná se v ní krásně sladká vůně šťavnatých malin s květinovými tóny čajové růže a v místnosti ji velmi rychle zaznamenáte. Intenzitou se také řadí mezi silnější.

Skleněný svícen na votivní svíčku
Svícínek se k votivní svíčce od Village Candle perfektně hodí. Sklo je matné a jeho rozměry jsou 57mm na výšku a 60mm v průměru, takže do něj svíčka padne jako ulitá. Matné sklo krásně rozráží světlo, takže vytváří krásnou kulisu pro Vaši relaxaci. 

Myslím, že není vůbec tajemstvím, že jsou svíčky Village Candle vzhledově velmi podobné s Yankee Candle, ale cenou jsou rozhodně v té příjemnější kategorii. Na jejich porovnání jsou velká množství debat. Já osobně jsem příliš velký rozdíl nezaznamenala. OD YC vlastním svíčku Soft Blanket a to je velmi jemná lehce nasládlá svíčka s vysokou intenzitou. Od Village Candle mám svíčky Pure Linen, Raspberry Rose Tea, Cherry Blossom, Caramel Kettle Corn a Raspberry Vanilla. Cherry Blossom je lehká květinová vůně u které jediné jsem zaznamenala nižší intenzitu vůně. Caramel Kettle Corn je naopak výraznější sladká vůně s velkou intenzitou. A jako poslední Raspberry Vanilla je opět mojí oblíbenou a to sladce ovocnou vůní s vyšší intenzitou.

Takže ve shrnutí bych o svíčkách Village Candle řekla toto. Jedná se o vysoce designové dekorativní svíčky, které si je možné zakoupit v neuvěřitelném množství různých vůní. Svíčky mají skvělou výdrž i intenzitu, takže nádherně provoní Váš interiér. U svíček ve skle si mi moc líbí možnost pálení dvou knotů, které nádherně a jednotlivě rozpustí celý povrch svíčky do jezírka. Po vypálení svíčky Vám zbude stylová dóza, do které si můžete uskladnit třeba nejrůznější ingredience v kuchyni.

Pokud Vás svíčky zaujaly, můžete si jejich širokou nabídku prohlédnout na portálu DEMDACO.

A jak to máte Vy? Taky si doma pálíte jednu svíčku za druhou? A jaké vůně jsou Vaše nejoblíbenější? Doporučte mi nějaké zajímavé druhy pro inspiraci dole v komentáři :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

8 komentářů:

  1. Já jsem zatím velmi spokojená s YC :) a tuto značku bych ráda vyzkoušela.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. Věřím, že budeš spokojená i s touto :)

      Vymazat
  2. Svíčky jsem v rámci výzvy také mohla vyzkoušet a musím říct, že mě značka Village Candle mile překvapila :)

    Village Candle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn, že si člověk díky výzvě může vyzkoušet věci o kterých ještě neslyšel, nebo slyšel, ale ještě neměl šanci vyzkoušet :)

      Vymazat
  3. Jsem milovnicí svíček, ale.. Poslední dobou jsem trošku zdrženlivá, protože k mému uchu se doneslo, že vůně z vonných svíček je karcinogenní, co je na tom pravdy u Village candle svíček?
    Jinak miluji (jen zatím) čajovky v solných lampičkách :3. Krásně vypadají, a ještě jsou zdravé - léčivé, když mám rýmu, nepoužívám kapičky, ale inhaluji :D.
    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravý je pouze ten svícen. Svíčky, které jsou vytvořeny z parafínu, tak většinou nejsou tím nejlepším, protože je to ropný derivát - záleží na jeho jakosti - kvalitě zpracování. Tudíž nejde o vůni, ale o svíčku jako celek. Navíc je třeba dávat si pozor, aby knot nebyl příliš dlouhý, protože pak čadí a kromě látek z vosku samotného se ještě uvolňují další látky z knotu. Také je třeba dávat pozor na to z čeho je knot, protože někdy může obsahovat olovo, co jsem slyšela. Nejzdravějšími svíčkami jsou ty z včelího vosku a z oleje (ten je však většinou palmový, takže pro mnoho lidí také passé) ... Ale nejsem odborník. Toto jsou pouze věci, které jsem se dočetla na internetu.
      Svíčky Village Candle: Složení: Parafín potravinářské jakosti; Sójový vosk vyrobený ze sóji původem z USA; Esenciální oleje nejvyšší kvality

      Vymazat
  4. Ani jedna z doporučených svíček není skladem :-D Takže za mě nákup - 0,00

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je třeba zadat název do vyhledávače. Vůně jsou v různých provedeních :)
      Pure Linen je votivní a malá ve skle :) ( https://www.demdaco.cz/search/?hledat=pure+linen )
      Raspberry Rose Tea je votivní, malá ve skle a malá, střední i velká v provedení decor. ( https://www.demdaco.cz/search/?hledat=Raspberry+Rose+Tea )
      Cherry Blossom - votivní, malá, střední i velká ve skle. ( https://www.demdaco.cz/search/?hledat=Cherry+Blossom )
      Caramel Kettle Corn - malá, střední i velká v provedení decor ( https://www.demdaco.cz/search/?hledat=Caramel+Kettle+Corn )
      Raspberry Vanila - malá, střední i velká v provedení decor ( https://www.demdaco.cz/search/?hledat=raspberry+vanilla )

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)