Favorites

Záříjové favorites 2016

října 19, 201610 Comments


Tak po delší době jsem tady zase se svými měsíčními oblíbenými produkty a tentokrát tedy za měsíc září. To se nám v první půlce stále drželo jako pravé léto a pomaloučku se nám začalo překulovat do lehkého podzimu.


Pečující kosmetika



Neutrogena - čistící krém
Na tento čistící krém jsem již delší dobu narážela v drogerii a tak jsem si řekla, že by bylo fajn jej vyzkoušet a zjistit, jaký je, protože značku Neutrogena mám docela ráda, ale přípravek na pleť jsem ještě nezkoušela. Na pleti je velice příjemný, má perleťově narůžovělou barvu se sametovou konzistencí a voní krásně sladce po růžovém grepu. Mě osobně lehce štipká na místech, která mám podrážděná (třeba od neustálého smrkání), ale po vyčištění nemám pocit stažené pleti jako tomu je například u jiných čistících gelů. Ve dnech, kdy nosím make-up jej kombinuji s čistícím kartáčkem pro důkladné očištění pleti.

Mary Kay - Čistící kartáček
Tento kartáček vlastním už dva roky a ani jedenkrát jsem si na něj doposud nestěžovala. Nejraději jej používám večer, když potřebuji skutečně důkladně pleť očistit, abych na ní neměla žádné nečistoty před spaním a hlavně, když mám na pleti přes den make-up. Kartáček důkladně pleť očistí, navíc ji velmi jemně exfoliuje, masíruje a pomáhá lepšímu prokrvení, takže i lepší regeneraci pokožky. Rozhodně doporučuji všem! Pro mě je to nepostradatelný pomocník.

Sephora - textilní masky
Tyto masky seženete v Sephoře v celkem 8mi provedeních. Já je nejčastěji používám ve chvílích, kdy má pleť potřebuje akutní nakopnutí. Například, když jsem nemocná nebo když je má pleť po delší dobu vystavena alergenům, pak jsou tyto masky pro ni skvělou vzpruhou. Důležité je také to, že mnoho lidí, si kupuje masky pouze ke svému typu pleti, ale neuvědomuje si, že pleť není po celý život stejná a působí na ni nejrůznější vlivy, a na to je potřeba reagovat. Když je Vaše pleť unavená a dehydratovaná a Vy na ni šupnete masku na aknózní pleť, akorát ji ještě ublížíte. U těchto jednorázových masek si tak můžete vybrat, co Vaše pleť v danou chvíli potřebuje a dostane tak ten správný elixír.

Soaphoria - peeling
Peeling v provedení Babiččina zahrada jsem si dovezla z veletrhu Interbeauty Prague a nelituji ani maličko. Peeling je tvořen bylinkami, olejem a solí a díky tomu naši pokožku kvalitně obrousí, zároveň oleje ji ošetří a vyživí a bylinky nám zaručí nádhernou přírodní vůni pokožky. Po peelingu se již nesprchuji, pouze svou pokožku opláchnu a ručníkem jemně osuším, abych olej ponechala působit na povrchu.

Naturalium - malinový sprchový gel
V článcích jsem už asi stokrát zmiňovala, že malinová vůně je pro mě naprosto dokonalá, zbožňuji ji a v obchodě po ní téměř vždy sáhnu. Tak to bylo i u tohoto sprchového gelu a naprosto jsem si ho zamilovala. Má velmi příjemnou mléčnou konzistenci a prostě voní dokonale. Pokožka po něm zůstává krásně hebká a voňavá.


Dekorativní kosmetika



Urban Decay - Naked 1
O paletce Naked už jste nejspíše slyšeli mnohokrát. Já k ní mám zvláštní vztah z toho důvodu, že to byla má úplně první paletka z vyšší kategorie. Vybrala jsem si ji z toho důvodu, že se mi líbí jak různorodá je. Obsahuje světlé narůžovělé odstíny, matné neutrální, zlaté až khaki a nakonec i stíny do fialkova a šedo-černé. Díky tomu, jsem schopná s ní vykouzlit jak denní líčení v nejrůznějších variantách, tak líčení večerní. Prostě pro mě je tato paletka velmi komplexní a stačí mi sama, abych si s ní vystačila třeba někde na cestách.

Guerlien - červená rtěnka
Rtěnka rudé barvy opět značky vyšší kategorie, kterou jsem v září dosti využívala na různé akce. Rtěnku jsem dostala na vánoce od kamarádky a jsem naprosto nadšená, jak z její kvality, tak z jejího balení. Nejedná se totiž o žádný levný plastový flakónek, ale o bytelnou kovovou krabičku, která má v sobě zajímavým designem zabudované zrcátko, takže se perfektně hodí do kabelky. Rtěnka má sytou barvu, nerozpíjí se a hlavně i dlouho vydrží. 

Makeup revolution - paleta tvářenek
Paletky tvářenek od MUR mám dvě a obě moc ráda používám, hlavně když líčím na focení. Obsahují matné tvářenky v širším rozpětí barev - od růžových přes neutrální do hněda až po oranžové a k tomu má dva rozjasňovače, jeden stříbrný a druhý růžový, který lze využít jako top pro tvářenku pro dodání šimru. Pokud tedy chcete více tvářenek, abyste měli na výběr k vašemu líčení, paletka je super alternativou. 

Essence - gel na obočí
Gel na obočí jsem si pořídila z toho důvodu, že když jsem si barvila obočí stínem, tak jsem pozorovala, že pod určitým osvětlením mi hodně prosvítají světlé chloupky a chtěla jsem něco na jeho zabarvení. Také jej často využívám tehdy, když už opravdu nestíhám, abych si obočí vykreslila a tak si jej jen rychle zvýrazním tímto gelíkem. Ten také pomůže, udržet jednotlivé chloupky na svém místě.

Rimmel - Lash Accelerator
Tuto řasenku bych popsala jako prodlužující a musím říct, že skutečně řasy protáhne do velice pěkné délky. Nejčastěji ji používám jako podklad pod zhušťující řasenku - první prodloužím řasy a pak jim dodám objem, takže se řasy stanou nepřehlédnutelnými. Řasenka sama řasy tedy protáhne, ale příliš velký objem nedodá. Pokud hledáte řasenku pro přirozený vzhled dlouhých řas bez žmolků, tak tato je určitě tou pravou. 

A jaké přípravky jste v poslední době rádi používali Vy? Podělte se se mnou o Vaše oblíbence v komentářích, abych se mohla inspirovat o nějaké zajímavé produkty, které doplním do své sbírky :)


XOXO

VERONIQE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

10 komentářů:

  1. Tuhle Naked paletku mám taky a je fakt úžasná! ;)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s ní moc spokojená :) Jsem ráda, že jsem si z nich všech vybrala právě jedničku :)

      Vymazat
  2. Co se stínů týče tak vede NYX odstín Mermaid. Z paletek je to lorac metals. Na obočí tužka od MUFE. Z péče foreo a čistící pěna od Estee Lauder. Teď nově ještě pěna od glowglam na problematickou pleť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lorac Metal má opravdu naprosto úžasné podzimní barvičky :) Taková by se mi taky líbila :)

      Vymazat
  3. Pěkný článek a zajímavé produkty v něm! Mám zkušenost jen se značkou Naturalium, od které mám tělové kokosové mléko.

    Village Candle

    OdpovědětVymazat
  4. Masky ze Sephory miluju! Teď už se musím jen dokopat k tomu si konečně koupit nádhernou Nakedku a i ten Seaphoria peeling určitě nebude pozadu! :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)