Fotografie

Foto kolekce - Září

října 09, 201616 Comments



Léto se pomalu proměnilo v podzim a venku je to znát na každém kroku. Padající listí, červená na každém rohu a kaštany na každém kroku. Proto jsem se opět tento měsíc vydala ven s fotoaparátem :)

Fotografie byly pořízeny při procházce k brněnské hvězdárně a při sběru podzimních plodů. 




Jak si zatím užíváte podzimu? Já jsem si první proměny užívala naplno do té chvíle, kdy jsem onemocněla, takže v tuto chvíli stejně jako každý rok, ležím v posteli a prohřívám se čajema. Pokud píšete vlastní blog, budu ráda, když mi zanecháte odkazy v komentářích, abych se mohla mrknout, když mám teď postelový čas :)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

16 komentářů:

  1. Krásné fotky :) Já jsem si poležela minulý týden :D Podzim mám ráda, ale letos mi dává obzvlášť zabrat.

    www.adelidea.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já doufám, že už se svou nemocí pomaličku končím :) Děkuji

      Vymazat
  2. Tesila jsem se na tvuj dalsi fotoclanek :) ja zatim nemocna nejsem, ale dneska je mi cely den nejak vic zima, tak nevim, jak dlouho to vydrzi bez nemoci.Ale jinak uz jsem zacala cajovat a zahrabavat se do zupanu, a palit svicky- no jo, podzim :)
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší :) Přidej nějaký ten vitamín a snad to zvládneš ve zdraví :)

      Vymazat
  3. Krásne fotky. :) Ja som tiež trochu nachladnutá. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky!
    Můj blog: Beauty by K. + na mém FB probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky, ty kaleidoskopové jsou výborný nápad. Nejvíc se mi líbí ta fotka s lavičkou (první z těch dvou).
    FitBlogies

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ani nebyl nápad :D U hvězdárny měli venkovní kaleidoskop, tak jsem přes něj vyfotila pár fotek :)

      Vymazat
  6. Většina fotek je opravdu povedená, jen rozostřené květy mi trochu nesedí. Zato fotky s červenou v hlavní roli jsou kouzelné. Jinak jistě, lavička - má dokonalou atmosféru, navíc já sama lavičky ráda fotím o to blíž mi ta fotka je.

    Podzim nemám ráda, i přes to že většina mých přátel fotografů jej naprosto miluje, já ne. Je mi chladno, ale v bundě vedro. Přichází depky. Mnohdy je sychravo...
    Neříkám, kdyby vysvitlo slunce i já si jej v takové chvíli umím užit svět je tak barevný. Ale například u nás většinu září prší, divím se, že nejsou záplavy. Přicházím o inspiraci, když se dívám na to šedé nebe. Chybí mi léto.
    Na druhou stranu, nic se nevyrovná pocitu sedět zachumlaná v dece u krbu a popíjet černý čaj. Kéž bych si jen v tomto období nepřišla tak moc sama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také bych ocenila trošku více sluníčka a pár stupňů nahoru, ale zatím, až do té nemoci jsem si ho docela užívala. Teď jsem se dívala, že má být docela sychravo :/ Tak snad se to brzy vykrásní :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)