Líčení

Podzimní líčení I.

října 25, 201616 Comments


Podzimní líčení si můžete představit na mnoho způsobů. Každý rok, pro každé období vychází v různých časopisech sezónní trendy, které bychom měli určitě všichni následovat, aby byl každý z nás co nejvíce IN. Určitě je to jedna z možností, ale třeba já se ráda inspiruji svojí náladou, okolím, oblečením, prostě nejrůznějšími aspekty mého života. Sem tam také nahodím nějaký ten časopisový look, ale nechce se mi nosit 2 druhy celý podzim. 

Proto jsem si řekla, že pro Vás připravím pár článků s podzimními možnostmi v líčení. A jelikož se nám listy na stromech již pěkně červenají, já vytáhla svůj pěkný červený svetřík a v paletce Zoeva Mixed Metals se na mě usmíval jeden krásný červený stín, řekla jsem si: "Jo, jdu do toho! Začneme hezky červeně." 

Co jsem při líčení použila: 

Pleť jsem si hned ráno důkladně vyčistila Neutrogena čistícím krémem s růžovým grepem a poté jej namazala hydratačním krémem Mary Kay. Jako podklad jsem použila Benefit Porefossional a na něj make-up Revlon Colorstay pro suchou/normální pleť v odstínu 150 Buff. Na lehké projasnění pod očima jsem si vzala korektor od Catrice nejsvětlejší, který mám pár dní, ale hned jsem si jej zamilovala. Korektor jsem zafixovala transparentním pudrem a zbytek obličeje minerálním pudrem, oba od Mary Kay
Abych pleti dodala trochu dimenze, přidala jsem lehce bronzer pod lícní kosti, na spánky a kolem čela a to matný bronzer z trio konturovací paletky od Makeup Revolution. Tvářenku jsem použila z paletky tvářenek stejné značky a to neutrální lehce hnědo-růžový odstín. Obočí jsem prokreslila stínem na obočí a zafixovala transparentním gelem od Essence
Na oči jsem se rozhodla použít červený stín z paletky od Zoeva Mixed Metals, takže jsem i přechodový stín do záhybu zvolila v teplejším odstínu - Maybelline The Nudes, ale jelikož mi to pak nestačilo, přidala jsem na něj ještě malinko tvářenky, kterou jsem dala na líčka. Červený stín z paletky jsem poté nanesla na celé víčko a do vnitřního koutku zvolila smetanový stín z paletky. Abych dodala očím trošku větší hloubku, do vnějšího koutku jsem přistínovala trošku matného černého stínu. Abych řasy hezky protáhla, zvolila jsem první prodlužující řasenku Rimmel Accelerator a na ni zhušťující Estée Lauder Sumptuous Extreme
Abych vše doladila na rty jsem nanesla matný lesk L´Oreál v hnědooranžové barvě. 

Snad se Vám tento look líbí a necháte se inspirovat. Líčíte se každý den stejně, podle období nebo podle oblečení, které jste si předem vybrali? Popište mi Váš oblíbený look v komentáři :) 

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

16 komentářů:

  1. Odstín stínu jsi zvolila perfektně je totiž krásný. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Mě také moc zaujal hned při prvním otevření paletky, ale vlastně jsem jej pořádně vyzkoušela až dnes :)

      Vymazat
  2. naozaj pekné jesenné líčenie :) ja väčšinou do takejto farby nejdem, ale snažím sa voliť líčenie podľa štýlu oblečenia, ktoré mám,alebo aj ročného obdobia :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já většinou také ne. Toto bylo něco nového a trošku odvážnějšího, ale moc se mi to líbilo. Navíc líčení vydrželo krásné po celý den :)

      Vymazat
  3. Tyjo, tobě to tak sluší! Já takové barvy vůbec nemůžu při líčení používat, protože jsem strašná bledulka a sedí mi spíše studenější odstíny, škoda :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to zkusit šikovně nakombinovat a třeba by jsi to unosila i ty :)

      Vymazat
  4. To je nádhera, moc se ti líčení povedlo.
    Můj blog: Beauty by K. + na IG i na blogu probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné líčení, úplně na mě dýchl podzim :) Moc ti to sluší, Verčo.

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ano, je to asi nejvíc podzimní líčení, jaké může být :D Už mě napadá jenom to, pokreslit se listama :D

      Vymazat
  6. Ty působíš tak sympaticky! :) Tvůj blog teď patří k mým nejoblíbenějším. Líčení je krásné a pro podzim jako stvořené. ♥
    Ps. Dala jsem ti hlas v Blogerce roku, přeju hodně štěstí. :)
    CATHERINE SVB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, ty jsi zlatá!!! Tvůj komentář mě moc potěšil :) Děkuji za něj i za hlas. Moc si toho vážím :) <3

      Vymazat
  7. Ty si jednoducho nádherná žena ♥ Takéto teplé farby sa ti veľmi hodia - aj k očiam, aj k pleti. Veľmi sa mi tiež páči tvoj tvar obočia ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Inšpirácia na líčenie *
    * G I V E A W A Y *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) To je milé ♥ Na obočí mám štěstí no, upravuji jen pár chloupků co vespodu přerůstají linii, ale jinak s ním moc práce nemám :)

      Vymazat
  8. Hezké a přirozené líčení:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)