TAG

Co je v mé tašce?

srpna 05, 201620 Comments


Kdo si rád čte na blozích různé tagy? A kdo ještě raději zjišťuje, co nosí ostatní lidi v tašce? Já jsem třeba jednou z těch osob. A není to ani o tom, že bych chtěla někomu ňourat v jeho věcech, ale vždy ráda nakouknu, abych se například inspirovala, co je dobré mít u sebe. Přeci jen, když je člověk celý den z domu, hodí se vzít pár drobností pro takové ty "co kdyby" případy. 




V poslední době velice často nosím svůj malinový batůžek. Dostala jsem jej ke svátku, pochází z prodejny Carpisa a je to výborný letní doplněk. Velikostí je to typický městský batůžek, který má uvnitř otevřený prostor s jednou kapsičkou na zip a dvěma volnými kapsami na drobnosti. 

Naprosto samozřejmými věcmi v útrobách mé tašky je peněženka, klíče a mobil. To jsou asi naprosté nezbytnosti pro všechny kdo vyráží z domu. Když odcházím, vždy se snažím uvědomit si, kdy mi končí šalinkarta, protože není zrovna příjemné, když sedíte v MHD a najednou se ozve "Předložte, prosím, své jízdenky!" A vy máte smrt v očích a snažíte se dopočítat správného data. Také se snažím nenosit velkou hotovost - mám u sebe většinou tak 300Kč a platební kartu. Brno sice dokáže působit krásně, ale každý měsíc od nějakého známého slyším, jak mu ukradli mobil / peněženku, a tak si na to dávám větší pozor.



A k mobilu si samozřejmě nesmím zapomenout sluchátka. Většinou chodím po ulici jen tak, ale občas mám chuť se zaposlouchat do nějaké příjemné hudby. V poslední době mám nejraději píseň od zpěvačky Sia - Chandelier.

Další položkou v mém batůžku je menší kosmetická taštička od známé britské blogerky a youtuberky Zoelly. Taštička se mi moc vzhledově líbila a tak jsem se rozhodla, že ji přidám do své tašky a vložím si do ní drobné potřebnosti, které se mohou hodit pro delší pobyt mimo domov. 
Mezi ně patří: 
mini pilníček na nehty (ze sady pilníčků Albi)
antibakteriální gel na ruce Balea DM
mini krém na ruce Cien
2 vzorky voňavek
balzám na rty a mini lesk
zrcátko
kapky do očí
propiska
tampon
náplast
kapesníček
pinetka a gumička
powerbanka (kterou mám stejně věčně vybitou :D)



A jednou z posledních věcí, kterou s sebou v poslední době vozím je knížka. Je to věc, která se Vám vždy bude hodit například do vlaku (mě cesta trvá cca 1,5 hodiny od rodičů do Brna, takže se vždy snažím nějak příjemně zabít čas) nebo, když jedete přes celé město, což v Brně chvíli trvá a víte, že strávíte v MHD třeba 25 minut. Takže si vždy vložím do tašky knížku a modlím se, abych našla volné místo k posazení a mohla tak nerušeně číst po dobu cesty.

To byly mé největší potřebnosti do města či na cesty. Sem tam si s sebou přihodím něco navíc, jako například svetřík, šátek, pití, něco k zakousnutí či podobně. 

A co s sebou v tašce či batůžku nosíte Vy? Máte nějaké vychytávky, které se člověku mohou v tašce hodit? Podělte se se mnou v komentářích :) A kdo píše blog, napište článek, co nosíte v tašce Vy? ;-)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

20 komentářů:

  1. Super tag :), já u sebe mám pořád náplasti, pilník, balzám na rty, zrcátko, kapesníčky a antibakteriální gel.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jízdenku, peněženku, sluneční brýle a nějaký produkt na rty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajo, sluneční brýle, ale ty si dám většinou rovnou na hlavu :)

      Vymazat
  3. Ta taštička od Zoelly je strašně krásná :) Já mám tu její "Just say yes" ale jak zjišťuji, jedna mi asi stačit nebude :D

    Ryor | Bylinné tonikum, Gelová slupovací maska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, já tu svoji sehnala úplně novou přes Vinted :) Byla to velká náhoda :)

      Vymazat
  4. Pekný článok. Taštička je veľmi krásna.

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  5. Já si třeba nedokážu představit kamkoliv vyrazit bez pepřáku :D. Je to trošku něco jiného než tu zmiňuješ, ale kdybych byla bez něj, tak jsem malinko nejistá :D. Pak samozřejmě nesmí chybět sluchátka a dalších spoustu věcí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už několikrát přemýšlela, že si jej také pořídím. Po setmění mám vždy strach jít někam sama, ale zatím jsem se po něm nedívala.

      Vymazat
    2. Ja si ho musela pořídit po méně pěkné situaci. Od té doby pořád s sebou 😊.

      Vymazat
    3. Jej, tak to mě mrzí :-( Tak snad ten pepřák nebudeš nikdy potřebovat použít ;-)

      Vymazat
  6. Krásny ruksak! Ale aj kozmetická taštička od Zoelly, veľmi sa mi páči ten desgin :) Ja so sebou v kabelke lebo väčšinou nosím kableku) nosím často úplné zbytočnosti, ale v poslednej dobe tam mám fakt len to potrebné :) Plus niekedy do nej natrepem aj zrkadlovku, keď sa mi ju nechce so sebou ťahať aj s brašňou :D
    Caroline

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panejo, tak to si asi nedokážu představit, že bych běžně vyrážela do města s foťákem :D Ten si většinou beru vyloženě plánovaně :D

      Vymazat
  7. Super článok! :) Zoelline produkty sa mi vždy veľmi páčili aj tá kapsička, ktorú máš :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím žádný z produktů nezkoušela. Ale ráda bych zkusila peeling a nějakou věc do koupele :)

      Vymazat
  8. Skvelý článok. Vždy sa rada pozriem do kabeliek ostatných dievčat, pretože sa potom uistím aspoň v tom, že nie som sama, ktorá nosí veľa vecí :D
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to je dobré. Taky pravda :) Možná jsem ještě měla připsat, že s sebou tahám v tašce asi milion nepotřebných účtenek a starých jízdenek, protože je vždy zapomenu vyhodit :)

      Vymazat
  9. Já toho v tašce nebo baťůžku obykle tolik nenosím :) I když záleží na tom, kam se zrovna chystám. Klasika do práce je peněženka, mobil a klíče. Z kosmetiky pak papírové kapesníčky, krém na ruce a balzám na rty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)