Favorites

Oblíbené podzimní produkty na rty

listopadu 16, 201626 Comments


Nevím, jestli to máte stejně jako já, ale když nastane nové roční období, popadne mě sezónní vlna a na ní si ujíždím až do toho dalšího. Nejsilnější je na tom právě podzim, který hraje tak krásnými barvami, že by byla škoda jej nezapojit také do líčení. A jaké odstíny se mi nejčastěji promítají do líčení rtů? 


1) Oranžové až oranžovo-hnědé tóny
Tyto barvičky jsou na podzim asi mými nejoblíbenějšími. Jsou přirozené a moc hezky se kombinují k líčení. Mohly jste si jich všimnout v mých posledních článcích s podzimním líčením. Mezi těmito barvami u mě v šuplíčku najdete například:
Essence - Matte - 15 Oh So Matt! // Matná rtěnka v broskvové barvě, velmi příjemné krémové konzistence
Essence - Matt Matt Matt - Beauty-approved! // Matný krém na rty v broskvové barvě, nezasychající, hezky voní
L´Oreál Paris - Infallible Mega Gloss - 401 Amen // Matný krém v oranžovo hnědé barvě, nezasychající (recenze)
Nyx - Soft Matte Lip Cream - Zurich // Matná tekutá rtěnka, která lehce zasychá na rtech, ale je stále velmi přijemná na nošení. Barva korálová. Hezky voní

2) Červené tóny
Zrovna červená je poměrně univerzální barvou pro větší část roku, ale myslím, že pro podzim se hodí úplně nejlépe. Tradiční červené rty a lá Marylin Monroe jdou prostě stále s dobou. K podzimu se náramně hodí také červená ztlumená do hněda. Mými oblíbeným jsou například: 
Mary Kay - True Dimension - Firecracker - jasně červená krémová rtěnka s vysokou pigmentací, leskem a výdrží
Guerlain - Rouge G - Gina - jasně červená rtěnka s oranžovým podtónem, krémová běžného lesku, dlouhá výdrž
MUA Luxe - Reckless - tekutá rtěnka se zasychajícím efektem, hlubší červený odstín, neotiskává se
Gerard Cosmetics - 1995 - matná rtěnka v červeno-hnědé barvě, bez lesku, dlouhá výdrž, trochu sušší

3) Vínové tóny
A dalším typickým odstínem, který je tolik oblíbený, je vínový odstín rtěnek. Jsou hodně výrazné, takže ne každý si na ně troufne, ale myslím, že by byla škoda, alespoň jednu takovou barvičku nemít doma a sem tam s ní vyrazit ven a zazářit. Já nejčastěji sahám například po těchto
Lancome - Color Design - Wine Party - příjemná krémová rtěnka vínové barvy, dlouhá výdrž, lesklá
Rimmel - Kate - 107 - rtěnka temně červené barvy, není ani lesklá, ani vyloženě matná, má dlouhou výdrž
Mary Kay - polomatná rtěnka - Ruby Night - velmi tmavá červeno-hnědá rtěnka s matným finišem, sušší konzistence, dlouhá výdrž

A jaké podzimní rtěnky jsou Vaše oblíbené? Trefila jsem se svým výběrem do Vašich oblíbenců, nebo máme zcela jiný vkus? Podělte se se mnou v komentářích :)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

26 komentářů:

  1. Teda ty tekuté bych si nekoupila, ale zbytek bych brala.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš ráda tekuté rtěnky? Většina z nich jsou spíše takové krémy, které nezatvrdávají :)

      Vymazat
  2. Vínové rtěnky jsou velmi pěkné :) Taky jednu mám a je boží :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je mám ráda, ale nosím je spíše na nějakou příležitost :)

      Vymazat
  3. krááásne! :) ja som blázon do vínových a červených odtieňo, takže tie sa mi páčia všetky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Já nejčastěji nosím nude odstíny :) Můj nejvíc oblíbený je matný lip cream od Nyxu v odstínu Cannes a potom ještě rtěnka od Rimmelu v odstínu Asia :)

    Jela jsem na červenou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si chtěla pořídit více Nyx lip creamů. Teď mám dva, ale oni jsou pořád tak strašně vyprodané :/

      Vymazat
  5. Na rtěnkách všeobecně mi vadí ta krátká výdrž. Nedej bože, když chci něco sníst. :D Ale občas zkrátka neodolám a to obvykle volím ty vínové odstíny. :)

    by Corra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvalitnější rtěnky vytváří skvrnu, takže i když jíš, tak ty rty zůstanou zabarvené, což je super :)

      Vymazat
  6. Ja túto jeseň siaham po červených rúžoch

    Bourjois GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já úplně nejčastěji ty neutrální nebo vínové :)

      Vymazat
  7. Krásne odtiene :O inak krásny blog, nedáme vzájomné sledovanie? Napíš mi na blog a neber to ako reklamu :)

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      ***********
      Podobné domlouvání nemám ráda. Pokud se ti můj blog líbí, budu moc ráda, když se přidáš ke sledujícím - ale to že si mě přidáš, pokud si přidám já tebe, tak se prostě komunita nevytváří... Když mi do komentáře někdo přidá odkaz na svůj blog, ráda se mrknu a pokud se mi líbí, tak se k němu přihlásím sama. Ale tohle mě dost odrazuje, což je škoda, protože tvůj blog vypadá dobře.

      Vymazat
  8. Nude nosím po celý rok, takže se asi nedá říct, že by to byly moje podzimní barvy, ale stejně asi jako většina ostatních si právě na podzim dělám zálusk na krásné teplé vínové, bordó a burgundy odstíny :) A také to mám tak, že na podzim víc sahám i po červených rtěnkách, než během roku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O nude rtěnkách jsem nepsala :) Mám tam oranžovo-hnědé odstíny. Nude odstíny a světlé mám totiž nejraději v zimě. Takže ty budu mít až v zimních oblíbených ;-)

      Vymazat
  9. Ty jsou krásné! Osobně mám nejradši tekuté matné rtěnky ve vínových nebo hnědých odstínech :) tyhle všechny ale vypadají moc hezky :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já u těch výraznějších mám asi radši rtěnky :) tekuté mám světlejší odstíny :)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Je vidět, že většina v tomto období vyhledává výraznější odstíny :)

      Vymazat
  11. Já jsem nedávno červené rtěnky objevila a musím říct, že jsem si je moc zamilovala ;)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super. Červená rtěnka sluší každému, jen někdy chvilku trvá, než najde ten nejvhodnější odstín :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)