TAG

Nejoblíbenější sitcomy?

září 03, 201634 Comments


A pokračování TAGu Nejoblíbenější seriály? je zde. Tentokrát Vám prozradím svých 10 oblíbených sitcomů, které vždy pobaví. Sitcomy jsou totiž perfektní seriály dlouhé pouze 20 minut, takže se hodí například k obědu či večeři, či prostě pro přestávku během práce, kterou doma děláte. Proto se staly s přítelem naším oblíbeným pořadem. 


1) Přátelé
Asi nejznámější sitcom světa je mým úplně nejoblíbenějším seriálem. Je jedno, který díl si zapnu, každý mě baví a bavit asi nepřestane. Rachel, Monica, Phoebe, Ross, Chandler a Joey. Jsou to ta správná parta pro každou příležitost.

2) Zlatá sedmdesátá
Řekla bych, že tento seriál nedosáhl zásluhy, kterou by měl. Parta středoškoláků, která zápasí s prvními láskami, trablema s rodiči a hromadou trávy je překvapivě povedený seriál z let 1998 - 2006. 

3) M*A*S*H
Parta lékařů mobilní armádní chirurgické nemocnice z doby korejské války je na televizních obrazovkách již pěknou řadu let. Často si říkám, že jsem každý jednotlivý díl viděla asi stokrát, a přesto si vždy ráda sednu a mrknu se na ten díl znovu. Jednoduchý, pohotový humor s kupou kanadských žertíků mě vždy pobaví.

4) Chůva k pohledání
Další ze staršího ročníku sitcomů. Začíná to skoro vypadat, že devadesátky byly úrodným rodištěm právě těchto krátkých zábavných pořadů. Výjimkou není ani chůva Fine v pořadu Chůva k pohledání. Fran zaplní Vaši obrazovku spoustou krátkých sukýnek a lechtivých narážek k panu Sheffieldovi. Avšak nesmíme ponechat v pozadí ani Nilese se slečnou Babcock, kteří jsou svým vztahem nenahraditelní.

5) The big bang theory
S tímto sitcomem se dostáváme již do našeho tisíciletí a přichází parta vědců, kteří svou sociální zaostalostí vyvolávají vtipně-trapné situace. Během devíti let, kdy si i tito neohrabaní chytrálci najdou své spřízněné duše a zlepší své komunikační schopnosti, přirostou k srdci i nejednomu ze svých diváků.

6) How i met your mother
Dokážete si představit, že si Vás jednou vaši rodiče posadí a budou vám 7 let vyprávět o tom, jak se setkali? Takto nějak totiž začíná a končí tento seriál. Dozvíte se veškeré bláznivé historky, které Ted prožil se svými blízkými přáteli a které vedly k tomu, aby potkal svoji životní lásku. 

7) Krok za krokem
Do teď si vzpomínám na dny, kdy jsem vstávala do školky a tento seriál jel v televizi. Ano i tento sitcom, je jedním z těch starších. Setkáváte se s rodinou Franka a Carol, kteří tak nějak potajnu spojí své rodiny a tím skončí v domě s celkem 6 později 7 dětmi a Coďákem. Rivalita mezi jednotlivými dětmi vytváří úsměvné chvíle a během let se promění v pravé přátelství.

8) Dva a půl chlapa
Bohatý sukničkář Charlie ubytuje na dva týdny svého bratra v pokoji pro hosty ve svém domě v Malibu. Z 2 týdnů se však vyklube 8 let a Alan tak pokračuje i poté, co je hlavní herec vyhozen ze seriálu a je nahrazen Ashtonem Kutcherem. Tento seriál je plný vtipných průpovídek, trapných situací a nekonečného množství peněz.

9) Anger management
Poté, co byl Charlie Sheen vyhozen ze seriálu Dva a půl chlapa, rozjel svůj vlastní televizní pořad s názvem Anger management, kde hraje roli terapeuta, který se zabývá problémy se sebeovládáním. Vtipné historky vychází nejen z jeho sezení se dvěma skupinkami pacientů - jednou domácí a druhou dobrovolnou ve vězení, ale také z jeho přátelského vztahu se svou ex-manželkou.

10) Joey
Po skončení přátel  se spoustě lidí stýskalo po vtipném Joeym a tak vznikl stejnojmenný seriál. Joey přijede do Los Angeles, aby se naplno věnoval své herecké kariéře, kde se začne stýkat se svou sestrou Ginou a začne bydlet se svým synovcem Michaelem. Kolem Joeyho opět nechybí spousta humoru a možná přibyde i trocha té romantiky.


A jaké jsou Vaše oblíbené sitcomy? Napište mi Vaše oblíbené do komentářů, abych se mohla třeba inspirovat :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

34 komentářů:

  1. Nevím proč, ale Přátelům a TBBT jsem nikdy nepřišla moc na chuť. Za to miluju How I met your mother, a každý mi říká, že Přátelé jsou v podstatě to samý...

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že HIMYM je docela dost opsané z Přátel :) Nevím, přátelé jsou prostě srdcovka :)

      Vymazat
  2. Sitcomy taky miluju :) Všechny výše zmíněné znám nebo jsem o nich alespon slyšela. :) Já ted navíc koukam ještě na New girl a začala jsem koukat na ženatý se závazky znovu od prvního dílu. :) Jinak opět moc pěkný článek ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. New girl jsem nějakou dobu taky sledovala, ale pak mě to přestalo nějak bavit. Ženatý se závazky mě niky velice moc nechytlo. Asi se mi moc nelíbí Alův humor.

      Vymazat
  3. Friends je základ. Nikdy nezklame a jedině pobaví :) Je to zkrátka nejvíc oblíbený seriál nás všech ♥

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, nikdy nezklame. Ale jsou i takový, které prostě nechytl :) Ale každý má hold jiný vkus :)

      Vymazat
  4. Až na jeden všechny seriály znám a miluju!!! Skvělý výběr.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem starší ročník, takže všechny dřívější seriály znám a mám ráda. Nejvíce Přátelé. Ty novější nesleduji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že ty dřívější seriály rozhodně vyhrávají kvalitou ;-)

      Vymazat
  6. Na Přátelé jsem driv moc nekoukala,az pritel me na ne navedl,zkoukli jsme je cely, a od ty doby je mame porad pusteny na spani(na nb,se zasnutym monitorem).How i met your mother dokoukana, na Teorii cekam na nove diky.Mash,tak tomu jsem nikdy neprisla na chut a asi ani neprijdu,krok za krokem jsem nevidela vsechny dily,ale rada na nej obcas kouknu a u Joeyho mi chybi par dilu.Jinak new girl uz tu byla zminena,tu sleduji take a jeste treba two broke girls :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Two broke girls jsem chvilku taky sledovala, ale nějak mě to potom přestalo bavit :/

      Vymazat
    2. Ja jsem zatim asi ve 2.serii .Ale uz jsem nevidela zadny dil asi dva meaice,koukame s pritelem(uz podrujy :D ), na utek z vezeni.

      Vymazat
    3. Útěk z vězení jsem neviděla nikdy ani jeden díl :D ani seriál Ztracení ... Nějak mě to úplně minulo, nevím jak to :D

      Vymazat
    4. Tak Ztraceni mam taky zkouknuty cely :D a milion dalsich serialu :D

      Vymazat
    5. O seriálech jsem psala tag před pár dny, je jich tam taky deset, kdyžtak mrkni, kolik jich máme stejných :) A kdyžtak uvítám nějaké typy, na nějaké super napínavé ;-)

      Vymazat
    6. Vim o nem,cekam az prijedu z prace a budu na nb,pze mam "stesti" na to,ze na mobilu napisu delsi komentar,pak spatne kliknu a musim to psat vsechno znova. Ale do.hodky na nej cekej reakci :)

      Vymazat
    7. Jakože přiznám se ti, že na notebooku se mi to stává naprosto běžně :D Vždycky něco sáhodlouze napíšu a pak buď omylem obnovím stránku nebo kliknu na odkaz a všechno je v tahu :/ Chybí mi tu vyskakovací okno, jestli chci opravdu opustit stránku jako na facebooku :D

      Vymazat
  7. To by se hodilo :D Člověk se s tim píše, a pak se mu to smaže. Už to pak třeba ani nenapíšu tak, jak jsem to napsala původně, že mě něco podruhé nenapadne uplně stejně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, nebo ztratím nervy a prostě to nenapíšu vůbec :D

      Vymazat
    2. já mam pocit, že jsem to tak měla u toho článku ze seriálama,pár dní zpátky, že jsem k němu na mobilu něco napsala, pak se mi to smazalo a doma už jsem na to zapomněla. :D Ale teď už tam je.

      Vymazat
    3. Haha, tak to jo. Já na mobilu většinou na blogy nechodím, protože je to celé rozházené, věčně mi nejedou obrázky, prostě hrůza :D

      Vymazat
    4. To já akorát v práci, tam to jinde nejde :D

      Vymazat
  8. Zlatá sedmdesátá jsou TOP :D vždycky se u toho strašně nasměju.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupí další milovník sedmdesátek :) Mě se to taky moc líbilo. Hlavně to, že Mila tam začínala v 15ti letech a její první pusa byla na place s Ashtonem :D A teď spolu mají miminko.

      Vymazat
  9. Upřímně sitcomy asi nejsou úplně to pravé pro mě. Mám radši více děje a temnější atmosféru v seriálech, takhle občas na zasmání třeba v televizi se podívám, ale sama bych je asi přímo nevyhledávala. Z již zmiňovaných jsem občas koukla na Krok za krokem, Přátelé a Chůvu k pohledání. Tyhle byly celkem fajn :) Ostatní znám už jen podle názvu, ale nikdy jsem neviděla ani jeden díl How I Met Your Mother nebo The Big Bang Theory. Vím, že jeden čas na to koukal každý, ale mě to nezaujalo, ikdyž se tomu hodně lidí diví. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám seriály, které mě nikdy nechytly :) Nikdy se nemůže líbit každému všechno :)

      Vymazat
  10. Tak ja teda MASH vôbec nemusím xD Neviem prečo, ale už len ten začiatok, so samotným názvom M*A*S*H nemusím, haha. No ale Priatelia, Krok za krokom a Dva a pol chlapa ♥ (ง︡'-'︠)ง

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on to není ani tak název jako spíše zkratka pro Mobile Army Surgical Hospital :)
      Ale chápu, každému se líbí něco ;-)

      Vymazat
  11. Skvelé tipy! Priatelia sú klasika, ktorá nikdy neomrzí :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  12. Miluji sitcomy, pro mě ten je jsou rozhodně Přátelé, na ty můžu koukat furt dokola. To samé platí i o Kroku za krokem a Dva a půl chlapa. Též mám ráda Teorii velkého třesku, Jak jsem poznal Vaši matku a Chůvu k pohledání.
    Naopak Mash jsem nikdy nepřišla na chuť a Zlatá sedmdesátá také moc nemusím a Joey také není úplně ono.
    Doporučuji ale Město žen, sice chvilku trvalo, než jsem přišla na chuť jejich humoru, ale pak už je to skvělý.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, o městu žen jsem zatím neslyšela! Děkuji za tip :) Mrknu se nato :)
      My, když jsme se s přítelem dívali na první dva díly sedmdesátek a Joeyho, tak jsme si říkali taky, že je to nijaké, ale pak nás to chytlo a museli jsme je dokoukat :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)