Recenze

Essence - řasenky Princess Lashes

května 19, 201631 Comments

Tyto řasenky jsem si koupila na základě doporučení jiné vizážistky. Četla jsem konverzaci o dobrých levných řasenkách a slečna se zde hlásila k řasence od Essence - Lash Princess. Říkala, že je výborná, levná, že vytvoří řasy jako umělé a že nerozumí tomu, proč všichni používají ty drahé řasenky, které nejsou o nic lepší a že se jedná jen o trend značky. Řekla jsem si, že řasenku tedy vyzkouším, že je fajn nemuset za řasenku utratit majlant.




Zašla jsem tedy do drogerie a našla jsem zde stojan značky. Řasenku zde měli ve dvou provedeních a jelikož jsem si nebyla jistá, která bude lepší, koupila jsem je obě. Cena jedné je 95Kč, což je docela dost fajn. Řasenky mají poměrně luxusní vzhled. Lahvička je černá a na sobě mají zdobení v jedné barvě. Řasenka s klasickým kartáčkem pro vzhled umělých řas má zelenkavou barvu a druhá řasenka, se zatočeným kartáčkem pro objem je zase laděna do oranžova.

První zkoušení: Po prvním nanesení jsem byla řasenkami dost zděšená. Všechny řasy se mi slepily dohromady, byla na nich napatlaná hrozná vrstva barvy, na koncích řas byly vytvořené kuličky no prostě katastrofa. V danou chvíli jsem si řekla, jestli se paní vizážistka zbláznila, protože tohle přece nemůže na nikoho nanášet. Řasenky jsem vložila do šuplíku a chvíli jsem je tam nechala ležet.



Pokus číslo 2: Nakonec jsem si řekla, že přece řasenky nemohou být tak šíleně nenositelné a musí to nějak jít. Vytáhla jsem proto řasenku se zelenkavým zdobením a zkusila ji nanést znovu. Kartáček jsem si pečlivě otřela od množství barvy a opatrně ji nanesla na řasy. Barva se chytala rychle, ale tentokrát ne tolik dramaticky. Pomalu jsem postupovala svojí technikou nanášení ze strany na stranu a zase zpátky. Řasy se pod ní krásně prodlužovaly a já si začala říkat, že to není tak špatné. Po chvilce jsem začala zaznamenávat, že se řasy opět začínají mírně slepovat. Odložila jsem tedy řasenku a řasy oddělila spirálkou. Vzniklý efekt byl moc pěkný, konečně jsem byla s řasenkou spokojená. Řasy byly dlouhé a natočené. Paráda!
Vyzkoušela jsem tedy i řasenku č. 2 - oranžovou. Otřela jsem také kartáček a pomalu začala nanášet. Zde jsem viděla výrazně slabší výsledek. Nemám dojem, že by řasenka vytvořila stejný objem, řasy navíc více slepí a celkově se mi s kartáčkem mnohem hůře pracuje.

Obě řasenky se nosí docela příjemně, nijak nepálí ani nic podobného. V rámci dne jsem si nikdy nevšimla, že by se drolily a zanechávaly pod očima nějaké černé drobečky, ale jeden nešvar bohužel mají. A tím je otírání. Pokud si s řasenkou vytvoříte řasy až do nebe, pravděpodobně se nevyhnete tomu, že se vám bude lehce otírat nad a pod okem a vytvářet zašedlý vějířek kolem. Bohužel, toto je dost nepříjemná věc hlavně pro lidi, kteří mají povolená a spadlá víčka, tudíž bych pro ně tuto řasenku doporučit nemohla. Mě se to stalo naštěstí jen dvakrát, když jsem si řasy vytáhla jak nejvíc to šlo, takže se ji v tuto chvíli snažím používat spíše na normální každodenní řasy. Řasenku se při práci nebojím použít na focení, ale při líčení na nějakou událost bych ji nezvolila. Dotyčná se může lehce zpotit a pak bude oko vypadat špinavě.


Asi jste si mohli všimnout, že zelená řasenka to dotáhla až do březnových favorites, protože poté, co jsem zjistila jak na ni, se náš vztah mnohem zlepšil, ale stále si dávám pozor na to, abych se nezapomněla s kruhy pod okem a nevypadala pak jako panda (i přesto, že jsou to krásná zvířátka, tak nemusím chodit s černými fleky kolem očí). Oranžová řasenka leží převážně v šuplíku a jednou za čas si řeknu, že jí dám ještě šanci, ale doposud mě nijak moc nepřesvědčila.

Pro a proti: 
+ zahustí
+ prodlouží
+ nedrolí se 
- otírá se 
- tvar kartáčku (oranžová)

Fakta:
obsah: 12ml
cena: 95Kč

Známka: zelená 2 ... oranžová 3



Máte zkušenosti s touto řasenkou? Jaká je Vaše nejoblíbenější? Napište mi do komentářů ;-)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

31 komentářů:

  1. Vyzerajú zaujímavo, ale asi najlepšia, čo som mala z maskár zatiaľ bola: Miss Sporty, maximum boost curling, proste tá oranžová :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem zatím nezkoušela. Já co jsem zatím měla nejlepší řasenku tak byla estée lauder sumptuous extreme ... Dostala jsem cestovní balení někde a už ho mám téměř dopotřebované. Představa, že bych měla dát tolik peněz za řasenku, tak je mi nevolno. Ale byla fakt skvělá :(

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Myslím, že se jim moc povedl. Je taková odlišná od ostatních :)

      Vymazat
  3. Mám zelenou a naprosto souhlasím. Když byla nová, dělala silný nános, ale po pořádném otření byla super. A nejlíp se mi s ní pracuje teď, když už není nová :-)
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jednu jsem nevyzkoušela, ale za sebe můžu doporučit řasenku Yves Rocher Sexy Pulp! Je sice dražší, ale pro členky YR jsou každý měsíc nějaké slevy i 40 % a pak už se to i za ten úžasný výsledek utratit dá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky jsem s ní spokojená. :)

      ByCorra

      Vymazat
    2. Také souhlas. Řasenku jsem zkoušela a moc se mi líbila. Vytvořila krásný vějíř, ale zároveň byly řasy hezky rozděleny, nelepily se. Ale nejlepší byla na začátku. Pak už ztrácela na kvalitě s délkou používání :(

      Vymazat
  5. bohužel mi zatím nesedl ani jeden produkt na oči od značky Essence. Všechny mě hrozně štípou, takže asi alergie na nějakou složku. Jinak jsem na tyto řasenky četla dost chvály.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pravděpodobně nějaká nevhodná složka. Já jsem také četla dost pochvalných recenzí, proto jsem se rozhodla nakonec pro koupi. Kdyby se neotírala, tak je top 1 :)

      Vymazat
  6. Mě se na těchto řasenkách nelíbí ten štěteček :/
    Beauty by K. - momentálně je na blogu soutěž!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému vyhovuje něco jiného :) Já mám třeba nejoblíbenější ten úplně základní :) A naopak nemám ráda plastové :/ Je vidět, že je každý člověk úplně jiný :)

      Vymazat
  7. Mě zatím asi nejvíc sedly řasenky Gabriella Salvete. Už jsem vyzkoušela XxPress Volume&Black (zelená), Diamante Intenso a Cashmere a se všemi jsem byla maximálně spokojená. Cenově jsou možná kapku dražší než tyto od Essence, ale většinou se mi podaří vyčíhnout si když jsou ve slevě (v Drogerii Teta mívají často slevy buď na vybrané druhy nebo i na celý sortiment Gabriella Salvete) a to jsou pak cenově taky příjemné, většinou kolem té stokoruny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip :) Musím si udělat pořádek v řasenkách a pak nějakou vyzkouším :)

      Vymazat
  8. Po tvé recenzi tedy nemám chuť si je koupit.. :) Přijde mi že je to spíš tvou zručností a tím, že sis dala tu práci hledat způsob, aby fungovala a na to já nemám čas. :) Nebudu nechávat řasenku dva měsíce schnout, ani ji nanášet na čtyřikrát a mezitím otírat a nakonec se snažit řasy rozlepit, na to prostě nemám čas. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to vychytala tak, že kartáček vytahuju po straně lahvičky, takže je na jedné straně otřený a pak nanáším (jsem zvyklá to pořádně projet) dokud vidím, že řasy nelepí ... Není to, že bych řasenku nanášela půl dne :D Teď už ani nemusím spirálkou rozčesat. Jak člověk po dvou použitích zjistí jak na to, tak už to jde ;-)

      Vymazat
  9. Značku essence moc nemusím a asi u toho podle tvé recenze zůstanu. Mám ráda třeba Yves Rocher, nebo obyčejnou miss sporty. :)

    ByCorra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. YR mám také ráda. Miss sporty používám jen laky na nehty. Ale jejich řasenka byla úplně první řasenka, kterou jsem kdy měla :D

      Vymazat
  10. Veľmi sa mi páči ten netradičný a nevšedný obal :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se jim moc povedl. Je taková odlišná od ostatních :)

      Vymazat
  11. Essence řasenky jsou super. Já mám hodně ráda tu jejich voděodolnou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voděodolnou jsem myslím ještě neměla. Určitě je super na léto, když je člověk celý upocený :)

      Vymazat
  12. O téhle řasence jsem zatím neslyšela. Ale není tajemstvím, že Essence nějak extra v lásce nemám a nevěřím jí. Jediná věc, která mě od nich nezklamala byla voděodolná řasenka, kterou jsem dostala od kamarádky, ale stejně nebyla něco, co bych si koupila znovu. :)
    Článek super, ale rozhodně bych do nich nešla. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že už ji tu někdo zmiňoval. Tu jsem ještě nezkoušela ...

      Vymazat
  13. S touto skúsenosti fakt nemám, ale od Essence som skúsila ich vodeodolnú riasenku a bola som veľmi spokojná, riasy boli výrazné, stačila jedna vrstva, mali aj objem a riasenka na to, že bola vodeodolná farbila úžasne, ako každá klasická riasenka. Kúpila som si ju určite znova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak vidím, opravdu hodně lidí chválí jejich voděodolnou. Budu ji muset na léto opravdu zkusit :)

      Vymazat
  14. Já tedy musím říct, že oranžovou jsem měla několikrát a jsem s ní neskutečně spokojená. Nánosy mi vůbec neudělala a krásně rovnoměrně nalíčila řasy hned napoprvé. Naopak zelenou jsem si teď koupila poprvé a byla to totální katastrofa. Jediná šance, jak ji použít je, že nanesu barvu a poté to doupravím a rozčešu kartáčkem z řasenky od Macu, kterou už mám fakt jen k tomu účelu. Takže za mě velké překvapení, že oranžová je u Tebe za zelenou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, každý má rád něco jiného :) Kdyby byli všichni stejní, byla by to strašná nuda :D

      Vymazat
  15. Essence riasenky som nemala ani nepamätám.. ale majú krásny dizajn! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)