Recenze

Dulcia - Maska pro suchou a citlivou pleť

října 05, 201614 Comments


Používáte pleťové masky? Já je naprosto miluju! Nechtějte po mě ani vědět, kolik jich doma mám, každopádně nikdy neodolám a když vidím nějakou zajímavou, prostě jdu a pořídím si ji taky :) A tak, když jsem viděla Masku na suchou a citlivou pleť od značky Dulcia, moc se mi zalíbilo její balení a chtěla jsem ji vyzkoušet. Musela jsem si chvíli počkat, protože byla vyprodaná, ale už ji mám doma, takže pojďme rovnou na recenzi.


Obal masky je světle šedé barvy s květinami. Ve vrchní části najdete v růžovém obdelníčku název masky a ve spodní části zelený list s logem značky. Tuba má běžné plastové otevírání, které si myslím, že mohlo být uzpůsobeno ke konzistenci masky. Na druhé straně tuby pak naleznete nálepku s informacemi o produktu.

Co pro mě však bylo největším překvapením, protože jsem si na internetu nepřečetla důkladně popis, bylo, že když jsem tubu otevřela, vysypalo se na mě malé množství prášku. Ano, maska je totiž v práškové podobě a Vy si ji doma sami smícháte s tekutinou před použitím. Barva prášku je světle růžová a po smíchání s vodou získá na intenzitě. 

Příklad použití výrobku:

Velká výhoda suchých masek je v tom, že si můžete vybrat čím masku aktivujete a tím ji mít pokaždé trošku jinou.Masku můžete smíchat: 1 díl masky s 1 dílem výživné čistící emulze, 1 díl masky s 1 dílem květinové vody (hydrolátu) nebo vlažné vody, 1 díl masky s 1 dílem teplého mléka, 1 díl masky s 1 dílem bílého jogurtu, 1 díl masky s 1 dílem aloe vera šťávy, 1 díl masky s 1 dílem kvalitní ovocné šťávy. Vyberte si tekutou složku a vymíchejte masku do hladké pasty. Naneste na pleť, počkejte 15-20 minut a opláchněte. Po smíchání s tekutinou, maska musí být použita do 4 hodin.

Já jsem jako první zkoušela masku smíchat typicky s vodou a její vůně mi připomínala jahody, i přesto, že maska obsahuje banán a kozí mléko. Poté jsem ji vyzkoušela ještě s levandulovou květinovou vodou od značky Saloos. Maska během působení na pleti vyschne, takže Vám vytvoří takovou tu pevnou fólii na obličeji, kdy nemůžete ani mluvit. Při splachování se velice rychle opět navlhčí a jde krásně smýt dolů. Pleť je na dotek citelně pružnější, hydratovanější a vyživenější. Pokožka je také krásně jemná a hladká a na rozdíl od některých jiných masek pro sušší pleť se Vám pleť během pár hodin nezmastí. U smísení masky s květinovou vodou maska vysychá déle a měla jsem dojem, že byla pleť o něco vláčnější.


S maskou velmi spokojená. Moc se mi líbí, že si ji mohu namíchat s čím chci a maska je díky tomu skutečně čerstvá. Pleť je po ní živější a krásně hydratovaná. Jediné, co mi příliš nevyhovovalo je otvírání, ale naučila jsem se s ním být opatrnější. Pokud si masku také pořídíte, určitě vyzkoušejte různé tekuté složky. 


Fakta: 

Obsah: 50g
Cena: 289Kč (nyní sleva 260Kč)
Provedení: suchá a citlivá pleť, zralá pleť, problematická pleť s výskytem akné
SloženíKAOLIN - MUSA SAPIENTUM - MALTODEXTRIN - RUBUS IDAEUS - MALTODEXTRIN - GOAT MILK POWDER - MEL & MALTODEXTRIN - HONEY POWDER - YOGURT POWDER (CULTURED NONFAT DRY MILK - LACTIC ACID)
E-shop: K objednání zde

Pro a proti: 

+ hydratuje
+ vyživuje
+ možnost vlastního smísení s vybrounou tekutinou
+ design
+ lehce se oplachuje
+ pleť se po ní nemastí
- otevírání

Známka: 2



A kolik pleťových masek máte doma Vy? Která je Vaše nejoblíbenější? A už jste někdy zkoušeli tento typ suché masky? Dejte mi nějaké Vaše tipy dolů do komentáře :)



XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

14 komentářů:

  1. Používám, ale nemám moc ráda masky, které si ještě musím sama "vyrobit" :) Taky na doma nosím brýle a strašně mě štve, že dokud maska nezaschne, nemůžu si je nasadit :D Jinak jsou moc fajn :D :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já to zase beru tak, že je ta maska čerstvá :) Což je fajn :)

      Vymazat
  2. Ahoj, mám jednu masku v prášku a míchám ji pouze s vodou, ostatní možnosti mě nenapadly, tak vyzkouším. Moje maska je v kelímku, podle mě je ta tuba praktičtější, aspoň se to nerozsype kolem :-) Od Dulcia se konečně chystám něco vyzkoušet.
    Pokud si mohu dovolit kritiku blogu, tak mě rozčiluje, jak mi přes text pořád leze "krása DIY jídlo život atd". Špatně se přes to čte :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jednu v kelímku a protože ji mám vždycky postavenou, tak se mi právě nesype :)
      A nemohla by jsi mi poslat printscreen toho textu? Protože jej mám v liště nahoře, a když projíždím článkem, tak se mi schová. Tak abych se na to mrkla a zjistila, kde je ta chyba .... :/ Díky :)

      Vymazat
  3. V prášku masku mam od Soaphorie a míchám jí jen s vodou :) Jinak maska vypadá fajn, ale bohužel na moji pleť není vhodná :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají ještě 2 druhy :) Na zralou pleť a na problematickou a aknózní :)

      Vymazat
  4. Túto značku nepoznám, ale maska vyzerá dobre! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se mrkni na jejich nabídku :) Třeba se ti něco zalíbí :)

      Vymazat
  5. Maska vypadá dost dobře, jen mám spíš mastnou pleť tak nevím jestli by mi sedla.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  6. Suchú pleť síce nemám, ale maska vyzerá fajn. Rada by som od Dulcii niečo v budúcnosti vyskúšala a masku na pleť mi zrovna treba :) Lovely photos ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc fajn. Navíc si nemyslím, že je nutné, aby jsi měla výhradně suchou pleť. Prostě stačí, když chceš nějakou dobrou výživu a hydrataci :)

      Vymazat
  7. Tuto masku som neskúšala, a asi ani neskúsim, keďže nemám suchú pleť, ale Dulcia značka sa mi zapáčila. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)