Recenze

Manufaktura - Rozjasňující tyčinky

března 06, 201724 Comments


Pokud znáte značku Manufaktura, bude to nejspíše díky její tělové kosmetice. Již není příliš známé to, že firma přišla na trh také s BB krémy a poslední novinku v oblasti líčení přidala rozjasňující tyčinky. 


Tyčinka má plastový obal světle růžové barvy se stříbrnými popisky a v obchodě ji zakoupíte v papírové krabičce stejného designu. Její provedení je označeno nápisem Silver nebo Gold podle barvy rozjasňovače. Tyčinka má vysunovací mechanismus a celý přípravek mi přijde velice lehký a skladný, takže vhodný také pro cesty. 

Produkt samotný má tuhou, krémovou konzistenci. Když jsem se s ním setkala poprvé, předpokládala jsem, že toto provedení nebude něco, po čem bych ráda sáhla. Měla jsem pocit, že přípravek bude příliš tuhý, ale opak je pravdou. Díky obsahu rostlinných olejů, je velice hezky roztiratelný, takže jej můžete na tvář aplikovat štětcem, prsty a nebo přímo z tyčinky. Navíc se s ním hezky pracuje, takže bez velkého úsilí jej jednoduše rozpracujete do ztracena. Bez problému jej můžete vybudovat na intenzitě dle vlastního uvážení. 

Jak jsem výše uvedla, můžete si rozjasňovač vybrat ve dvou provedeních a to buď studeného odstínu Silver a nebo teplejšího Gold. Ačkoliv se někdo může zaleknout jejich výrazné barvy v tyčince, není se čeho bát. Po jejich aplikaci na pleť je rozjasňovač hezky světlý a rozdíl je pouze v teplotě odlesku. 

Co se týče vizuálního efektu, udělala Manufaktura určitě skvělou práci. Pokud mé články čtete pravidelně, určitě již víte, že můj názor na rozjasňovače je takový, že by měly vytvářet přirozený efekt odlesku a ne, aby na tváři sedělo tisíc třpytek a pod proudem světla jste vypadala jak diskokoule. A právě rozjasňující tyčinka vytváří onen krásný odlesk bez známky obřích třpytek zalézajících do pórů. Na pleti velmi hezky sedí, a díky svému složení by si jej mohly oblíbit i dámy se suchou pokožkou. Během dne výrobek lehce ztratí na intenzitě, ale i přesto jej večer na pleti stále zaznamenám. 

Za sebe bych výrobek určitě pochválila. Praktické balení, skvěle se nanáší, na pleti vytváří opravdu krásný efekt, možná by mi nevadila trošku lepší výdrž, ale i tak, si myslím, že je schopen strčit do kapsy mnohé produkty známých drahých značek.

Fakta: 
Obsah: 3g
Provedení: Silver, Gold
E-shop: SilverGold
Cena: 239,-

Pro a proti:
+ balení
+ konzistence
+ nanášení
+ efekt
o výdrž

Známka: 1-

A jaké máte zkušenosti s Manufakturou Vy? Zkoušeli jste jejich tělovou, pleťovou nebo už i dekorativní kosmetiku? Podělte se semnou o Vaše zkušenosti v komentářích :)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

24 komentářů:

  1. O této značce slyším poprvé. Barvy nevypadají zle, ale ba mě to vypadá až moc agresivně, co se fotky produktu na tváři týká.. mám ale pocit, že kdyby se víc rozetřel, není pak vidět vůbec :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Agresivně? A já měla pocit, že to moc nejde vidět :D Jak jsem psala, je velmi lehké jej vybudovat. Takže záleží na vkusu každého jak intenzivně si jej nanese :)

      Vymazat
  2. Wau, tak tahle novinka mi utekla. Vypadají opravdu dobře, budu je muset omrknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš mrknout jak v obchodě, tak na jejich e-shopu :)

      Vymazat
  3. Od Manufaktury jsem zkoušela něco málo z pečující péče :) Tyto rozjasnovače se mi moc líbí, speciálně ten gold. Každopádně nevím, jestli by to bylo to pravé pro mou mastnou pleť.

    Ahmad Tea Haul

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak to vypadá parádně! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na rozjasňovače mám stejný názor. Tyto dva od Manufaktury už dlouho chci, ale ještě jsem se nedostala k nákupu. Od Manufaktury jsem zkoušela zatím jen péči - něco mi sedí lépe, něco míň, ale nádherně mi voní pivní řada :) Tam bylo skvělé tělové mléko a mýdlo, šampón už za mě tolik ne. A ještě mají parádní pěnu do koupele pro muže - relaxační koupel MEN. Vůbec celá ta řada pro muže krásně silně voní :)

    OdpovědětVymazat
  6. I když moc na krémové produkty nejsem, tak ten stříbrný vypadá skvěle a nemusel by být vůbec špatný :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také nejsem nijak uchvácena krémovými produkty, ale tyčinka se opravdu povedla a nanáší se jedná báseň :)

      Vymazat
  7. o týchto tyčinkách som čítala už na viacerých blogoch a bola som prekvapená, že Manufaktura niečo také vyrába :) vyzerajú skvelo, hlavne pre mňa tá zlatá :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bylo to docela překvapení, že Manufaktura započala svou dekorativní řadu, ale je vidět, že si na produktech dává záležet! :)

      Vymazat
  8. Manufakturu miluji , skvělá je tělová a koupelová řada Mrtvé moře, Levandule , Pivní . Dekorativku jsem nezkoušela, ale radši mám pudrové rozjasňovače :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky spíše pudrová, ale tyto mě příjemně překvapily :)

      Vymazat
  9. O těchto tyčinkách jsem už něco málo slyšela a musím říct, že mě opravdu zaujaly obě varianty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se moc líbí. Myslela jsem si, že se štětcem ani nedají nanášet, že si člověk jakoby musí ušpinit prsty, ale ono ne :) Z toho mám velkou radost :)

      Vymazat
  10. Už som ich videla a rozmýšľala som nad nimi! Na tvári vyzerajú neskutočne dobre a balenie je tiež rozkošné :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to balení je opravdu super :) Tak snad recenze pomohla :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)