Recenze

Kávové peelingy - srovnání + SOUTĚŽ

srpna 19, 201730 Comments


V poslední době se všude objevuje jeden kávový peeling za druhým. Staly se jednou z nejoblíbenějších položek na poličce v dámské koupelně. Jejich účinky jsou velice prospěšné a složení tolik jednoduché, že je i pro normálního člověka snadné mu porozumět. A co Vy? Už jste nějaký také zkusili? Já pro Vás vyzkoušela hned dva a tady Vám přináším jejich srovnání. 

Balení
Jako první jsem si pořídila peeling značky Scrub Mark v provedení Chocolate. Balení je moc hezky stylově řešeno přírodním papírem a barevně laděnou nálepkou s designem kakaových bobů. Papír je podlepen stříbrnou fólií, takže je peeling chráněn a navíc neprosakuje skrz. Avšak tím, že balení není chráněno z vnější strany, i přesto, že jsem se velice snažila jej uchovat čisté, se mi papír ušpinil a zůstal na něm flek. Proto bych upřednostnila, kdyby byl povrch zároveň ošetřen proti vlhkosti. Zavírání je na tradiční plastový zip, který jednoduše přejedete tlakem a balení se uzavře. I zde musím zmínit nevýhodu, jelikož při aplikaci peelingu přímo z balení se vždy nějaké zrníčka do zipu dostanou a poté již balení nejde bezpečně uzavřít. Takže opět musíte být buďto hodně opatrní a peeling nabírat lžící nebo si zip vyčistit například párátkem. Pokud tedy toto balení shrnu, je velice hezké a designové, ale bohužel není příliš praktické na povrchu a zip bych vyřešila jiným způsobem. 

Jako druhý jsem dostala peeling od značky BodyBe Scrub. Zde je balení laděno do černa s potiskem v bílé barvě a barevnými nápisy dle vůně. Povrch je plastový, takže se žádného ušpinění bát nemusíte, můžete jej jednoduše vzít s sebou do sprchy nebo jej pod vodou omýt. Vyzkoušela jsem vůni Citrus, která mi přišla špatně zapečetěná, takže balíček voněl tak neuvěřitelně, že jsem ji prostě musela otevřít a vyzkoušet. Stejně jako u předchozího je pytlíček uvnitř stříbrné barvy a zapínání je tvořeno opět plastovým zipem. I zde je problém, že se zanese a bez vyčištění jej není možné uzavřít. Navíc zip nesahá až do úplného okraje, takže není možné jej utěsnit. Z toho důvodu, když peeling převážím, balím jej do sáčku, aby se olej nedostal na věci kolem. Takže ve shrnutí je balení moc pěkné, je daleko praktičtější, jen bych zapracovala na lepším zavírání.

Konzistence
Oba přípravky jsou tvořeny hrubě namletou kávou jako hlavní složkou. BodyBe Scrub dále třtinovým cukrem, mořskou solí, slunečnicovým, mandlovým a kokosovým olej, kakaovým práškem, vitamínem E a dalšími vonnými a konzervačními přísadami. Scrub Mark má složení o něco jednodušší - obsahuje kromě kávy třtinový cukr, mořskou sůl, mandlový a kokosový olej, esenciální olej a vitamín E. 


Na dotek je BodyBe Scrub o dost vlhčí než Scrub Mark. Obsahuje více olejů, takže je to spíše taková kávová hmota, lehce se na navlhčené pokožce přichytí, takže ho tolik neopadá a není tudíž vysoká spotřeba. Scrub Mark je naopak o něco sušší, sice také obsahuje oleje, ale je více sypký. Je třeba mít pokožku dosti navlhčenou, aby tolik neopadával.
Vůně u BodyBe Scrub je skutečně silně citrusová, já osobně tuto vůni naprosto miluji. Krásně po jeho aplikaci voní jak pokožka, tak celá koupelna. Scrub Mark mísí vůni kávy s čokoládou. Jeho vůně není tolik silná, myslím, že ji upřednostní hlavně ti, co nemají rádi parfemovanou kosmetiku, jelikož kombinace kávy a tóny čokolády působí velice jemně a přirozeně. 

Účinky
Díky namleté kávě je pokožka krásně obroušená, zbavená suchých šupinek, prokrvená a navíc povzbuzená. Peeling samotný udělá Vaši pokožku nádherně hebkou a díky jejímu prokrvení bude působit také na lepší regeneraci a omlazení. To poslední jen kladně podpoří kofein obsažený v kávě, který má povzbuzující a omlazující účinky na pokožku, a proto se často používá také do anti-age krémů. Použití je vhodné jak na tělo, tak na obličej. Jemně celou pokožku promasírujte a můžete nechat působit pár minut, aby se látky dostaly do pokožky. Samozřejmě se můžete zaměřit na konkrétní partie - obličej a dekolt pro omlazení, hýždě pro boj s celulitidou, záda pro boj s akné, ... 

Závěrečné srovnání: 

Scrub Mark
Balení peeling u mě příliš neobstálo, ačkoliv je designově krásné, pro používání poměrně nepraktické - flekatí a zavírání se lehce zanáší. Výrobek samotný je velice příjemný, mohl by klidně obsahovat více olejů, aby tolik neopadával. Vůně je jemná a přirozená, pokud nemusíte silné parfemace.S jeho účinky jsem však naprosto spokojená, krásně pokožku obrousí a povzbudí.
Provedení: Originál, Chocolate, Citrus, Peppermint, Kokos, Meloun, After gym pro něj, Scrub na obličej
Obsah: 100g/150g/200g
Cena: 250-450Kč (dle velikosti a provedení)
E-shop zde

BodyBeScrub
Peeling má balení vhodné do koupelny, jedinou nevýhodu vidím v zavírání, které by stálo za to vyměnit. Konzistence je vlhká, dobře se s ní na pokožce pracuje, krásně voní a zanechává pokožku jemnou, provoněnou a povzbuzenou. Pro mě osobně je v tomto souboji výhercem - dostal mě svým praktičtějším balením, konzistencí a neskutečnou vůní. 
Provedení: Citrus, Kokos, Karamel, Ledová máta
Obsah: 100g/200g
Cena: 279Kč/459Kč
E-shop zde



A co Vy? Propadli jste také kávo-peelingové mánii nebo jste zatím žádný nezkusili? Podělte se se mnou o Vaše dojmy dole v komentářích ;-)


SOUTĚŽ
A jak jsem již před nějakou dobou slíbila, je tady soutěž na oslavu překročení hranice 50.000 zobrazení mého blogu. Pořád tomu tak nějak nemůžu uvěřit, že před rokem a půl jsem seděla u svého prvního tisíce a říkala si, jak je neuvěřitelné, že blog té slečny, co jsem si právě prohlížela má 50.000. A já se sem právě přehoupla také. Tak pojďme slavit! 

Soutěžíme o celkem 3 kávové peelingy BodyBe Scrub! Budou 2 výherci, kteří si výhru podělí. První výherce získá VELKÉ BALENÍ COCONUT + MALÉ BALENÍ CARAMEL. Druhý výherce získá VELKÉ BALENÍ ICE-MINT. Soutěž končí 31.8.2017 o půlnoci. Výherce vylosuji 1.9.2017 odpoledne. 
Účast se započítá: 
1) Sledovat můj blog jako PRAVIDELNÝ ČTENÁŘ
2) Vaše adresa je v ČR nebo SR
3) Do komentáře napište Váš email a jméno, pod kterým mě sledujete
+ dva další vstupy do soutěže:
 --- +1 vstup za 3 komentáře k jakémukoliv článku na blogu
 --- +1 vstup získáte, pokud budete soutěžit přes můj instagram

Všem přeji hodně štěstí!

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

30 komentářů:

  1. IG:mbartakova
    Misenka.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle chci už dlouho vyzkoušet :-)
    GFC: Michaela Barthová
    Barthova.m@email.cz
    Myslím, že tvoje članky komentuji docela často :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahooj Veru,
    tvůj blog sleduji pod tímto účtem, tedy pod jménem Nela Agáta Procházková.
    cumanelka@gmail.com

    Přeji mnoho krásný úspěchů s blogem!

    OdpovědětVymazat
  5. Instagram @makronka_
    anna.smrekovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sledujem na GFC ako Gabriela Miklóšová a môj email je: gabriela.miklosova@zoznam.sk :)

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, na GFC sleduji jako Barbora Červenková. Gratuluji k takovému počtu shlédnutí :) cervenkova.barbora@seznam.cz peelingy vypadají luxusně!

    OdpovědětVymazat
  9. GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný den,
    skvělá soutěž!
    Sleduji přes GFC jako Lusy.
    IG lusyvaclavikova
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky Veru :)

    Nejdřív ti musím pogratulovat k tak krásnému číslu! Tvůj blog sleduji skoro od začátku a pořád mě strašně baví a ráda se na něj vracím.
    GFC: Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Jsem ráda, že se stále líbí, i když jsem tento rok méně aktivní :)

      Vymazat
  12. GFC Veronicas life. Email: veronicas.life@seznam.cz. PS:super soutěž ;)

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Blondýna a zrzka email: blondynaazrzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji jako Pavla Kopuletá, email Paja.Kopuleta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Kristýna Kaderová
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Gfc Eva Richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Veronika Tučková
    email: verunka.tuc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem se tedy nikdy nekoupila kávový peeling, vždy jsem si ho vyráběla doma. Rozemlela jsem čerstvou kávu, přidala nějaký olejíček, který jsem zrovně měla doma, trochu kokosového oleje a med, jsem z něj nadšená a na každou aplikaci si dělám novou várku.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná si taky nějaké zkusím vyrobit, ale bohužel, nepiju kávu :D Tak si budu muset nějakou koupit.

      Vymazat
  19. IG - zuzka_kutmanova
    sue.kutmanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: NoPPP blog
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji - Janet Sonrisa :)
    zaneta.sonrisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ten vyzerá naozaj božsky :) Kávu mám veľmi rada v kozmetike a určite vyskúšam aj Marka :)

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Melloriya / michykostra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Výherkyní č.1 se stává Kristýna Kaderová
    Výherkyní č.2 se stává @yanacze na instagramu
    Gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)