DIY

Podzimní dekorace

října 16, 201628 Comments


Podzim je již v plném proudu a já jsem vyrazila ven, abych nasbírala různé přírodniny a vytvořila si pár dekorací do bytu. K podzimu samozřejmě neodmyslitelně patří kaštany, šípky a také opadané listí. Takže doufám, že se v tomto článku inspirujete a vytvoříte si také nějaké pěkné dekorace.

Co budeme potřebovat:

1/ Svícen - použila jsem svícen, který mi zbyl z vypálené vonné svíčky z Ikea (je vhodné, aby jeho stěna nebyla příliš zkosená) a větvičky, které jsem našla venku opadané v trávě, které jsem si nalámala na délku cca jako je výška svícnu. 

2/ Věnec - základ jsem zakoupila v Hornbachu a listy, šípky, větvičky i kaštany nasbírala opět v přírodě.

3/ Svíčka - svíčku jsem si vzala od Manufaktury. Počítejte, že se bude jednat spíše o dekoraci, protože by při jejím pálení mohlo dojít k zapálení listů. K tomu si vezmeme 2 listy, krátkou větvičku a přírodní provázek.


Na celý postup, jak jsem dekorace vytvářela se můžete mrknout ve videu. Jedná se o první video, tak prosím buďte shovívavý, jelikož to bylo moje první natáčení, stříhání i nahrávání. Budu ráda, když se přihlásíte k odběru a případně přidáte nějaký komentář :)



Další inspiraci můžete najít například na pinterestu. Já jsem pro Vás vybrala nějaké další nápady, které mě zaujaly, ale tento rok se do nich zatím pouštět nebudu :)

A jak jste si tento podzim svůj domov vyzdobili Vy? Máte rádi bytové dekorace? Kupujete si je nebo raději vytváříte svoje vlastní? Podělte se se mnou v komentářích.


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

28 komentářů:

  1. Tvoje Diy se mi hodně líbí a tobě se to povedlo :) Šikulka.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi tvé dekorace líbí.
    Ale zvláště svíčka mi přijde nepraktická. Hrozně ráda svíčky pálím. Nemáš nějaký návod nebo radu, jak ji tak pěkně výrazně ozdobit, ale přitom nezapálit byt?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi jedině nazdobit s tím skleněným svícínkem.
      Já ji mám jen jako dekoraci, protože na pálení mám voňavější svíčky :)

      Vymazat
  3. Já mám letos jen mísu kaštanů a vřes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, já mám zase vázu plnou kaštanů. Tu jsem sem ani nedala :)

      Vymazat
  4. Úžasné dekorace :) Obdivuji lidi, kteří si s tím umí tak vyhrát :) My doma zdobíme taky, ale na podzim spíše jen dáváme na dveře podzimní věnec, který samozřejmě vyrábíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě přemýšlím, jestli svůj věnec pověsit na dveře nebo jestli si ho nechat v bytě pro potěšení :)

      Vymazat
  5. Já jsem zatím na vytváření různých dekorací líná. Každopádně tobě se ti moc povedlo! Strašně se mi líbí ten svícínek :)

    Weleda | Citrusové hydratační tělové mléko a krém na ruce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z něj mám velkou radost. Přijde mi to velice efektivní a přitom tak jednoduché :D

      Vymazat
  6. To je paráda, já už pomalu vymýšlím, co budu tvořit na Vánoční výzdobu. :)
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem přemýšlela. Hlavně jak budu letos zdobit stromeček :D

      Vymazat
  7. krása uplne super dekorácie chválim :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. chystám sa ísť si nazbierať nejaké jesenné listy,šišky a pod., tak možno niečo podobné vymyslím :) vďaka za skvelé tipy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeji příjemný sběr :) Je super, že to člověka vytáhne ven do přírody. Ať se výtvory povedou :)

      Vymazat
  9. Krásné dekorace :) Nejvíc se mi líbí ten svícen oblepený větvičkami :) A na videa už se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  10. Bože můj... To je nádhera! ♥ My letos bohužel žádné dekorace nemáme, nějak na to není čas a prostor. Tak se aspoň můžu radovat z těch tvých dekorací. Jsou vážně krásné! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné dekorace :-) Já si velmi ráda zdobím dům, ale přiznám se, že letos podzim nějak nestíhám.. ale snad na vánoce se polepším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Vánoce by bylo fajn stihnout. Aspoň ten stromeček, haha :D

      Vymazat
  12. Wau, krásne si to urobila! Ten svietnik sa mi veľmi páči, s tými konárikmi ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. V tuto chvíli už začínám přemýšlet nad tím, co vymyslím na zimu :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)