Fashion

Zimní outfity + soutěž

prosince 14, 201723 Comments


Už tu máme zimu. Rozhodně se nedá říct, že by byly nějak vysoké teploty, takže všichni vytahujeme teplé svetry nebo alespoň pořádně vrstvíme. Jaký typ jste Vy? Raději na sebe naskládáte několik k sobě ladících věcí nebo rovnou sáhnete po huňaťoučkém svetru? 


Nevím, jestli je to tím, že jako vizážistka jsem často v čistě černé, ale prostě já nedám dopustit na nějaký celo-černý outfit. Moc jsem si oblíbila tyto šaty z e-shopu Manzara, které svým střihem prostě vždy upoutají pozornost. Vrchní část vypadá jako klasicky jednoduchý top s rukávem do půlky předloktí, ale poté sukně je daleko zajímavější. V přední části se látka vrství a poté vytváří zavinutí s podélným svažováním, takže je přední část odkrytá a vzadu sukně dlouhá. V šatech jste mě například mohli vidět na Blogerském bazárku v Brně, ale klidně v nich můžete vyrazit třeba na romantickou večeři nebo divadla. Šaty jsem zkombinovala s černými punčochami a kotníčkovými botkami na podpatku a přidala k nim výraznější šperk. Šaty stály 699Kč a můžete se na ně mrknout na tomto odkazu. Určitě doporučím podívat se na stránce také na společenské šaty, protože je jich tam hromada, jsou krásné a za super ceny!


Tento krásný náhrdelník jsem si pořídila z e-shopu Juvelora. Je to nádherný stříbrný přívěšek posetý drobnými čirými kamínky, takže od sebe nádherně odráží světlo a poutá pozornost. Musím tedy říct, že co jsem si náhrdelník pořídila, mám na něj samé komplimenty a všichni se na něj ptají. Na e-shopu pak můžete najít neuvěřitelné množství dalších náhrdelníků i jiných šperků se kterými můžete udělat radost sobě i jiným. Tento konkrétní stál 1449Kč a najdete ho na odkazu zde.


Botky jsem si pořídila minulý rok v CCC a jedná se o značku Lasocki. Osobně již v CCC ani jinou značku nekupuji (kromě žabek, které hned zničím), protože jsem měla vždy velký problém s tím, že jsem si z ostatních značek, které CCC nabízí nohy neuvěřitelně odřela. Značka Lasocki je kožená, takže se velice pohodlně nosí a jsou velmi kvalitní. 


2. Vánoční svetr
Samozřejmě, že ani ten zde nesmí chybět. Vánoční svetry jsou prostě nejlepší. Tento s Rudolfem a nápisem Merry Xmas! jsem si pořídila z C&A za 350Kč. Není nijak extra teplý, ale je velice pohodlný a chodím v něm vlastně kamkoliv. Do školy, do práce, nebo si ho dám prostě na zahřátí na doma. 



3. Svetrová mánie
Další v mé přehlídce letošních svetrů je tento krásný růžový kousek z F&F. Zamilovala jsem se do něj na první pohled, protože je velký, tlustý a huňatý. Prostě perfektní svetr. Je v něm krásně teploučko a navíc má dokonalou barvu. Už si nepamatuji úplně přesně cenu, ale myslím, že to bylo 699Kč. A samozřejmě, že v něm chodím úplně všude. Čepičku ve stejné barvě jsem pak koupila v brněnském podchodu u nádraží a je jako svetr - růžová, tlustá a teploučká. 


Další svetřík je také z F&F. Tento je o dost tenčí, má barvu temné khaki a kolem výstřihu  jemné průstřihy na ramenou. Je velice ležérní, ale do větší zimy ne úplně ono. Ráda jej nosím k černým riflím a i k němu se krásně hodí můj náhrdelník z Juvelory, o kterém jsem mluvila výše. Jeho cena byla 499Kč



A kozačky opět z CCC značky Lasocky. Tyto jsem kupovala letos a jsou to klasické hladké kozačky bez výraznějšího zdobení. Moc se mi na nich líbí, že mají vyšší podrážku, takže Vám nebude taková zima od země a jelikož mám poměrně širší lýtko tak mohu doporučit pro ty z Vás, které také trápí, že většinu kozaček nemůžete dopnout.

SOUTĚŽ 14.12.-16.12.2017 - UKONČENO

A jak jsem dávala již  dříve vědět, připravila jsem si pro Vás třetí adventní soutěž. Dnes se tedy pustíme do soutěže o ...


... kosmetickou sadu Med&Rakytník značky Manufaktura v hodnotě 750Kč. Sada obsahuje Sprchový gel, krém na ruce, balzám na rty, sirup a bílou krabičku. A jaké jsou pravidla soutěže? 
Máte možnost celkem o 4 vstupy! Kolik vstupů a na jakých sociálních sítích se zúčastníte je jen na Vás. Může to být jen jeden nebo klidně všechny. Soutěže se můžete zúčastnit až do 16.12.2017 do půlnoci a jeden výherce bude vyhlášen 17.12.2017 spolu s vyhlášením 3. vánoční soutěže. 

Vstup č.1: Stát se pravidelným čtenářem mého blogu (níže), napsat do komentáře 2 věci, za které jste byli v roce 2017 moc vděční nebo na které jste byli pyšní, že jste dokázali a samozřejmě e-mail, abych Vás mohla kontaktovat v případě výhry. 
Vstup č.2: Stát se fanouškem mé stránky na facebooku (odkaz) a napsat zde komentář pod příspěvek s fotkou výhry, jakou barvu bude mít vaše vánoční dekorace?
Vstup č.3: Stát se fanouškem na mém instagramu @veroniquebeauty (odkaz) a napsat zde komentář pod příspěvek s touto fotkou, kdy začínáte zdobit stromeček? Ke svému komentáři pak připojit 3 své kamarády, kterým by se výhra mohla také líbit.
Vstup č.4: Sdílet příspěvek na facebooku NEBO instagramu s hashtagem #veroniquebeauty1advent (profil musí být veřejný, aby se mi vstup zobrazil).

VÝHERKYNÍ SE STALA ZDENKA KONEČNÁ NA FACEBOOKU. GRATULUJI! 

Hodně štěstí všem ;-)

XOXO


VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

23 komentářů:

  1. č.1 - sleduji, pyšná jsem na dceru, která se nám narodila v lednu a konečně jsem si zašla vyměnit řidičák, dva roky po svatbě 😁 (neřídím, ale chystám se na to)
    č.2 - sleduji jako Zuzana Tománková, vždycky mám vánoce červeno-zelené, adventní věnec, svíčky, stromeček, ubrus, podtácky...
    Tomankovazu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Zvládla jsem přestěhování do jiného města a za druhé jsem vděčná za kamarády se kterými jsme neztratili spojení i když jsme teď daleko :))))🙂
    elvi14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kazdym rokem jsem strasne moc rada za sveho pritele ktery me dokaze podrzet i v tech nejhorsich chvilich 🙂
    Jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem vděčná za svého manžela a za svou sestru bez nich bych si nedokazala představit život jsou mi neuvěřitelnou oporou.
    E-mail :ptackovahelena@seznam.cz
    Na fb Helena Ptackova
    Insta helen_ka_ptackova
    U nás vyhrává cerveno zlata vse do ní máme sladene

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem hrozdě pyšná/vděčná, že jsem letos napsala a zvládla konečně diplomku, i když jsem ze začátku říkala, že je to nad mé síly. Vděčná jsem taky na své rodiče, neboť si uvědomuji, co kvůli mě obětují, což jim nikdy nezapomenu❤️
    kamila.krapkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Č.1 sleduji Vas blog a moc se mi libi. Snazim se cist vsechny Vase clanky jak mi cas dovoli jsou moc zajimave.
    A nejvic vdecna jsem asi za to jak mne v tomto roce v dubnu srazilo auto tak, ze jsem nejenom prezila, ale nic vazneho se mne nestalo a byla jsem ,,jen'' obrazena. Mohlo to dopadnout daleko daleko hur. To si pak clovek uvedomi,ze neni samozrejmost to,ze chod a ze se muze hybat. Toho si moc vazim a jsem za to vdecna,ze to tak dobre dopadlo a bylo to ,,jen'' drncnuti.
    Klusakovaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Veronika Tučková, jsem ráda, že jsem se odhodlala si založit blog a snažím se pořád a pořád zlepšovat a taky že jsem se dostala na VŠ :)
    Email: verunka.tuc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. FB: Veronika Tučková
    Vánoční dekorace máme všech možných barev, nejčastěji červená :)

    OdpovědětVymazat
  9. hezký den,nádherné outfitt! ten šperk se mi líbí :)
    já jsem vděčná za to, že jsem jetos dokázala ujít 320 km svatojakubské cesty do Santiaga de Compostella a díky tomu si uvědomila druhou důležitou věc: jak moc si vážím rodiny a života, který s nimi žiju. cervenkova.barbora@seznam.cz
    GFC Barbora Červenková

    OdpovědětVymazat
  10. gfc tento ucet
    ja som mega pysna na seba za to ze som schopna v mojich 20tich rokoch manazovat 3 poschodovy obchod :) a ze sa stale posuvam dalej a som vdacna za mojho milovaneho muza :)
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  11. 1) Konečně jsem si uvědomila co v životě chci opravdu dělat a co je pro mě nejdůležitější. Dokončila jsem studium. maracuja.tea@gmail.com
    2) Veronika Swaine
    3.)IG: maracuja_tea
    4.) Sdíleno na FB

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj, sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz
    U mě je to určitě přestěhování a zařizování bytu a pak zásnuby :-).

    OdpovědětVymazat
  13. Přes GFC sleduji jako Elis Minarová, mail: ell-inka.m@seznam.cz :) Kdybych vyhrála, hodilo by se mi to, právě tento produkt mám v plánu koupit mamce na Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem šťastná, že jsem v roce 2017 zvládla úspešně odmaturovat a dostat se na svoji vysněnou vysokou školu. Ale mnohem šťastnější jsem, že moje babička porazila zákeřnou nemoc a jsem na ni moc pyšná, jak to vše zvládla! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dokončit magisterske studium a napsat diplomku a udělat státnice. Gfc eva richterová ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Vsechny vstupy splneny. Instagram: hanickaduchess, fb Hannah Duchess, mail: hana.vevodova@gmail.com
    K otazce : letos jsem se po nekolika letech rozhodla dostudovat vysokou.. nasla si novou praci.. a i pres velke zdravotni problemy, ktere jsou nasledkem urazu mam stale pozitivni pohled na svet ����⭐️

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji jako Tereza Blog
    Za rok 2017 jsem vděčná za naší malou princeznu , která přišla na svět v únoru, dělá nám jen radost , no a pak za tu starší princeznu, že na tu mladší vůbec nežárlí , ba naopak se o ní stará a pomáhá jí :-D To mě hřeje na srdci
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Gfc Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com
    Pyšná na to, že jsem dokončila ročník na VŠ a pyšná na svého psa, který bojoval statecne s rakovinou.🐕👼😔

    OdpovědětVymazat
  19. Fb Nela Richterová
    Letos budou ozdoby zlatobile barvy

    OdpovědětVymazat
  20. GFC Mirka Škampová
    Nová práce, která mě baví. Dokázala jsem zhubnout 9 kg :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Gfc Lenca
    Nasla jsem si skvelou praci, pri ktere mam hodne casu se venovat rodine.
    Zhubla jsem 7kg.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: Klára Odehnalová
    Zvládla jsem první půlrok přípravy na maturitu :D
    A na to, že jsem donutila rodiče se po 20 letech soužití vzít.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)