Fashion

Podzimní outfit I.

října 29, 201614 Comments


A s podzimní tématikou na mém blogu pokračujeme dále. Dnes jsem si připravila svůj oblíbený podzimní outfit. Já osobně si moc nepotrpím na šaty ani sukně - zvláště, když se počasí již zchladí a musela bych si tak dávat silonky či punčochy. Nejpohodlněji se cítím v riflích a nějaké halence. 

Pro tento podzimní outfit jsem zvolila červeno-modrou károvanou košili z H&M. Je bavlněná, takže na těle velmi příjemná a pohodlná. Rukávy si vždy třikrát přeložím, protože nemám ráda obepnuté oblečení kolem zápěstí. 
Ke košili jsem si vzala skinny fit modré džíny z Mohito a ty rozhodně doporučuji slečnám, které shání upnuté rifle, ale mají problém, že jim většina nesedí z proporčních důvodů. Tyto džíny jsou krásně střečové, takže do nich lehce vklouznete a ony se kolem vás jednoduše obepnou, ale během nošení nepovolí. 
A na závěr jsem doplnila černé kožené botky na širokém podpatku Lasocki. Nemají zip, pouze gumu na bocích, takže do nich člověk vklouzne jen tak a na patě je vytvořen detail hadí kůže. A vespod určitě potěší silnější podrážka s výrazným vzorem, která Vás oddělí od chladné podlahy i v zimě. Botky však nejsou vyteplené. 
A aby mi venku nebylo chladno, vzala jsem si šedý kabátek s černými koženkovými rukávy, také od značky Mohito. 
Samozřejmě jsem nezapomněla na drobné doplňky jako stříbrný prstýnek s drobnými zirkony, korálkový náramek a masivnější hodinky s chronografem DKNY. 



Košile - H&M
Džíny - Mohito
Boty - Lasocki
Kabátek - Mohito

Doufám, že se Vám i takový outfitový článek líbí, a třeba se inspirujete pro doplnění Vašeho šatníku. A jaké oblečení volíte na podzim nejčastěji Vy? Jste kalhotový nebo sukňový typ? :)

XOXO

VERONIQUE


* Za krásné fotografie a pěkné odpoledne děkuji holkám z blogů Dazzlicious, Obyčejný blog a Everythin Kate :)

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji :) Já dříve ty "kožené" rukávy moc nemusela, ale tento kabátek se mi prostě tak zalíbil, že jsem si jej musela pořídit :) Tak jsem využila slev na Dny Marianne a vlastně celý outfit jsem tak pořídila s 25% slevou :)

      Vymazat
  2. Moc ti to, Veru, včera slušelo :) Takovéhle kombinace jsou i moje oblíbené.

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Evy :) A neboj. Mě se tvá čepice líbí!!!! :D

      Vymazat
  3. Já taky na podzim miluju tyhle košile hlavně flanelovou košili :) Jinak pěkný outfit !

    OdpovědětVymazat
  4. Také nejčastěji chodím nějak takto, na sukně a šaty mě v chladnějším počasí moc neužije. Moc ti to včera slušelo, i líčení jsi měla suprové :) Jsem ráda, že sis vybrala nějaké fotky! Díky za fajn odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Aničko :) Fotky byly samozřejmě perfektní. Já také děkuji za pěkné odpoledne :) Můžeme zase někdy zopakovat. Nazveme to "Kavárenské fotopoznávačky" :D

      Vymazat
  5. tak tento outfit je za mňa dokonalý, strašne sa mi páči celý ako je a ten kabát TOP ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Moc mě tvá pochvala těší :) Je to první outfitový článek, tak jsem si nebyla jistá jak vyjde :)

      Vymazat
  6. Na šaty a sukně si taky moc nepotrpím :) Za to úplně zbožňuji košile a ta tvoje se mi moc líbí! Mimochodem, Veru, strašně ti to sluší! Jsi krásná :)

    Oblíbenci za říjen 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Košile je z letošní kolekce, tak se tam klidně zkus mrknout, jestli ji ještě mají :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)