Líčení

Líčení s paletkou Sweet Peach

června 04, 201729 Comments


Paletku Sweet Peach od Too Faced jsem měla zařazenou mezi svými oblíbenými produkty v minulých Favorites. Jelikož obsahuje několik dominantních barev, je možné s ní vykouzlit mnoho rozmanitých looků. V tomto článku jsem si pro Vás připravila dva z nich. 

Minirecenze
Balení paletky je nejen naprosto rozkošné, ale zároveň také praktické a bytelné. Obal je plechový, takže se příliš neopotřebovává a i když na něj něco položíte, je paletka v bezpečí. Uvnitř je kvalitní zrcátko a 18 po broskvích vonících stínů. Jako vážně. Voní po broskvích. V paletce naleznete jak matné stíny, které jsou barevně neutrální i třpytivé v celém barevném spektru. Kromě neutrálních stínů v hnědých tónech jsou dominantní barvy korálová, broskvová, zelenkavá a fialkové. Stíny jsou navybírány tak, že je možné vytvořit svěží denní líčení i výrazné kouřovky na párty.
Kvalitou mě stínu maličko zklamaly. Jsem zvyklá zkoušet stíny bez báze, abych zjistila, jak si samotné dokáží poradit se svou strukturou po celý den. Bohužel se mi během dne docela slévaly do záhybu oka (což mi obvykle nedělají ani stíny z drogerky) a i jejich sytost u tmavších stínů nebyla nijak výrazná. Stíny jsem tedy vyzkoušela také s bází a zážitek to byl diametrálně jiný. Stíny krásně vydržely po celý den na svém místě, vytrácení barvy jsem zaznamenala jen mírně při větším navrstvení a navíc i tmavší barvy byly po nanesení hned krásně syté. Takže pokud máte nebo přemýšlíte o pořízení této paletky, rozhodně doporučuji použít vždy bázi. Takže pokud mám shrnout - bez báze docela průměr, ale s bází jsou naprosto úžasné! 

Broskvové líčení pro jaro i léto
Toto líčení jsem zvolila v broskvovo-hnědé barvě, která je charakteristická pro tuto paletku. Jako vždy jsem první vytvořila prostínování záhybu oka, které jsem vytvořila pomocí stínů White Peach, Puree, Charmed, I´m sure. Do vnitřní půlky víčka jsem použila stín Luscious a na vnější koutek Charmed, I´m sure. Do středu jsem pak jemně zapracovala Candied Peach a Just Peachy. Všechny barvy jsem propojila, aby plynule přecházely jedna do druhé. Žádné ostré přechody. 
Jelikož se tyto stíny lehce stahují do záhybu oka, použila jsem bázi pod oční stíny od značky Artdeco, která je velice vychvalovaná mezi všemi vizážisty. Zbytek makeupu jsem vytvořila s korektorem Catrice - Liquid Camouflage do středu obličeje, ten jsem zafixovala na místě transparentním pudrem NYC, zbytek tváře jsem zapudrovala Dermacol kompaktní pudr 04, tvářenka Jordana - Peach Blossom, bronzer a rozjasňovač z konturovacího tria od Makeup Revolution, obočí se stínem z paletky The Nudes od Maybelline, a zafixovat s Essence - Make me brow, řasenka Max Factor - 2000 Calories, tekutá rtěnka Jordana - 02 Strawberry Cheesecake.




Dramatické líčení ve fialových tónech
Zde jsem zvolila naopak dramatičtější líčení ve fialovém odstínu, vhodné třeba na nějakou party. 
Jako vždy jsem první vytvořila prostínování záhybu oka, které jsem vytvořila pomocí stínů White Peach, Puree, Charmed, I´m sure. Do vnitřní půlky víčka jsem použila stín Luscious s troškou Bellini na něj a na vnější koutek Peach Pit. Do středu jsem pak jemně zapracovala Delectable. Všechny barvy jsem propojila, aby plynule přecházely jedna do druhé. Žádné ostré přechody. Peach Pit jsem nakonec použila také na spodní linii řas.
Báze pod oční stíny od značky Artdeco, makeup Revlon - Colorstay 150, korektor Catrice - Liquid Camouflage, transparentní pudr Mary Kay, kontury Dermacol kompaktní pudr 04, bronzer a rozjasńovač z konturovacího tria od Makeup Revolution, tvářenka Jordana - Rose Silk, obočí se stínem z paletky The Nudes od Maybelline, Essence - Make the brows, řasenka Too Faced - Better than sex, rtěnka Rimmel - Kate 45.

Jak se Vám toto líčení líbí? Pořídili byste si paletku Sweet Peach také nebo Vás v tuto chvíli láká nějaká jiná? Podělte se semnou o Váš názor do komentáře a pokud se Vám můj blog líbí, budu mít radost, pokud se dole přihlásíte mezi pravidelné čtenáře :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

29 komentářů:

  1. Paletka je veľmi pekná. Mne sa naviac páči to posledné líčenie, ktoré je nežné a podľa môjho názoru veľmi sexi.

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak děkuji moc :) Velmi mě tvůj názor těší :)

      Vymazat
  2. Krásna paletka, krásne líčenie aj ty si kráska. :) Wow :) asi sa pozriem po tej paletke, pretože ma super kombinácie odtieňov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, děkuji moc :) Mají ji v Sephoře. Doporučuji počkat na období 20% slev ;-)

      Vymazat
  3. Si samic! Uz se tesim, az to vyzkousis i na mne! Krasne 👍🏻

    OdpovědětVymazat
  4. Ta paletka je boží a moc se mi líbí líčení. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka se mi nehorázně moc líbí :) A tvé líčení je naprosto perfektní.

    OdpovědětVymazat
  6. to prvé líčenie je krásne :) máš úžasnú farbu očí, ktorá ti ním vynikla :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a děkuji :) Nejvíc mi to vyniká s fialkovým líčením :)

      Vymazat
  7. Líčení je krásné.. a paletka úžasná, ale cenově hodně nedostupná :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Paletka stojí 1350,- takže, když si vyčkáš na 20% slevy, které v Sephoře bývají, tak pak vyjde na 1080,- .. 1 Stín je tak za 60Kč. Když se to takto spočítá, není to zas až tak hrozné :)

      Vymazat
  8. Too Faced zatím odolávám. Svojí sbírku jsem před pár lety pěkně zredukovala a vystačím si teď jen s Naked trojkou :) Jinak chválím zvolený odstín rtěnku, moc pěkně ladí s očima a je takový přirozený.

    Lenny v Dánsku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni :) Tak to bych asi nezvládla ... Já sahám po paletkách podle nálady :D
      A děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  9. Paletku mám od loňského roku a do doby, než jsem měnila barvu vlasů jsem ji používala skoro pořád, ale i přesto, že ji nepoužívám tak často je Sweet peach taková moje srdcovka. Ale jak tak koukám na to tvé druhé fialové líčení, budu ji muset znovu vytáhnout, abych to zkusila, moc se mi líbí, pro mě je výraznější, ale pořád nositelné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ona obsahuje i spoustu hnědých odstínů, ty jsou extra neutrální, tak to by se mělo hodit k jakékoliv barvě vlasů, ne? :)

      Vymazat
  10. Já mám teď nově studenější vínovou barvu a právě i ty hnědé ze Sweet peach mi k tomu moc nesedí a paradoxně sahám spíše po studenějších odstínech v Chocolate Bon Bons, kterou jsem zatím moc nenosila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vidíš :) Aspoň prostřídáš paletky a jak si zase změníš barvu, tak se k ní třeba vrátíš :)

      Vymazat
  11. Moc pěkné líčení s krásnou paletkou. Krom asi třech barviček bych využila všechny, ale to tak u paletek bývá :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak mám, že se v každé paletce najde nějaký stín, co prostě není moje kafe a ačkoliv se snažím jej zapojit, většinou stejně jen tak leží nevyužit.

      Vymazat
  12. Obě líčení jsou krásná a Tobě velmi sluší! :) Také mám zalené oči, takže by mi paletka nejspíš také seděla! :) Přiznám se ale, že se líčím co nejjednodušeji a stíny si prakticky nedávám! .D Ale nyní šilhám po jedné paletce -
    Too Faced Natural Love! :) Ta mi přijde naprosto božská! :D Ta cena už tolik ne... :D

    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :D Ty ceny jsou mazec. Navíc v každé paletce se stíny opakují. Nejlepší je asi vytvořit si vlastní paletku z jednotlivých stínů jako třeba Inglot nebo Glazel .... Navíc jsou ty stíny o mnoho větší ...

      Vymazat
  13. Moc hezké fotky ! Doma už mám ale přepaletkováno :D
    Lenny v Dánsku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :D A pak vždy najdu nějakou novou a slintám a říkám si: "Nesmíš! Nesmíš!" :D

      Vymazat
  14. Našla jsem tě přes IG a jsem moc ráda, vypadá to tu skvěle a těším se na další tipy a recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji, tak to mám moc velkou radost :) Je těžké zjistit, kolik lidí, si mě najde přes sociální sítě :)

      Vymazat
  15. IG: @makronka_
    anna.smrekovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)