TAG

Moje oblíbené youtuberky?

října 25, 20166 Comments


V dnešní době je youtube jednou z nejsledovanějších sociálních sítí. Já si k ní našla cestu někdy kolem května minulého roku a baví mě sledovat videa mých oblíbených youtuberů dodnes. Tak jsem si řekla, že ti, co baví mě, by mohli bavit také Vás, a tak Vám je dnes představím. A jelikož sleduji docela velké množství, tak to trošku rozdělím a dnes Vám představím pouze zahraniční youtuberky :)


A) Beauty kanály


1. Kathleen Lights

Kathleen je v současnou chvíli mojí nejoblíbenější beauty youtuberkou. Žije na Floridě a její videa obsahují líčení, recenze i další videa o produktech. Dále také občas vydá videa povídací, kde se věnuje jak problémům psychickým - jako jsou úzkosti a panické stavy, tak i odlehčenějším tématům jako jsou její historky ze života. Na Kathleen se mi moc líbí její projev. Působí neuvěřitelně mile a skromně, je většinou veselá a naprosto přirozená. Sleduji ji už poměrně dlouho a zatím mě stále baví. Vydala také nějaké přípravky ve spolupráci s různými značkami a já od ní vlastním zatím jen jeden stín od Colorpop v odstínu Cornelius. Pokud se tedy chcete mrknout na zajímavé looky, které jsou vhodné i pro ne úplně pokročilé make-up nadšence, mrkněte se na její videa. Kathleen Lights 2,67mil. odběratelů



2. Nicole Guerriero

Nicole byla první youtuberkou, kterou jsem začala sledovat. Tak nějak mě k celému youtubu přivedla, když jsem si googlila, jak se provádí líčení airbrush systémem. Od začátku jsem si ji zamilovala, protože byla energická a ukecaná, ale musím se přiznat, že v poslední době již nemám ten příjemný pocit z jejích videí, jaký jsem mývala a asi si toho všímají i její ostatní fanoušci. Přesto jsem ji sem umístila, jelikož byla mou první a když zabrousíte třeba ke starším videům v jejím krásném starém pokoji s toaletním stolkem, určitě najdete různá zajímavá videa. Navíc si Nicole dost ujíždí na halloweenských videích, takže pokud hledáte nějakou velmi extravagantní inspiraci, určitě k ní zavítejte. Nicole Guerriero 2,7mil. odběratelů


3. Tati

Tati aneb Glam life guru je poměrně skvěle zorganizovaným typem kanálu. Každý den je zařazen do určité kategorie a každý týden se to opakuje. Ano, hádáte správně - Tati vydává videa každý den od pondělí do pátku. Jak sama prohlásila, bere youtube jako svou práci a proto se jí skutečně věnuje naplno - každý den. Mezi jejími videi můžete najít kategorie jako WTF - předražené produkty a jejich testování; OMG - zvláštní druhy make-upu a jak to vlastně funguje, Hot or Not - stojí přípravek za koupi nebo ne? Tati je již trošku starší youtuberkou a je na ní vidět, že ji natáčení velice baví a díky tomu z jejích videí čiší samá radost. Ve videích, kde si make-up zkouší poprvé se často objevuje její snoubenec James, který má vždy k make-upu co říct a celkově mě baví sledovat jak neuvěřitelně Tati podporuje v tom co dělá. Tati 2,25 mil. odběratelů


4. Carli Bybel

Když jsem viděla první videa od Carli, hned jsem se k odběru nepřihlásila. Má totiž poměrně specifický projev, který si buď zamilujete nebo Vám poleze na nervy. Ale jelikož je v líčení opravdu extrémně šikovná, tak jsem se na pár videí mrkla a tak trochu si na ni zvykla a zmáčkla odběr. Většina jejích líčení je asi už pokročilejšího rázu, věnuje se také módě, sdílí svoje pokroky s ekzémy na které trpí a v poslední době se můžete mrknout na občasná video o jejím stravování, jelikož nedávno přešla na vegan stravu. Pokud jste do sportu, můžete mrknout také na kanál jejího přítele, který se tomuto tématu věnuje. Ale o něm třeba příště. Carli může působit trošku nafoukaně, ale jinak je i u ní vidět, že ji její práce baví a užívá si ji. Celkově působí mile, je usměvavá a upovídaná. Od Carli jsem Vám již ukazovala její paletku ve spolupráci s BH cosmetics. Nedávno vydala také svoji vlastní kolekci oblečení a její jméno můžete najít také na umělých řasách od Velour. Carli Bybel 4,9 mil. odběratelů


5. Vy Qwaint

Vy je poměrně malá youtuberka od ostatních jmen na seznamu. Já ji začala sledovat, když měla pouhých 1500, jelikož mě upoutala svým projevem. Je to neuvěřitelně vysmátý pidi človíček - řekla bych, že měří něco přes 150 cm a její smích Vás skutečně pobaví. Ráda se věnuje kosmetice, ale také oblečení. Sem tam Vám připraví nějaký ten vietnamský recept a občas zahlédnete také jejího manžela Chada, se kterým navíc připravuje videa i na jeho kanál, kde ztvárňují parodie k písničkám. Vy je vždycky extrémně pozitivní a ze svého videa to dokáže přenést také na Vás. Vy Qwaint 68k odběratelů


B) Lifestyle - všehochuť kanály


1. Zoella

Zoe jsem objevila v polovině prosince v půlce jejího Vlogmasu. Ten stojí za zmínku jelikož všech prvních 24 dní prosince vydává video s vánoční tématikou, takže pokud máte rádi Vánoce jako já, určitě alespoň v tom prosinci k ní mrkněte. Zoe mám ráda stejně jako Kathleen, ale vzhledem k tomu, že má již přes 11 milionů sledujících a k tomu píše knížky, je již vidět, že má práce až nad hlavu a do videí se to pomalu začíná promítat. I přesto ráda sleduji jak její beauty videa, tak videa věnovaná módě, dekoracím do domu i zábavné tagy. Zoe je milá, sympatická, upovídaná, přirozená a na nic si nehraje. Moc se mi líbí její britská přízvuk a navíc je naprostý blázen do všech svátků jako jsou velikonoce, halloween, vánoce, takže u ní můžete najít skvělou inspiraci na dekorace. Zoella 11,2mil. odběratelů


2. Niomi Smart

Niomi je další anglickou youtuberkou a náplní jejího kanálu je kromě kosmetiky hlavně jídlo. Moc ráda vymýšlí veganské recepci a proto nedávno vydala svoji první kuchařku Eat Smart. Kromě toho také založila měsíční zásilkovou službu Source box, která obsahuje kvalitní pochoutky RAW stravy. Niomi je velmi jemná, milá, usměvavá a stále dobře naladěná. Moc ráda se dívám na její videa What I ate in a day, kde se vždy skvěle můžete inspirovat na nějakou tu mňamku. Niomi Smart 1,6mil. odběratelů


3. Grav3yardgirl

Bunny je americkou youtuberkou, která nejde popsat jinak než bláznivá. Je absolutním opakem všech předešlých zmíněných. Její projev je dost šílený a hlasitý. Sice se ráda věnuje také kosmetice, ale kromě toho také testuje věci z teleshoppingu, vydává povídací videa, ráda se věnuje různým abnormálním věcem a sbírá creepy panenky, a vintage fotografie. Maskotem jejího kanálu je krokodýl a své fanoušky nazývá swamp family. Má již zajetých spoustu hlášek, kterým její swamp family rozumí. Bunny vydala vlastní sadu štětců Sigma a paletku očních stínů Tarte. Grav3yardgirl 7,75mil. odběratelů


4. IISuperwomanII

Kanadská (původem indická) youtuberky Lilly se ve svém kanálu zabývá spíše zábavnými videi. Ráda vytváří parodie na různé sociální situace a především se snaží ženy a holky povzbuzovat k tomu, aby se navzájem neshazovaly, ale naopak se podporovaly - projekt Girls Love. Lilly je vtipná, energická, ukecaná a hlavně vždy sama sebou. Jejím maskotem je jednorožec, který ji doprovází na turné, které pořádá pro své fanoušky. Také vydala tekutou rtěnku Bawse spolu se Smashboxem, chystá se vydat motivační knihu a  dokumentární film z turné. Na jejím kanále se občas objeví její "rodiče", kteří glosují nejrůznější věci svým indickým způsobem. IISuperwomanII 9,98mil. odběratelů

Doufám, že Vás některé youtuberky oslovily a třeba se na ně mrknete. Určitě budu moc ráda, když mi napíšete do komentářů, jestli některé z výše uvedených znáte a sledujete. Pokud ne, určitě mi napište jména Vašich oblíbených, abych se třeba mohla mrknout a inspirovat u Vás. 


XOXO

VERONIQUE

*Budu ráda, když si také najdete malou chvilku času a pokud se Vám můj blog líbí, podpořili mě svým hlasem v soutěži Blogerka roku ZDE.

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

6 komentářů:

  1. K. Lights a Tati jsou i moje oblíbené youtuberky. Zoella je stálice a na ostatní mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tati sleduji také už dlouho a miluji naprosto její videa, jsou fakt super a je vidět že jí to nehorázně baví :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. To je :) Jsem ráda, že to má tak rozdělené do kategorií, protože jednu dobu to byly samé hauly a už jsem začínala být přehlcená a moc mě to nebavilo.

      Vymazat
  3. Také sleduju zahraniční youtuberky, akorát jiné. Ze zmiňovaných znám jenom Zoellu, ale tak... Kouknu na ostatní a třeba najdu nějakou novou oblíbenkyni. :) '
    CATHERINE SVB

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)