Fotografie

Saal-Digital - Fotoobraz

října 20, 20166 Comments


Už třetí měsíc můžete na mém blogu sledovat fotografie, které jsem v přírodě nafotila. Vždy mě to moc bavilo a nejvíce jsem si oblíbila focení různých detailů. Pár svých fotografií jsem si již nechala vytisknout na velikost A4, ale když jsem získala možnost nechat si vytisknout jednu svou fotografii na fotoobraz, tak jsem do toho prostě musela jít. Který fotograf by si takovou upomínku své záliby nepřál. 

Na Facebooku mi vyskočilo, že je možné získat poukaz v hodnotě 1400Kč na otestování fotoobrazu. Hned jsem se přihlásila a když mi přišel e-mail, že jsem byla vybrána, nastala ta nejvážnější fáze. Vybrat jednu jedinou fotografii. Začala jsem procházet všechny své fotky a přemýšlela, kterou z nich bych si chtěla nechat vytisknout, aby mi pak vysela v pokoji. Nakonec jsem se rozhodla pro jednu fotografii a tou byl samozřejmě jeden z detailů přírody. 

Objednávka a doručení

Fotografii koruny stromu branou v detailu přes kůru jsem si vybrala z toho důvodu, že mi přináší jeden z nejhezčích pohledů v přírodě - do koruny stromu, který miluji už od dětství. Při pohledu na ni pociťuji naprostý klid a proto jsem si ji vybrala k tisku. 

Pohyb na stránkách Saal-Digital byl poměrně jednoduchý. Prošla jsem si všechny možnosti obrazů a vybrala jsem si tisk na fotoplátno a z nabízených velikostí jsem si vybrala stejnou jakou mám již u dvou obrazů doma a to 75*50 cm. Stránka mě pak navigovala do systému, kam jsem již nahrála fotografii, upravila ji, aby seděla do výřezu dle mých představ a vybrala správnou velikost. Vše jsem uložila, zadala své údaje, vložila kupón a zbytek peněz za obraz zaplatila rovnou online. Na mail jsem obdržela potvrzení, že vše proběhlo v pořádku a objednávka se předá k vyřízení. 

Objednávku jsem podala v pondělí 3.10. ve večerních hodinách, takže jsem byla velice příjemně potěšena, když mi ve středu 5.10 odpoledne došel mail, že má objednávka byla vyřízena a odeslána. Díky tomu, jsem již v pátek v 10 hodin stála vedle dodávky dopravce s obrazem v ruce. 

Balení a provedení obrazu

Obraz byl kvalitně zabalený do kartonového obalu. Uvnitř byl ještě zabalen do průhledné potravinářské fólie a do bublinek. Díky tomu obraz došel bez poškození a bez oděrek. Proto balení rozhodně chválím!

Když jsem obraz vytáhla, překvapila mě jeho lehkost. To je poměrně výhodné, jelikož nemusíte nijak náročně obraz zavěšovat a upevňovat. Konstrukce je dřevěná a na ni je nataženo fotoplátno, které je perfektně vypnuto. 

Tisk na plátno je velmi kvalitní. Před objednávkou jsem se bála třech věcí - světelnosti, sytosti a ostrosti. To jsou tři věci, které mi u tisku fotek někdy nevyjdou. Barevně je obraz jen mírně ztlumený v sytosti, ale všimla jsem si toho pouze já, když jsem obraz zkoumala do nejmenších detailů. Dále jsem zkoumala, jestli tisk dokázal dodržet ostrost v části kmenu, ale jak na fotografii můžete vidět, jednotlivé kupky mechu jsou nádherně vyobrazeny. A co se týče světelnosti, nepozorovala jsem žádné ztmavení, ani jinou změnu oproti fotografii, takže mohu prohlásit, že tisk dopadl skvěle!

Takže obraz za sebe mohu doporučit. Myslím si, že je to nejen příjemná bytová dekorace, kterou nikdo jiný mít doma nebude, ale také by se mohlo jednat o skvělý dárek, vzhledem k tomu, že se nám blíží vánoce. Na obraz si můžete nechat vytisknout cokoliv - něco co rádi fotíte (jako já), svoji svatební fotografii, foto Vašich dětí, prostě cokoliv. Dodání je opravdu rychlé, ale předpokládám, že se odvíjí od množství objednávek, takže pokud někoho tento článek vánočně inspiroval, určitě neváhejte. 

Objednávat fotoobraz můžete ZDE a do 31.10.2016 můžete využít slevový poukaz v hodnotě 450Kč!!! 

Pořizujete si do bytu či domu různé dekorace jako jsou například obrazy? Fotíte rádi a také byste si někdy chtěli pořídit obraz s vlastní fotografií? Podělte se se mnou v  komentářích.

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

6 komentářů:

  1. Obraz je moc pěkný :).
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je ÚŽASNÝ!!!! Ú plně nejvíc nádhernou fotku sis vybrala, jako všechny tvoje fotky jsou super, ale tahle je zaručeně moje nejoblíbenější! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji, Leni :) No dlouho jsem váhala, ale myslím, že jsem vybrala dobře. Ještě jsem hodně zvažovala fotku levandule taky z Foto kolekce Července.

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)