Líčení

Denní líčení do 5-ti minut

září 29, 20168 Comments


Líčení a lá instagram či americké youtuberky je sice moc hezké, každá bysme se takhle chtěly alespoň umět nalíčit, kdyby se nám to někdy hodilo, ale myslím, že nejvíce vyhrávají jednodušší 5-ti minutová líčení, která můžeme v rychlosti nahodit ráno, když spěcháme do práce nebo do školy. Tak si pojďme jedno takové ukázat.


Ve chvílích kdy spěchám se s makeupem příliš netrápím. Použiji Minerální pudrový make-up od Mary Kay, který mi pleť zmatní a poskytne lehké krytí. Na něj v rychlosti přidám tvářenku na líčka, třeba novou z limitované kolekce od Essence a abych vypadala trošku opáleně, když jsem to nestihla na sluníčku, tak přidám kolem čela a pod lícní kosti trošku bronzeru od Makeup Revolution. 

A přesouvám se k oblasti očí. Začnu obočím, a protože nemám čas a spěchám, používám pouze barevný gel na obočí od Essence. Ten mi obočí trošku zvýrazní, ale pokud jste zvyklé mít obočí precizní, můžete použít stín nebo tužku. Pro líčení očí si vezmu paletku The Nudes od Maybelline a jako základ na celé víčko použiji stín číslo 1 nebo 11. Do záhybu oka, abych trošku prohloubila svůj pohled vezmu kombinaci stínů 2 a 4. Hezky záhyb vystínuji a abych jej vedla do ztracena, okraj pod obočím projedu banánovým stínem číslo 5. Na vnější stranu víčka do 1/3 dám nejtmavší stín číslo 12 a hezky jej zapracuji do ztracena. Takto jsme si vytvořily jemný základ, který můžete nechat jen tak a barvy zintenzivnit podle vlastních představ, a nebo na něj přidáme nějaký zajímavý prvek. Já jsem použila modrou tužku na oči od Bourjois, která mi skvěle ladila s mým outfitem. Tužku jsem vedla pouze po horním víčku v základní linii. Spodní víčko do 1/3 jsem prosvětlila prvním stínem a zbytek přitmavila opět stínem 12. 

Na rty jsem pak zvolila jemnější rtěnku broskvové barvy v matném provedení opět od Essence. 

Toto líčení můžete kombinovat s jakoukoliv barvou tužky na oči - můžete ji vybírat k barvě Vašich očí, či aby ladila s vaším outfitem.

Celý tento look mi zabere kolem 5 minut.


Jak se ráno líčíte Vy? Vytváříte si pouze podobné 5-ti minutové looky nebo si s líčením dáváte větší práci, a tvoříte kočičí oči? Podělte se se mnou dole v komentářích :)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

8 komentářů:

  1. Moc ti to sluší, ta modrá linka je moc pěkná!

    Můj blog: Beauty by K. + právě probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné líčení. Oční linka je super, já sama si ale nejsem schopná linku namalovat (a rozhodně ne na obou očích stejnou). Linky se mi ale moc líbí, tak přemýšlím, že bych si třeba tady nechala udělat permanentní linky, mohlo by to vypadat krásně. Nemáte s tím některá zkušenost? Budu ráda za každou radu. Díky, Táňa

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá velmi dobře. Fakt vám to jde a hlavně vám to moc sluší. Mě dělá problém vybrat si správný odstín rtů. Taky mám škaredé obočí a musím si ho domalovávat. Takže i s tím malováním je práce. Našla jsem si něco tady a dost se mi to líbí. Jen si na to musím ještě chvilku našetřit. Ale rozhodně do toho půjdu

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)