Líčení,

TOP 5 triků v líčení

dubna 04, 201622 Comments

V dnešním článku jsem si řekla, že Vám představím nějaké triky, které používám v líčení. Některé možná znáte - jsou to prostě věci, které je dobré vědět, protože Vám mohou ušetřit nějaký ten čas :) 



1) Stíny a kapky do očí
Pokud sledujete můj blog již déle, asi jste tento trik již četli (ZDE). Pokud máte prašnější stíny, které opadávají ze štětce pod oko, nebo pokud jejich barva není tak hezky sytá, jako byste si představovali, můžete si štětec lehce navlhčit. Nejlepší možností je navlhčení kapkami do očí. Stíny lépe naberete a rozhodně se pak lépe "přilepí" na oko ;-) 

2) Červené zuby? Ne, díky!
Znáte ten pohled, když vidíte ženu s výrazně namalovanými ústy, která když se usměje, tak jí rty splývají se zuby? Ano, mluvím o tom, když se Vám rtěnka obtiskne na zuby. Určitě to není moc přitažlivý pohled a žádná z nás si nepřeje, aby se to stalo jí. A proto na to mám jednoduchý trik. Namalujte si rty, vložte si mezi ně prst a s našpulením rtů jej vytáhněte. Veškerý přebytek rtěnky zůstane na prstu a ne na Vašich zubech ;-)


3) Stojící make-up
Stává se Vám, že nanesete make-up a máte pocit, že na kůži tak nějak "stojí"? Vemte si po nanesení nějaký hustější štětec (kabuki, zarovnaný štětec / štětec na pudr není dostatečně hustý) a jemnými ťupavými pohyby projeďte celý obličej. Make-up se lépe propojí s pletí, vytvoří přirozenější efekt a navíc, pokud make-up nanášíte rukama nebo plochým štětcem, mohly se vytvořit linky, které jste mohly přehlédnout a tímto ťupáním, je krásně odstraníte ;-)


4) Obtisknutá řasenka?
Stává se Vám při každém líčení řasenky, že si ji obtisknete nad nebo pod oko? Zkuste při líčení horních řas na sebe do zrcadla vysunout brada - budete se tak na sebe dívat jako "shora" a vytvoří se větší prostor pro manipulaci s kartáčkem. Naopak u spodních řas, při pohledu do zrcadla schovejte bradu k hrudníku. A pokud se i přesto stane, že se řasenka obtiskne na místo, kde již máte stíny - nesnažte se ji odstranit vatovou tyčinkou - stín se setře a je složitější to opravit. Místo tyčinky vemte štěteček s použitým stínem a na místě, kde je řasenka, štětcem projeďte sem a tam ;-)

5) Opadané stíny
Pokud máte v plánu pracovat s tmavšími stíny a je Vám jasné, že opadají pod oko jako vždy, můžete se na to předchystat. První možností je ta, že si jako první nalíčíte oči a až poté doděláte celý make-up. Ale pokud Vám to nevyhovuje, máte druhou možnost a to tu, že si vezmete sypký transparentní pudr a štětcem si "naprášíte" pod oko vrstvičku. Stíny, které budou opadávat budou na pudru, který po skončení lehce štětcem ometete z tváře. Stíny tak nezničí Vaši práci a navíc transparentní pudr lehce usadí a zmatní Váš make-up.


Doufám, že Vám tyto triky v něčem pomohou. Já je používám téměř při každém líčení a díky nim si ušetřím mnoho času opravami :) Máte i Vy nějaké triky bez kterých se neobejdete? Podělte se o ně v komentáři. Zítra se můžete těšit na březnové favorites :)


XOXO

VERONIQUE



PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

22 komentářů:

  1. Super triky, některé jsem ještě neznala, tak jsem zase o něco chytřejší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten s řasenkou musím vyzkoušet, rozhodně se mi bude hodit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé triky, toto sa mi určite zíde, čiže si to dávam do obľúbených :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
  4. Niektoré som ešte nepoznala, takže vďaka za tipy! Pekný článok :)

    pinkshaaark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že ses dozvěděla něco nového :)

      Vymazat
  5. Ta fotka s šuplíčky je tvoje? Můžu se zeptat kde se dají koupit? Vypadá to, že se do toho vejde mraky make-upu, což by se mi hodilo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, fotka je ilustrační :) Vyrábí je mnoho firem jako Original beauty box, ale asi bych se mrkla na amazon do složky Makeup Organizers ... Je jich tam hodně v různých velikostech i designech. Bohužel tady v ČR na nás zatím docela kašlou :( a dováží pouze takové miniaturní :(

      Vymazat
  6. Prima tipy! Hlavně to s tou rtěnku..:)
    Simply Adele

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to opravdu nápomocné triky :) Hodí se je znát, když člověk spěchá :)

      Vymazat
  7. Hezký design, určitě přihlásím odběr. Typy se mi líbí, nejvíc ten s řasenkou. Bojuju s tím asi obden :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  8. Super nápady, ten 3. určitě využiji. Já často používám trik, že když s dělám linky s ocáskem, tak aby byly hezky rovně tak si tam nalepím lepenku - nakreslím ocásek aby jeho vnější strana byla u lepenky a pak lepenku sundám. Tím si i zajistím že mám oba ocásky ve stejném úhlu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je dobrý trik. To taky dělám, nebo jen vezmu nějaký předmět a přiložím jej k oku a jedu vedle :) Triků je spousta, později udělám další triky a tento tam také zapojím ;-)

      Vymazat
  9. Omlouvám se Veru, ale tyhle "triky" jsi se naučila kde? Souhlasím jen s pudrem, který se po nanesení korektoru navrství pod oči. Jinak holky, existuje podkladová báze pod oční stíny, o kapkách jsem neslyšela a navíc vám to nepůjde rozblendovat. A ten stojící make-up! Ten se zapracuje štětcem na make-up ( např. Zoeva - Buffer Brush a nebo Stippling Brush) nebo houbičkou. Štětcem na pudr by jste si ten kabuki štětec zničily a ani se to nedá zapracovat do pleti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říci, že se jedná o triky a vychytávky. Nejsou to žádná pravidla, nikoho nenutím, aby je používal. Jsou to prostě věci, které já sama používám při líčení a chtěla jsem se o ně podělit. Ohledně kapek - blendit, jde bez problému. V odkazu je obrázek, kde jsem použila i bázi pod oční stíny, ale ani s ní u méně kvalitních stínů prostě plné barvy nelze dosáhnout. Proto kapky, se kterými jsem spokojená.
      Ohledně make-upu, uvádím, že je vhodný hustější štětec. Ano, buffer je super a kdokoliv si ho může zvolit, ale kabuki tam uvádím proto, protože mnoho slečen má doma třeba jen aplikátor, který byl přiložen k stínům. Snažím se proto přiblížit multifunkční štětce, které se dají použít pro více účelů a nejsou tak finančně nákladné. Pravidelně svůj kabuki štětec takto používám a nevím, proč by se měl zničit. Nikdy se mi nijak nepokazil, nevypadla jediná štětinka.
      Každému vyhovuje u makeupu něco jiného. Možností je spousta. Já se o své triky podělila a každý se může rozhodnout, jestli je bude chtít vyzkoušet či ne ...

      Vymazat
  10. Váš komentář bude viditelný až po schválení, aha, takže jen pochvaly. OK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U starších příspěvků mám zapnutu prohlídku z důvodu spamů.

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)