Unboxing

Můj první Brandnooz box

dubna 13, 20166 Comments

Mé první setkání se zásilkovým boxem proběhlo přes youtube, kde jsem úplnou náhodou při sledování unboxingu zahraničních boxů s kosmetikou našla právě unboxing Brandnooz boxu. Celkový koncept těchto zásilkových boxů je pro mě velmi zajímavý. Protože zaplatíte určitou částku za box, ve kterém Vám přijde určité zboží - v tomto případě jídlo, a vy tímto způsobem objevíte novinky, které na trhu jsou, pravděpodobně vyzkoušíte něco, co byste si normálně nezakoupili a navíc vždy v boxu získáte větší hodnotu, než jste zaplatili. 




Takže když jsem přišla na stránku Brandnooz boxu (web), prohlídla jsem si všechny možné balíčky, které zde nabízeli. Máte několik možností - opakované měsíční zásilky, které je možné kdykoliv zrušit za 279Kč měsíčně; nebo půlroční předplatné za 299Kč za měsíc a nakonec roční předplatné za 249Kč za měsíc. Na úvodní obrazovce mi vyskočila nabídka zaslání prvního boxu za 99Kč, tak jsem si řekla, že toho určitě využiju, a objednala jsem tento box za akční cenu. 


Boxy jsou zasílány hromadně, tudíž musíte vyčkat data odesílky boxů. Můj box byl odeslán ve čtvrtek ve večerních hodinách a další den v 10 jsem jej již měla u dveří. Vrhla jsem se do jeho rozbalení a byla jsem opravdu potěšena. Z webu jsem již věděla, co bude obsahem boxu, ale i tak jsem byla nedočkavá, až vše uvidím na vlastní oči.





V boxu jsem jako první našla časopis Psychologie, který zde byl přidán navíc v hodnotě 69Kč. Pod ním byl vložen letáček, který obsahoval veškeré informace o předmětech uvnitř, základní info, ceny a k některým položkám i recept. Dále jsem zde nalezla slevovou kartičku k Yves Rocher -35%. 



A co jsem tedy v boxu měla dobrého k jídlu?:
- Zátkovy těstoviny celozrnné                                     (39,90Kč)
- efko Červená řepa předvařená, krájená                   (29,90Kč)

- Maggi Tekuté koření (limitovaná edice)                    (24,90Kč)
- Vitana Farmářská polévka s ovesnými vločkami      (29,90Kč)

- Vitana Farmářská polévka s červenou čočkou         (29,90Kč)

- Figaro Perličky                                                          (59,90Kč)

- Kand Živáňská omáčka se žampióny                       (32Kč)

- Top Topic citrón                                                        (17,90Kč)

- Balconi CeReal                                                        (5,90Kč)
- Balconi Mix max karamel                                         (6,90Kč)
- CHOCOLAND FRUITY 45 %                                   (11,90Kč)
- AHMAD TEA Contemporary Milk Oolong                (79,90Kč/krabička)
- AHMAD TEA Contemporary Maple Syrup               (79,90Kč/krabička)
- AHMAD TEA Contemporary Chai Spice                 (79,90Kč/krabička)


Asi nejvíce mě v boxu zaujaly: těstoviny, omáčka se žampiony, farmářská polévka a bomboška. 


V současnou chvíli jsme již vyzkoušeli:
Maggi Tekuté koření (limitovaná edice) - jedná se o tradiční Maggi, které mnoho z Vás zná a možná má i doma, pouze nyní je v slavnostním narozeninovém oblečku. Vhodné do každé domácnosti :) 
Vitana Farmářská polévka s červenou čočkou - byla moc dobrá, neobsahuje přidaný glutamát ani konzervační látky, kvasničný extrakt, maltodextrin ani umělá aromata a barviva. Polévka mi absolutně nepřipomínala polévku ze sáčku - bylo vynikající a určitě bych ji doporučila :)
Figaro Perličky - chutná bonboniéra z mléčné čokolády s karamelovo-kávovým krémem a perličkami nahoře. Krásně voněla, měla dobrou chuť, také bych doporučila :)
Top Topic citrón - u této vody nemohu říct, že by se jednalo o něco výjimečného. Chuťově stejná jako citrónová poděbradka. Dobrá, ale nic nového :)
Balconi CeReal - cereální řez, velmi dobrý, nebyl tolik sladký jako jiné podobné řezy. Určitě chutný a doporučila bych :)
Balconi Mix max karamel  - velmi dobrý řez, oproti výše uvedenému více sladší. Chutná svačinka, také bych doporučila :)


Takže celkové dojmy z boxu jsou rozhodně pozitivní. Myslím, že se výběr tento měsíc velmi povedl. Jedinou položku, kterou bych klidně vyměnila za něco jiného by byla láhev Top Topic. Ne že by nechutnala, ale je to poměrně klasická voda, která mě ničím nepřekvapila. Takže za akční cenu 99Kč, kterou jsem zaplatila jsem získala výrobky v hodnotě cca 365Kč (i s časopisem a 3mi pytlíčky čaje). Takže myslím, že se box rozhodně vyplatil a už se těším na to až mi přijde dubnový :)

A pokud chcete box objednat nezávazně na zkoušku za pouhých 199Kč, odkaz na tuto nabídku máte zde: box na zkoušku 199 Kč (nezávazně spolu)  

A co Vy? Už jste o tomto boxu slyšeli? A nebo box již nějakou dobu odebíráte? 


XOXO

VERONIQUE


PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

6 komentářů:

  1. Jé tak to je super, o tomhle slyším poprvé.
    Jinak ten design se Ti opravdu moc povedl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc moc moc :) Těší mě, že se nový blog líbí.
      A box je úplně super :) Jsem ráda, že jsem jej vyzkoušela :)

      Vymazat
  2. Nesmierne skvelý box, a ešte viac skvelý je jeho obsah! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Obsah balíčku vypadá moc dobře :)) už jsem po něm párkrát pokukovala, ale zatím jsem ho nevyzkoušela :)
    http://monulkov.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš mrknout na jejich stránku a po přihlášení by jsi měla dostat nabídku na objednávku prvního balíčku za 99Kč :) Myslím, že pro otestování je to super cena ;-)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)