New in

Lush haul

dubna 27, 201622 Comments

Jelikož jsem byla v Praze, samozřejmě jsem si nemohla nechat ujít návštěvu prodejny Lush v Palladiu. Sice jsem odsud již měla masku, ale sama jsem tam ještě nikdy nebyla. A tak jsem musela vše ovonět, prozkoumat a ozkoušet :) Celý obchůdek velice příjemně voněl a i atmosféra obchodu byla velice příjemná. Někdy mám problém, že se v obchodě cítím jako nezvaný host, ale zde tomu bylo právě naopak. Všichni zaměstnanci byli moc milí, se vším byli ochotní poradit, vysvětlit a u některých věcí i názorně ukázat. Musím říct, že návštěvu zde jsem si moc užila!

Zdroj: www.lushusa.com

A nebyla bych to já, abych si odsud něco neodnesla. Už měsíc před odjezdem do Prahy mi bylo jasné, že první položkou na mém seznamu bude nové balení Mask of Magnaminty. A krásně mi to vyšlo, protože poslední dávku jsem dopotřebovala den před odjezdem. Doma jsem měla tuto masku samo-konzervační, a tak jsem chtěla zjistit jaký je vlastně rozdíl mezi touto verzí a tou obyčejnou. Prodejní asistentka mi vysvětlila, že hlavním rozdílem je konzervant obsažený v masce. U samo-konzervační verze je totiž ve složení na prvním místě med, který udržuje masku dlouho čerstvou. U obyčejné verze je však na prvním místě bentonitový gel, což je hlavní čistící složka masky. Z toho důvodu má obyčejná verze vyšší čistící účinek. A na první pohled vidíte i rozdíl - samo-konzervační maska byla více zelená, často byl na povrchu vlhký povlak a vůně byla hodně mátová a nasládlá. U obyč verze je barva více "našedlá" a na první pohled sušší, ve vůni již není máta tolik výrazná, naopak je výrazněji cítit bentonitový gel. Řekla jsem si, že když mám již vyzkoušenou masku samo-konzervační, vyzkouším tentokrát její druhou verzi. Později napíši článek se srovnáním obou masek.

K tomu jsem vybrala ještě jednu masku a to Rosy Cheeks .... Tuto masku jsem vybrala pro svoji mámu, aby mohla také vyzkoušet něco z Lushe. Paní mi poradila, že tato maska je výborná pro zralejší pleť, že má rozjasňující a zklidňující účinky, navíc maska voní nádherně po růžích, takže při jejím nanesení se člověk i krásně zrelaxuje :) Jen škoda, že má maska tak krátkou dobu spotřeby, doufám, že ji mamka stihne spotřebovat :)

A nakonec jsem samozřejmě nemohla vynechat koupelové produkty. Lush vyrábí koupelové bomby, pěny a oleje. No nešlo to jinak a od každého jsem si vybrala jeden výrobek.
Koupelová bomba - TWILIGHT - tato bomba má krásné růžové zbarvení s vyraženým vzhledem hvězd na vrchní části, a podle popisu by měla obsahovat třpytky, které promění vodu v podvečerní oblohu. Její vůně je příjemně sladká.
           - ROSE BOMBSHELL - ještě jedna koupelová bomba, kterou jsem vybrala pro kamarádku. Jedná se opět o růžovou bombu, která má na vrchní straně vyražené růže a uvnitř bomby by měly být ukryty okvětní plátky růží. No prostě i s vůní je tato bomba skrz na skrz růže růžová :)

Koupelová pěna - BRIGHTSIDE - tato pěna do koupele vypadá jako smotek v žluto-oranžových odstínech, její vůně je výrazná citrusová a po vhození do koupele by měla vytvořit pěnu s krásným barveným efektem.

Koupelový olej - YOU´VE BEEN MANGOED - jak již název napovídá tento koupoelový olej je ve vůni manga, jeho barevné provedení je zelené a samozřejmě jako olej se při vyšší teplotě rozpouští, takže se jej snažím udržovat v chladnější místnosti. V ruce se trošku mazlá a bohužel mi při převozu trošku popraskal :(

K nákupu jsem dostala i časopis Lush, ve kterém jsou všechny produkty popsány i s fotografiemi a navíc je zde pár zajímavých článků.


A co vy? Máte zkušenosti se značkou Lush? Jaké jsou Vaše oblíbené výrobky? Nebo se na nákup teprve chystáte? Napište mi komentářů :)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

22 komentářů:

  1. Masku mám na své wishlistu také, tak snad se k ní jendou dostanu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s ní byla spokojená, tak jsem zvědavá, jaká bude tato verze :)

      Vymazat
  2. Z LUSH jsem zatím žádný produkt nikdy nezkoušela, ale to se doufám brzy změní.. Jelikož jak všude čtu, tak ty produkty musí být skvělé a dokonale vonět :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Dřív jsem na Lush hodně frčela, pak jsem toho ale nechala, protože jsem si řekla, že tak drahé výrobky s tolika parabeny opravdu nepotřebuju. Pak sice začali dělat samokonzervační věci, ale bohužel to byl důvod k dalšímu zdražení. Takže ted Lush jen občas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda Lush vyzkoušela poprvé v prosinci, takže o dřívějších produktech toho moc nevím. Ale líbí se mi množství přírodních látek v produktech a vidím, že spousta produktů přechází na samo-konzervační verzi. Myslím, že se značka hodně snaží :)

      Vymazat
  4. Od Lushe jsem ještě nic neměla, jen tu značku znám takhle z blogů :). A ani v tom obchůdku jsem ještě nebyla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě moc baví objevovat nové obchody. V Praze jsem poprvé navštívila právě Lush, Apotéku a taky Body shop. A všude bych si toho vybrala spoustu - kdybych tak měla bezednou peněženku :D

      Vymazat
  5. Skvělé věci! Já jsem Lush navštívila v říjnu v Německu a musím říct, že jejich produkty jsou boží! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím neměla možnost vyzkoušet velké množství, ale zatím mě produkty potěšily :)

      Vymazat
  6. Značku znám, čtu na ni samé chvály, ale ještě jsem nic nevyzkoušela. :/
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovědětVymazat
  7. Do Lushe bych se chtěla také podívat :) Příští týden se chystám do Prahy, tak uvidím jestli mi to vyjde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě tam zajdi :) Myslím, že se ti tam bude moc líbit ;-)

      Vymazat
  8. obdivuji všechny, co si koupí něco od Lushe :) taky jsem z toho nadšená, líbí se mi ty šumivé bomby atd, ale asi jsem moc škrt, nějak je mi líto dát tolik peněz za bombu, když ji použiji dvakrát, maximálně třikrát z jednoho kusu :) ale pěkné kousky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky běžně tolik neutrácím :) Ale byla to první návštěva, do Prahy jezdím tak jednou za rok až dva, a z e-shopu bych si to neobjednala :) Tudíž jsem tentokrát jela do Phy s tím, že si udělám velkou radost v Lushy a na veletrhu :) A teď budu další dva měsíce jíst suchary .. haha :D:D

      Vymazat
  9. Taky mám v plánu si něco koupit, asi šampon... Ale pořád váhám, já se stejně do města v blízké době nedostanu, tak asi přes net a to se docela obávám, aby mi to pak vyhovovalo :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla ráda, že jsem si mohla ovonět bomby, protože dle popisu či vzhledu bych vybrala takové co mi moc nevoněly. Ale myslím, že u šampónu by tam mělo být vše hezky popsané, aby si člověk zvládl vybrat pro svůj typ vlasů ...

      Vymazat
  10. Já jsem Lush ještě nezkoušela, ale si bych jej měla omrknout! ☺ Děkuju za tip! :3

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)