Recepty

Banánová bábovka nebábovka

dubna 15, 201614 Comments

Taky se Vám stane, že si nakoupíte banány, ale prostě je nestihnete spotřebovat? Pokud jsou Vaše banány již hodně přezrálé, nevyhazujte je, ale něco z nich připravte. Já tyto banány ráda dávám do smoothie, protože jsou hodně sladké a tak je nápoj lahodnější. A nebo je můžete použít při pečení. Slyšeli jste již o banánovém chlebíku nebo banánové bábovce? Já jsem si pro Vás dnes připravila recept na jednu takovou banánovou bábovku nebábovku.





Takže co budeme potřebovat:

2 větší banány
4 vejce
450 g polohrubé mouky
170 g moučkového cukru
1 sáček vanilkového cukru
3/4 sáčku kypřícího prášku do pečiva
160 ml oleje
190 ml mléka
100 g čokoládových perliček
lžička citrónové šťávy



Příprava:

Vezmeme banány, oloupeme je a pečlivě rozmačkáme vidličkou. Poté je zakapeme několika kapkami citrónové šťávy - ta banánům zabrání aby zhnědly.
Rozklepneme vajíčka a žloutky oddělíme od bílků do jiné nádoby. Žloutky vyšleháme s moučkovým a vanilkovým cukrem do pěny, do které pak vmícháme olej a mléko.
Polohrubou mouku s práškem do pečiva promícháme, přisypeme do vaječné směsi a vše důkladně zapracujeme šlehačem.Do hladkého těsta vmícháme rozmačkané banány s čokoládovými perličkami. 



Z bílků vyšleháme tuhý sníh, který po lžících přidáváme do těsta.




Troubu předehřejeme na 170°C(horkovzdušnou na 150°C). Těsto nalijeme do vymazané a vysypané formy a pečeme 45-50 minut.


A proč vlastně bábovka nebábovka? Jelikož jsem neměla doma formu na bábovku, těsto jsem nalila na plech ;-) Toť vše! 
Receptem jsem se nechala inspirovat na stránkách www.toprecepty.cz a bábovka byla vážně TOP!!! 


Bon apetit!


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

14 komentářů:

  1. Teda vypadá skvěle, miluji všechny věci s banánama!:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa to stáva viac ako často, že na banány zabudnem a potom prezrejú, ale nikdy by ma nenapadlo toto. Ale zbožňujem všetky banánové recepty takže to určite vyskúšam :) Super recept :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdyžtak pak napiš, jak se povedla :) Jsem ráda, že někoho tento recept inspiroval :)

      Vymazat
  3. Vypadá to super, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jee trik s plechem jsem delala i ja. A kdyz jsem delala na skole Zaverecny zkousky tak jsem si doma zkousena delat ruzne podoby dortovych korpusu a jelikoz jsem v te dobe nemela rafek tak jsem testo lila na plech stejne jako tedka ty. :-) chutna stejne jen je jina podoba a to je fuk. ;-) tak jo supr clanek. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si celou dobu myslela, že bábovkovou formu mám a vím, že jsem ji měla. Ale prostě je fuč! :D Asi nějací skřítci ....

      Vymazat
  5. Díky tomuto postu jsem začala mít hlad :D...a navnadilo mě to k tomu zítra něco upéct :D

    Jinak moc pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to taky mám - někde najdu recept na nějakou super mňamku a už nám doma vrzá lednička :D Děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  6. Sakra, to je tak když máte chuť na sladké a ještě narazíte na článek o nějaké dobrotě :D. Vypadá fakt suprově :).

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to vypadá hodně lákavě :)
    http://mujknizniraj.blogspot.cz/
    http://touhyalasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)