Recenze

Revlon - Rozjasňovač 020 Rose Gold

dubna 04, 20162 Comments

Moc ráda sleduji různé beauty youtuberky z Ameriky a Anglie a ty neustále mluví o drogerkové značce Revlon. Pokud tuto značku znáte, tak možná víte, že ještě donedávna bylo možné tuto značku objednat pouze přes nějaký ten e-shop, ale v obchod ji nikde neměli. Proto jsem byla velmi potěšená, když se ke mě dostala z časopisu Elle zpráva, že ji brzy uvede na náš trh parfumerie Fann. Uplynul nějaký ten měsíc a od února je možné Revlon v některých parfumeriích Fann skutečně zakoupit. 

Revlon - Rozjasňovač

Proto jsem se vydala s kamarádkou do brněnské Olympie a hurá do Fannu. Chtěla jsem se tam podívat především na make-up Revlon Colorstay a na proužkovaný rozjasňovač. Bohužel teď v zimě se můj odstín pleti pohyboval mezi dvěma odstíny make-upu, tak jsem si jej nevzala. Až na pultíku u pokladny měli rozjasňovač, kterého jsem si v regálu vůbec nevšimla. Dozvěděla jsem se, že čerstvě dorazil, ale pokud bych jej chtěla, že mi ho prodají. Docela jsem váhala, protože jsem si výrobek chtěla vyzkoušet, ale kamarádka mě přesvědčila, že si ho všichni chválí, že si ho mám vzít. Rozjasňovač tedy skončil v tašce a já byla nadšená, že neodcházím s prázdnou jako obvykle, protože jsem vždycky buď strašně šetřivá a nebo vybíravá. 

Revlon - Rozjasňovač
Doma jsem tedy chtěla vše rychle vyzkoušet. Rozjasňovač jsem si prohlížela ze všech stran, moc se mi líbily barvičky a říkala jsem si, že světlejší část by byla skvělá na projasnění a růžovější část jako top tvářenky. Balení výrobku je docela kvalitní a jednoduché - černý plastový obal s průhledem na proužky a jednoduchým nápisem Revlon na přední straně. Produkt vyplní celý obal, což je super, protože u některých výrobců je půl krabičky vzduch a pak nějaký kousek pudříku. Barvy rozjasňovače jsou krásně odstupňovány a střídají se po proužcích. První je třpytivý šampaň, druhý matně růžový, třetí tmavší třpytivý šampaň, čtvrtý méně třpytivý s broskvovým nádechem a poslední je třpytivě bronzový. 


Při nanášení máte dvě možnosti, buďto štětcem zakroužíte a naberete barvičky jako celek, nebo můžete štětcem nabrat třeba jen půlku nebo jít i po proužcích. Já jsem chtěla vidět jaký bude kompletní výsledek a tak jsem štětcem prostě zakroužila a lehce nanesla na vršek lícní kosti. Barva nebyla nijak výrazně tmavá, jak by se někdo mohl bát, měla světloučce růžový nádech, ale bohužel jsem zjistila, že jednotlivé třpytky jsou poměrně hrubě namlety a tudíž jsou hodně vidět. U rozjasňovače, by měly být třpytky opravdu velmi jemné, aby působil tak, jakoby se vám leskla kůže ... Ale je rozdíl mezi tím, když se lesknete a nebo třpytíte. Zkusila jsem i jiné možnosti nanášení výrobku, po proužcích a podobně, ale prostě to nebylo ono. 


Swatch
V jednu chvíli jsem byla smutná, že jsem se nechala přesvědčit a rozjasňovač koupila, že jsem si měla počkat, až bude tester. Ale přece jen jsem si pak řekla, že jej přeci nemusím použít jen jako rozjasňovač. Mohla bych si výrobek vzít s sebou třeba na cesty jako maličkou paletku. Určitě si myslím, že by se hodila pro ty, kteří vůbec nenosí tmavé stíny, ale jen ty světlejší pro rozzáření oka. A určitě bude vypadat skvěle, když si ji nanesete jako světlý stín a přidáte černou linku ;-)



Takže pokud bych měla shrnout své dojmy z tohoto produktu, musím říct, že balení je velmi pěkné a bytelné, barvičky jak jednotlivé, tak i jako celek se mi moc líbily. Ale bohužel díky, velkým třpytkám, je pro mě tento produkt jako rozjasňovač passé. 




Fakta:

Cena: 324,- (nyní ve Fann 25% sleva)
Obsah: 7,5g



Pro a proti:

+ balení
+ barvy
+ pigmentace
- velké třpytky




Známka: 3-

(hodnoceno pouze jako rozjasňovač)



Máte zkušenost s tímto produkten? A jaké jsou Vaše dojmy z kosmetiky Revlon? :) Napište mi do komentářů .... V příštím článku se již můžete těšit na mých TOP 5 triků v líčení ;-)






XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

2 komentáře:

Děkuji, za Vaše komentáře :)