Smoothie

První zelené smoothie!

dubna 12, 201610 Comments

Už delší dobu jsem si říkala, že bych kromě ovocných smoothie měla vyzkoušet také nějaké to zelené. Nejsem ten typ co se zeleného pití bojí (spíše mám problém s fialovým, to vypadá jak opravdový jed 😄 ), takže jsem zašla do obchodu, nakoupila potřebné suroviny a tradá - první zelené smoothie je tu ;-)



Co budeme potřebovat (2 porce):
1 zralý banán
1/3 manga
špenát 
250ml mandlového nápoje



Příprava: 
Banán oloupeme a nakrájíme na kousky (cca 1cm). Na stejné kousky nakrájíme mango a přidáme do láhve. Láhev jsem doplnila až po okraj špenátem a nakonec jsem vše zalila mandlovým nápojem od Alpro. Doposud jsem vždy používala obyčejné mléko, takže jsem se těšila na smoothie i s něčím novým. Mandlový nápoj je skutečně výborný - vzhledem k tomu, že nemám moc ráda čisté mléko, tento nápoj je chuťově velmi dobrý a klidně bych ho vypila jen samotný. Nakonec všechny suroviny necháme pořádně rozmixovat. Obsah cca 600ml.

*Používám přístroj Kenwood Smoothie 2Go Sport SMP 060 SI


Bon appétit!


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

10 komentářů:

  1. Vypadá pěkně :) Špenát s mangem mám hodně ráda :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluji smoothie, ale docela se je bojím připravovat - nebo jak to říct :D
    Nicméně špenát a mango? Zajímavá kombinace. :)

    Chtěla jsem se tě i na něco zeptat, Veronique. Měla by jsi zájem o nový vzhled tvého blogu? :) Rozhodně neříkám, že se mi tvůj blog nelíbí, nebo, že bych tě chtěla kritizovat. To rozhodně ne, i když řeknu, že mi něco v tom záhlaví chybí taky to není správně. Jen by to chtělo i takové to oslnění při prvním načtením stránky, jestli mi rozumíš :) Byla bych ráda, kdybych ti ho mohla udělat, prosím, napiš mi na e-mail (zaneta.heiderova@email.cz), jestli bys souhlasíš nebo ne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za nabídku, ale jelikož od zítřka plánuji drobnou (větší) rekonstrukci, tak ji nevyužiji :) Doufám, že až s ní skončím, bude blog oslnivější :D

      Vymazat
    2. Dobře, vůbec nic se neděje :) Třeba příště, určitě budu ráda, když mi napíšeš :)

      Vymazat
  3. Tak to zní super :)
    Ztím jsem vždycky se špenátem dělala jen klasiku. Hned to doma vyzkouším :))
    Katy

    OdpovědětVymazat
  4. Asi někam začnu sbírat recepty na smoothies :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)