Recenze

Gerard Cosmetics - sbírka rtěnek

dubna 20, 201616 Comments

Moje milovaná sbírka zlatých kulek je zde. Ano, mluvím o rtěnkách americké značky Gerard Cosmetics. O této značce jsem poprvé slyšela od youtuberek z USA. Když jsem rtěnky viděla ve swatch videích vypadaly opravdu nádherně a navíc krásně pigmentovaně. Proto jsem si našla jejich www stránky a mrkla se co vše nabízí. Na výběr mají z opravdu velkého množství barev, takže si zde zvládne vybrat opravdu každý. Začala jsem značku sledovat také na instagramu, takže když vyvěsili akci 4 rtěnky za $35 s poštovným zdarma, řekla jsem si, že to musím taky vyzkoušet. Domluvila jsem se s kamarádkou a objednaly jsme si balíček napůl. Pro kamarádku odstín Fire Engine a Cherry Cordial a pro mě Rodeo Drive a Underground.




Balíček mi dorazil asi 10 dní po objednání. Přišla bílá krabička a uvnitř 4 rtěnky v luxusně vyhlížejícím černo-zlatém papírovém obalu. Obsahem byl také letáček s poděkováním a nějakými informacemi o firmě. Už jsem se nemohla dočkat až doběhnu domů a budu si moci svoje rtěnky vyzkoušet.

Po vybalení z krabičky přede mnou stály krásné zlaté kulky. Tak totiž vypadá balení - jako zlatá kulka, na které je ve spodní části napsáno GERARD COSMETICS. Obal rtěnky je z plastu, což působí trošku levně, ale zase je rtěnka poměrně lehká.



Co se týče konzistence rtěnek, jsou velmi pigmentované a mají příjemnou vůni. Ohledně finiše, je zde několik provedení:
- Matte: matné provedení
- Cream: krémové provedení
- Satin: saténové provedení

Po první objednávce jsem provedla ještě jednu v akci 3 za $20, takže v tuto chvíli mám ve sbírce celkem 7 rtěnek této značky, a všechny Vám je představím zde:

1) BUTTERCUP
Rtěnka v provedení cream má skutečně velmi příjemnou krémovou konzistenci. Její barva je světlá nude. Krásně se na rty natírá a i přesto, že je světlá, má výbornou pigmentaci. Když ji nosím, mám na rtech pocit, jako u balzámu na rty :)

Gerard Cosmetics - Buttercup

2) KISS & TELL
Rtěnka v provedení satin má krásnou výraznější růžovou barvu. Lehce se roztírá, ale oproti cream konzistenci není tolik lesklá, je vysoce pigmentovaná a na rtech působí velmi příjemně.


Gerard Cosmetics - Kiss & Tell

3) TEQUILA SUNRISE
Rtěnka v provedení matte. Bohužel tento odstín mi jako jediný příliš nesedl svou konzistencí. Mám dojem, že je rtěnka méně pigmentovaná, mírně zalézá do rýh a případně pod sušší kůžičku, a dělá na rtech flíčky. Na tento odstín rtěnky jsem se moc těšila, ale bohužel se v ní necítím kvůli její konzistenci :(


Gerard Cosmetics - Tequila Sunrise

4) RODEO DRIVE
Rtěnka v provedení satin má barvu v odstínu rtů, ale o něco sytější. Tím, sedne tato barva skutečně každému, protože je tolik neutrální - je to barva rtů, ale lepší ;-) Konzistence je i zde velmi dobře roztiratelná a vysoce pigmentovaná. Jedná se o moji nejoblíbenější rtěnku!

Gerard Cosmetics - Rodeo Drive

5) MAI TAI
Rtěnka v provedení satin má nádhernou sytě červeno-oranžovou barvu. Je to perfektní odstín pro léto - proto už se nemůžu dočkat až léto bude tady. Opět je konzistence velmi dobře roztiratelná a vysoce pigmentovaná. 

Gerard Cosmetics - Mai Tai

6) 1995
Rtěnka v provedení matte má tmavší červeno-hnědý odstín inspirovaný 90. léty. Konzistence je mírně sušší z důvodu matného provedení, ale opět je výborně pigmentovaná. Před objednáním jsem trošku váhala a říkala si, že rtěnek v červeném odstínu mám již dost, ale zde se jedná opravdu o nevšední barvu, kterou jen tak jinde nenajdete :)


Gerard Cosmetics - 1995

7) UNDERGROUND
Rtěnka v provedení satin, ale osobně mám dojem, že je spíše matného provedení, je mírně sušší, ale moc dobře pigmentovaná. Tato rtěnka je od ostatních výjimečná svou barvou, která je šedého tónu. Samotnou ji většinou nenosím, spíše ji kombinuji s jiným odstínem na top, abych dodala našedlý nádech, který v poslední době hodně frčí :) Třeba se rozhoupu a v šedé rtěnce budu do ulic vyrážet více :)

Gerard Cosmetics - Underground

Celkově jsem se všemi odstíny, kromě Tequila Sunrise, velmi spokojená. První dvě rtěnky mě vyšly na 220kč a ostatní na 170 kč. Gerard Cosmetics mají velmi často akční nabídky, ve kterých je možné zakoupit rtěnky v akci s poštovným zdarma, takže pokud budete chtít vyzkoušet, neutratíte za dopravu milion (pozor při zasílání zboží ze zahraničí - po přesažení 45 euro hodnoty balíčku se platí clo a DPH!). 

Klady a zápory:
+ pigmentace
+ výdrž
+ vůně
+ vzhled
+ výběr barev
- plastový obal


Známka: 1-



Snad Vás recenze rtěnek zaujala, brzy přidám další recenze na produkty značek Essence a NYC, a 25.4. budu vyhlašovat svoji první soutěž na blogu!!! Budu ráda, když se přihlásíte k odběru mého blogu ve spodní části.

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

16 komentářů:

  1. Vypadají opravdu pěkně, taky si je někdy musím objednat. Toužím po nich už hrozně dlouho! Nejvíc mě zaujal asi ten odstín 1995 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se mrkni na stránky a nebo na ten instagram, jestli nemají nějakou akci. Já jsem se dívala na jeden balíček a ukazovalo mi to poštovné $9,5. Tak nevím, jestli to tak bylo jen u toho jednoho nebo u všech :)

      Vymazat
  2. Všechny ty barvičky vypadají skvěle.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem moc spokojená. Každá se hodí k jinému outfitu, takže paráda :)

      Vymazat
  3. Nádherné odstíny!! Nejvíce mě zaujal odstín 1995 a Underground :-)

    The Word of Makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to opravdu výjimečné barvičky :) Taky se mi moc líbí :) Asi budu muset ten Underground začít více nosit :D

      Vymazat
  4. Mně se právě děsně líbí ten našedlý odstín a ráda bych ho zkusila:)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zajímavý :) Myslím, že nějaký takový by mohl mít i MAC ... A nebo se mrknou na stránku Gerard Cosmetics, jestli nebudou mít nějakou zase výhodnou akci ;-)

      Vymazat
  5. 1995 a Underground jsou úžasné odstíny! :o
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  6. Ta 1995 se mi moc líbí:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se nejvíce líbí Rodeo drive, i když krásné jsou všechny :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to můj TOP odstín. Taky už je chudák rtěnka zlomená a celá ožužlaná :D

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Děkuji :) Stále mi na těch fotkách něco chybí ... Snad se mi zadaří a ještě je zlepším :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)