New in

Interbeauty Prague

dubna 26, 20166 Comments

Před půl rokem jsem se dozvěděla o tom, že se v Praze chystají dva veletrhy krásy. U nás v Brně nic takového nemáme a tak jsem si moc přála jeden takový veletrh navštívit. Bohužel mi časově jejich návštěva nevycházela, a tak když se přiblížil duben, a s ním také veletrh Interbeauty Prague, nemohla jsem se dočkat až tam pojedu. A už je to tady - 22. dubna a já se chystám na veletrh. Jsem zvědavá na všechny stánky a výrobky, které zde objevím, vyzkouším a hlavně nakoupím!



Dopředu jsem si prošla všechny vystavovatele a vytvořila Top list všech stánků, které bych chtěla navštívit. Mezi ně patřily - Nyx, Soaphoria, Absolute cosmetics, Makeup Revolution, Apotéka, a další krásné stánky. 

V pátek ráno v 8.55 jsem se potkala před branami Výstaviště Holešovice s kamarádkou a vydaly jsme se směrem k hlavnímu vstupu do haly. Poměrně rychle jsme se dostaly dovnitř a vydaly se prohledávat všechny stánky. Různorodost byla veliká - dekorativní kosmetika, pečující kosmetika na pleť i tělo, přípravky na vlasy, ale i stánky s vlasovými doplňky, parukami a příčesy, dále vizážistické školy, stánky s oblečením a zdravou stravou. Bylo tam toho tolik,  až šla hlava kolem. 

Naší úplně první zastávkou byl stánek Soaphoria a byl to také stánek, kde jsme strávily asi úplně nejvíce času. Vystavovatele jsme zaskočily ještě ne zcela připravené, když se snažili doladit poslední detaily, ale i přesto nás neodbyli, ba naopak nás pozvali dovnitř, byli velmi milí, vše nám vysvětlili, ukázali, dali ovonět a vyzkoušet. Bylo vidět, že se na veletrh těšili a byli rádi, že jsme měly o jejich výrobky zájem. U tohoto stánku jsme měly skutečně velký problém s výběrem. Vše bylo velmi příjemné a krásně to vonělo, tudíž nebylo jednoduché vybrat si jen jednu vůni, naopak jsme chtěly pobrat vše co nám přišlo pod ruku. Navíc na všechny výrobky byla sleva asi 10%, takže, ještě aby si člověk něco nevybral :) V mé taštičce jako první skončily 3 koupelové bomby - levandulová (pro mou maminku), babiččina zahrada (vůně bylinek a přírody) a mléčné potěšení (sladší omamná vůně vanilky). Další jsem si zde vybrala tělový solný peeling, který jsem také zvolila ve vůni babiččina zahrada. Jeho vůně je velmi příjemná a taková svěží, díky správně zvolenému mixu bylinek. Nejtěžší rozhodování bylo u tělového suflé - jedná se o tělový krém, ale jeho konzistence je velmi lehká, našlehaná a při styku s pokožkou se na ní rozpouští. Rozhodovala jsem se mezi mléčným potěšením a nevinností a nakonec jsem se rozhodla pro druhou variantu. Nevinnost je velmi jemná a netradiční vůně, ve které převládají konvalinky. A jako poslední jsem zvolila tuhý organický deodorant pro ženy, který opět voněl příjemnou konvalinkovou vůní. Nic podobného jsem nikdy neměla, takže jsem zvědavá jak se s ním budu cítit. Jako dáreček k nákupu jsem dostala malý vzorek tělové many ve vůni Polní květiny a černé mydélko Carbone. 


 
 

Při putování po hale mě upoutal stánek s šátky, kde jsem si vybrala tenký pastelový tunel, protože jsem si uvědomila, že nic takového lehčího nemám a na jaro se mi bude hodit. Odsud to bylo pár kroků k velkému stánku s přípravky na nehty, od kterého jsme na začátku dostaly slevové kupónky. Jeden kupon byl na velkou slevu na sadu P-shine. Tuto sadu jsem si již delší dobu chtěla pořídit a tak, když jsem ji zde viděla o polovinu levnější než stojí na internetu, musela jsem si ji vzít. Je to výborná věc pro zpevnění nehtů a ty se navíc po aplikaci nádherně lesknou, takže pokud si neradi lakujete nehty, je to skvělý způsob jak udržet nehty zdravé a pěstěné.


Dále jsme se zastavily ve stánku Apotéka - jedná se o českou firmu s bio kosmetikou. Zde jsme se dozvěděly mnoho informací o jejich přípravcích na pleť i vlasy. Moc se nám líbil celkový design obchodu, přírodní ingredience přípravků i jejich balení. Nakonec jsme si s kamarádkou napůl zakoupily lahvičku makadamiového oleje na pleť. Měl by mít výborné účinky na pleť a navíc nádherně voní. A k tomu vzoreček ranní masky - Královská snídaně pro pleť.





A samozřejmě jsme nemohly vynechat stánek s dekorativní kosmetikou a to Makeup Revolution. Zde jsem si chtěla koupit především paletku tvářenek v odstínu Hot Spice a paletku Mermaids Forever. Bylo super, že si člověk mohl vše vyzkoušet, ale vzhledem k množství lidí na stánku, jsem spíše myslela na to "Vem, co jsi chtěla a rychle pryč". Značka poskytovala velmi příjemnou veletržní slevu 20% a navíc k nákupu jako dárek lak na nehty za každých 100kč, které jste utratili. 





Navštívila jsem také stánek RichhaiR, kde jsem se zastavila s paní Taťjanou, u které jsem byla prodat své vlasy (článek ZDE). A odsud jsem odešla s luxusním šampónem na vlasy značky pH s arganovým olejem a keratinem, který má neuvěřitelnou vůni a už se nemůžu dočkat až jej vyzkouším. 

Do stánku NYX jsem se nedostala, protože tam byla řada dlouhá asi 15 metrů. Chvilku jsem si tam zkusila stoupnout, jestli to půjde rychle, ale bohužel se řada vůbec nehýbala, tak jsem to vzdala - přišlo mi naprosto směšné, aby do stánku umožňovala vstup ochranka. A zastavila jsem se také u stánku Absolute cosmetics, ale zde bohužel nepřivezli makeupy od Milani, které jsem chtěla vyzkoušet, takže jsem si ani zde nic nevybrala.

Celkově jsem byla s pobytem na veletrhu velmi spokojená. Prošla jsem mnoho stánků, objevila spoustu nových značek a vyzkoušela velké množství produktů. Odnesla jsem si spoustu výrobků po kterých jsem toužila a také něco navíc. Jak uvádím výše, většina stánků měla veletržní slevy (navíc jste nemuseli platit poštovné, jelikož mnoho firem má malý počet kamenných prodejen), takže návštěva veletrhu byla určitě výhra!



A co Vy? Zúčastnili jste se také veletrhu, a co jste si zde pořídili? Nebo plánujete jet na příští? Podělte se se mnou v komentářích!  Na některé produkty budu dělat recenzi, takže budu ráda, když se přihlásíte mezi pravidelné čtenáře (dole) nebo k facebookové stránce a zůstanete tak sledovat můj blog ;-)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

6 komentářů:

  1. Teda máš samé super věcičky, mě nejvíc zaujaly produkty od Soaphorie :), ty bych brala všechny.
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem s nimi moc spokojená :) Všechno krásně voní a konzistence je úžasná!
      Soutěže se u tebe již účastním ;-)

      Vymazat
  2. Na Interbeauty jsem taky byla a byla jsem spokojená. Ovšem nekoupila jsem si toho tolik jako ty :D

    My April 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že jsem se hodně odvázala :D Většinou se snažím šetřit, ale chtěla jsem na veletrhu využít slev. Všechny produkty bych si dřív nebo později koupila, takže jsem si našetřila a pořídila je se zvýhodněnou cenou :) Třeba ten p-shine byla pro mě největší výhra :)

      Vymazat
  3. Krásný článek. Určitě se nechám isnpirovat a příště si před návštěvou také sestavím top list, abych se v té záplavě stánků lépe orientovala. :)
    Výrobky od firmy Soaphoria vypadají skvěle, vůbec jsem si jich tam nevšimla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich stánek byl až v zadním sálu téměř na konci. Kdybych jej vyloženě nehledala, asi bych ho taky přehlédla. Já si v seznamu projela firmy a u zajímavých jsem si rozklikla web a mrkla na jejich výrobky :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)