Recenze

NYC - tvářenka Cheek Glow

dubna 30, 201612 Comments

Znáte to - čekáte na někoho ve městě a před Váma drogerie. Mám čas 10 minut, tak skočím mrknout, jestli nenajdu něco zajímavého. Projdu uličkou, jestli mě třeba něco nezaujme a zalíbí se mi tam tvářenka značky NYC. Myslím, že se nejedná o úplnou novinku, ale byla ve výstavní části stojanu, takže zaujala mé oko. Podle názvu Cheek Glow jsem pochopila, že se bude jednat asi o spíše prosvětlující tvářenku, možná bude produkt vhodný pro vrchní top tvářenky na dodání lehkého lesku. Vyzkoušela jsem si několik barviček a vybrala si odstín Prospect Park Rose. A šup s ní k pokladně - ani ne 10 minut a jsem zpátky na smluveném místě.



Tvářenka má poměrně jednoduchý plastový obal. Spodní část je černá, je v ní vložena tvářenka a vedle ní malý černý štěteček pro její nanášení. Jedná se spíše o štěteček, který použijete, když nemáte nic jiného po ruce, ale kvalitou je jedním z lepších. Vrchní kryt je průhledný s nápisem NYC Cheek Glow, takže vidíte barvu produktu. Musím říct, že se balení otvírá docela náročněji. Zatím jsem se nerozhodla, jestli to brát jako plus, že se tvářenka neotvírá jen tak v tašce a nebo jako mínus, protože někdy mi to dá trochu zabrat. Celkově si však myslím, že mohlo být balení mírně propracovanější - po okrajích zůstává tvářenka oprášená, což nepůsobí moc hezky.


Co se týče tvářenky samotné, odstín Prospect Park Rose je v příjemné růžové barvě. Konzistence je výborná, nedrolí se ani nijak příliš nepráší. Navíc pigment tvářenky je vytvořen tak, že příjemně zabarví, ale není natolik výrazný, abyste se staly Marfuškou. Na pleti vytvoří lehčí růžový nádech s lehkým odleskem. Musím říct, že mě finiš docela mile překvapil. Měla jsem strach, aby se nějak příliš netřpytil, ale toho se vůbec nemusíte bát. Tak jak je uvedeno v názvu - Glow - tak jde od tvářenky jen lehký příjemný odlesk - neobsahuje žádné výrazné třpytky, které by například mohly zvýraznit rozšířené póry či pupínky. 


Takže celkový dojem z toho produktu je u mě pozitivní. Myslím si, že se jedná o velmi příjemnou tvářenku na celý rok a na jaro obzvlášť. Musím říct, že se okamžitě stala jednou z mých oblíbených a nosím ji moc ráda. 


Fakta: 
Obsah - 8,1g
Cena - 65,90Kč

Pro a proti:
+ pigmentace
+ odlesk
+ přirozené odstíny
+ sos štěteček
- balení

Známka: 1-

A jakou tvářenku máte rádi Vy? Zkoušeli jste již tuto, či nějaký jiný produkt NYC? :) Podělte se se mnou o své dojmy a oblíbené výrobky v komentářích.



XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Je taková trošku více růžová, ale foťák si to přebral po svém :/

      Vymazat
  2. Pěkný článek :) mám to podobně, když čekám na autobus, jinak tvářenka vypadá hezky, já jsem si teď oblíbila tvářenku od Rimmelu v odstínu Madeira :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vypadá taky moc hezky. Děkuji za tip :) potom na ni v drogerce mrknu.

      Vymazat
  3. Wau, odstin vypada super, urcite vyzkousim👍👍👍 jinak mam od NYC paletku a transparentni pudr a jsem spokojena💖💖💖

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ještě moc ráda jejich laky na nehty. Za tu cenu mě překvapilo, že mi na nehtech vydržel 10 dní úplně krásný!

      Vymazat
  4. Od tejto značky doma pár produktov už mám, no túto tvářenku som ešte nemala. Vyzerá však dobre :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba až půjdeš do drogerky, tak ji vyzkoušej, jestli se zalíbí :)

      Vymazat
  5. Vypadá dost dobře, taky krásná fotka v menu boxu. Fešanda.
    Nejsem moc na kosmetiku, ale pěkně napsaná recenze.
    S láskou Mí, klidně se stav.
    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tieto návštevy drogériek veľmi dobre poznám :D!!! Skvelý odtieň na jar :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)