Favorites

Březnové favorites 2016

dubna 05, 201620 Comments


Březen utekl rychle a proto tu máme další favorites :) Takže jaké výrobky byly mé oblíbené v měsíci březnu?



Dekorativní kosmetika:

1) Makeup Revolution - Ultra Flawless
Tato paletka byla asi jednou z prvních, kterou jsem si kdy pořídila. Je super, že obsahuje takové množství barviček, takže má člověk možnost každý den své líčení proměnit. Je výborná jak pro denní, tak pro večerní líčení. Navíc musím pochválit obrovské zrcátko na víku, se kterým se musíte nalíčit i se zavřenýma očima ;-) Za mě super paletka, nádherné barvičky a skvělá pigmentace!


2) Milani - Amore Matte - Precious
Tekutá rtěnka americké značky je jednou z mála tekutých rtěnek, které mi sedly. Má krásnou přirozenou barvu a voní po zmrzlině (nedělám si srandu, skutečně mám při nanášení chuť ji olíznout). Po nanesení během chvilky zmatní, ale nevytvrdne tak jako tekuté rtěnky jiných značek, tudíž z ní nemám ten nepříjemný pocit suchých rtů. Za mě krásná tekutá rtěnka v nádherném odstínu s božskou vůní.




3) Essence – Lash Princess


Když jsem si řasenku koupila a poprvé použila, byla jsem velmi zklamaná. Přišla mi hrozná. Strašně mi řasy lepila, tvořila strašné nánosy a obtiskávala se mi pod oko. Dala jsem jí ještě druhou šanci a zjistila jsem, že po troše rozpracování vlastně vůbec není špatná. Vždy si ji pořádně otřu o okraj a řasy hezky zhustí, prodlouží a vytvoří opravdu téměř efekt falešných řas. Pouze musím být opatrná na to obstiskávání, protože to jí bohužel zůstalo, ale i tak to byla nejoblíbenější řasenka minulého měsíce! 
/ drogerie / 95Kč /





4) Milani - zapečená tvářenka - Luminoso
Tuto tvářenku si chválili snad všichni američtí youtubeři, které jsem znala, tak jsem si řekla, že ji určitě musím vyzkoušet. A to bylo také moje první setkání se značkou Milani. Tvářenka má nádhernou broskvovou barvičku, která má v sobě jakýsi příjemný lesk. Asi není možné to zcela přesně popsat. Jedná se o úžasnou tvářenku, kterou mám velice ráda, krásně se nanáší a krásně lichotí i bledé pleti. 
www.absolutecosmetics.eu / 179Kč /





5) Maybelline - Fit Me korektor
Korektor mám v odstínu 10 pro zakrytí nedokonalostí pleti a v odstínu 15 pro prosvětlení obličeje. Pracuje se s ním skvěle, má lehčí konzistenci, takže tolik nezalézá do vrásek a hezky se zapracuje. Kvalitní drogerkový produkt za dobrou cenu;-)


/ drogerie / cca 135Kč /



Kosmetika:



1) Dermacol - Aroma ritual Sprchový gel - Belgická čokoláda
U řady Aroma ritual mě vždy lákaly jejich krásné obaly. Když jsem si přivoněla k sprchovému gelu s čokoládou, byla to láska na první čich. Musela jsem ho mít prostě doma. Hezky se napění a navíc vůně na kůži i chvilku vydrží. Mňam :)

/ drogerie / 59Kč /




2) Mary Kay - tělový peeling
Co se týče tělových peelingů jsem dost vybíravá. Ale tento peeling mě naprosto dostal. Od peelingu vždy očekávám, že bude dostatečně koncentrovaný v částečkách, abych mohla svou kůži hezky zbavit odumřelých buněk, a ne abych částečky marně hledala v hromadě sprchového gelu. Co se týče koncentrace částic je na jedničku a navíc i velmi příjemně voní.

/ www.marykay.cz / 420Kč /




3) Manufaktura - sůl do koupele - meduňka
Jak již z minulých favorites víte, mou oblíbenou vůní od Manufaktury je právě meduňka. A proto je i má nejoblíbenější sůl do koupele s vůní meduňky a měsíčků. Úžasně se v ní relaxuje, navíc díky oběma bylinkám Vám navodí příjemnou náladu zakutat se do peřin a jít spát :)
/ www.manufaktura.cz / 90Kč (300g = 3 koupele) /





4) Lady Gaga - Fame
Krásný parfém známé zpěvačky. Vůně má příjemný sladší nádech, ale není nijak vtíravý. Řekla bych, že je vůně velmi hezky vyvážená. Také je třeba podotknout, že flakón je velmi zajímavě proveden, ovšem díky své váze bych jej nedoporučila pro nošení v kabelce. A také černá tekutina, která se na kůži změní v průhlednou, se stala pro pro tento parfém ikonickou :)
Hlava - šafrán, orchidej, med

Srdce - černá třešeň, jasmín, kadidlo, med, meruňka, orchidej, šafrán
Základ - šafrán, kadidlo
/ parfumerie / eshop / od 380Kč (100ml)





5) Batiste - Fragrance Cherry - suchý šampón

Potom, co jsem si ostříhala vlasy a nemohla jsem nosit culík, poohlédla jsem se po suchém šampónu. Hodně jsem slyšela o značce Batiste, tak jsem si řekla že ji vyzkouším a rozhodně nezklamal. Vlasy vydrží o den déle a navíc dodá hezky objem. Mám již za sebou druhou láhev, a příště bych chtěla vyzkoušet ten pro hnědé vlasy.
/ www.parfums.cz / eshop / cca 104Kč /




A jaké byly Vaše oblíbené výrobky za měsíc únor? :)

Na některé z přípravků mám v plánu udělat recenze. Chtěli byste se o některém z nich dozvědět více? Napište do komentářů o kterém ;-)



XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

20 komentářů:

  1. Batiste suché šampony jsou uopravdu skvělé, ale bohužel je nemohu s jinými porovnat, protože jsem zatím zkoušela práve jenom Batiste a nějak nemám potřebu zkoušet už jiné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím měla jen od Syossu a tady tento třešňový dvakrát :) A právě bych moc ráda vyzkoušela ten na hnědé vlasy, protože je náročnější vždy dostat z vlasů ten bílý povlak :/

      Vymazat
  2. Make up revolution mám aj ja rada, len niekedy sa mi zdá, že je to horšie pigmentované :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíše než málo pigmentované bych řekla, že jsou prašnější - ale to jde skvěle vyřešit navlhčením štětce - psala jsem o tomto triku v TOP 5 triků v líčení :) Tak se tam kdyžtak mrkni, určitě to pomůže :)

      Vymazat
  3. Make up revolution paletku mám, ale menšiu a som naozaj spokojná... má krásne farby a mám m atnú verziu

    http://booklovers-world.blogspot.sk Tiež ťa pozývam do menšej knižnej GIVEAWAY na blogu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si chci přikoupit jednu na veletrhu Interbeauty v Praze :) Za tu cenu jsou super :)

      Vymazat
  4. Ta tvářenka vypadá skvěle =)
    seulementteresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je naprosto luxusní. Z barevných provedení se mi líbí nejvíc. A od této značky jsou ještě skvělé tvářenky ve tvaru růže :)

      Vymazat
  5. Tu paletku od Makeup Revolution chci! Všichni ji chválí, tak by se hodilo ji mít. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seženeš ji ve vybraných prodejnách Rossmanna nebo ne jejich stránkách :) Případně pokud se chystáš na Interbeauty v Praze, tak tam budou taky a myslím, že budou mít slevu 20% na vše :)

      Vymazat
  6. Dermacol - Aroma ritual Sprchový gel je též můj favorit.
    Musela jsem vyzkoušet snad všechny druhy. Úžasně voní. A opravdu vydrží jejich vůně. Lady Gaga - Fame má skvělou vůni, též souhlasím. Batiste - Fragrance Cherry nejlepší je od nich skutečně Cherry. Mám jí nejradši. Dost dobře píšeš recenze! :) Jen tak dál.. Pěkný blog.
    S láskou Mí.
    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zrovna včera koupila ještě ten Aroma Ritual ve vůni Černá třešeň :) Jsou prostě úžasné :)

      Vymazat
  7. Batiste je skvele ked som objavila ze aj konecne u nas zacali predavat som bola taka stastna po vsetkych moznych co som vyskusala
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  8. Paletka a lesk vypadaji velmi dobre ;)

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejedná se o lesk, ale tekutou matnou rtěnku :) Pokud ji budete chtít vyzkoušet ať víte. Ale Milani mají i lesky v této krásné barvě ;-)

      Vymazat
  9. Suché šampony od Batiste mám taky ráda :)

    Jinak ta tvářenka od Milani vypadá super. O značně jsem zatím neslyšela, ale už jen při pohledu na tu tvářenku budu muset nutně něco vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tuto značku moc ráda :) Jsou to kvalitní výrobky za přijatelné ceny :) Je tam i odkaz na stránky pro čr, tak klidně mrkni a třeba tě něco zaujme :)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Je to super značka :) jsem zvědavá jaký bude ten na hnědé vlasy :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)