New in

Březnové nákupy

dubna 12, 20166 Comments

Během března jsem opět rozšířila svou kosmetickou sbírku a tak jsem si řekla, že se s Vámi podělím o to, co jsem objevila nového :)




1) Kosmetika
S kamarádkou jsme se vydaly do brněnské Olympie, abychom tam prozkoumaly nově naskladněnou značku Revlon v parfumerii Fann (pokud chcete vědět, kde všude Revlon seženete, mrkněte se na stránky FANN a tam si můžete najít kde jsou jednotlivé výrobky na skladě). V parfumerii jsem si jako první vybrala paletku Gosh 9 shades v odstínu "to enjoy in New York". Zaujala mě její sametová konzistence a barevné provedení. Navíc na paletku byla sleva 25%. A u pokladny jsem si ještě vzala rozjasňovač zmíněné značky Revlon, na který jsem již psala recenzi ZDE. Dále jsme navštívily parfumerii Sephora, kde jsem se chtěla mrknout na masky na rty. O této masce jsem se také rozepsala v recenzi ZDE. A jako poslední jsme navštívily drogerii Rossmann, chtěla jsem kamarádce ukázat jaké rtěnky jsem si koupila minule od Essence, a tak se stalo, že mě upoutala novější rtěnka v matném provedení s krásným přirozeným odstínem a broskvovým nádechem.



Další nákup se uskutečnil v drogerii Teta. Zde mne upoutaly především sprchové gely Dermacol v řadě Aroma ritual. Vždy když jsem se pohybovala v drogerii, zaujaly mne jejich obaly, ale nějak jsem se nedostala k tomu je ovonět. Vyzkoušela jsem proto všechny vůně a ze všech nejvíc mě zaujala Belgická čokoláda, a tak gel skončil v košíku. Ještě jsem zašla ke stojanu Rimmel, kde jsem slyšela hodně chvály na rtěnky od Kate. Zaujala mě barva v odstínu 107, která je zvláštně temně červená. Moc se mi líbila a tak když jsem viděla, že na ni zrovna mají slevu, tak jsem si ji vzala a raději už zamířila k pokladně, abych neutrácela dál.




A mezi poslední nákupy minulého měsíce zařadím nákupy přes Vinted. Zde ráda nakupuji především zahraniční kosmetiku - občas se objeví někdo, komu byl produkt přivezen, ale nesedí mu, tak jej pošle dál. A tak se mi podařilo nalézt mou největší radost - paletku BH cosmetics Carli Bybel. Po této paletce jsem toužila už od chvíle kdy vyšla. Pokusila jsem se ji objednat i z USA, ale když po mě firma vyžadovala osobní údaje, které po mě vůbec neměla chtít, tak jsem objednávku zrušila. A tak když jsem uviděla paletku na Vinted nešlo to jinak a slečně jsem napsala. Paletka byla zcela nová - až na jeden rozjasňovač, který se při přepravě rozbil a který slečna hezky opravila. Byla jsem nadšená, protože mě paletka vyšla na méně, než kdybych ji objednávala z USA :) A druhou věc, kterou jsem si zde zakoupila byla matná barva na rty Milani Amore Matte, kterou naleznete i v Březnových favorites. Tato značka se sice prodává i v ČR, ale protože byla barva zde nová a výhodná, tak jsem se ji rozhodla zakoupit zde :)




Vzhledem k tomu, že jsem měla v měsíci březnu narozeniny, dostala jsem narozeninovou poukázku do Yves Rocher. Vydala jsem se tedy tam a měla jsem v plánu koupit si oční odličovač s chrpou. Dále mě v obchodě zaujal jejich sprchový olej. Žádný podobný výrobek jsem nikdy nezkoušela, tak jsem si řekla, že bych jej mohla vyzkoušet. A nakonec mě zaujalo sérum na vlasy. Mělo mít účinky na posílení vlasu proti lámání a třepení, tak jsem si řekla, že by to také mohlo být zajímavé. Jako dárek k narozeninám jsem dostala zlatý řetízek s přívěskem s kamínky Swarowski. Sice bych upřednostnila stříbrný, ale i tak moc hezký dárek.




2) Ostatní

Na Velikonoce jsem se vydala s rodinou do Luhačovic. Znám to tam jako své boty, protože jsme tam jako děti jezdívali s babičkou na dovolené a tak jsme celý den strávili vzpomínáním :) Samozřejmě se návštěva neobešla bez návštěv malebných obchůdků, které po cestě na kolonádu jsou. A v jednom takovém jsem objevila nádhernou lucerničku. Je celá z čirého skla a má nahoře poutko ze silného provazu, takže vypadá opravdu jednoduše a hezky. Moc jsem si takovou přála na balkón, až bude tepleji, že se s přítelem posadíme a dáme si ji  na stoleček. Později jsem si do ní ještě koupila svíčku v Tescu za pár korun, která je dostatečně velká, aby nám chvilku vydržela.



A co zajímavého jste si minulý měsíc koupili Vy? :)


PS: Tento měsíc toho bylo opravdu více než normálně, zvláště proto, že to byl měsíc, kdy mám narozeniny :) 


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

6 komentářů:

  1. Líbí se mi ten rozjasňovač od Revionu, ale připomíná mi spíš tvářenku, než rozjasňovač, každopádně má skvělé barvy. Paletka také nevypadá k zahození. :) A nemůžu si pomoct, ale musím pochválit sprcháč od Dermacolu s vůní čokolády a pomerančů, tu vůni miluju !! :3 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skutečně rozjasňovač, ale dá se také použít jako top tvářenky pro rozjasnění. Je tam na něj uvedena i recenze, tak můžeš mrknout :) Jinak sprcháč jsem si pořídila ještě ve vůni divoká třešeň. Jsou skvělé :)

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí ta paletka :) a rtěnky taky vypadají dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím s většinou produktů velmi spokojená :)

      Vymazat
  3. Aroma ritual s čokoládou voní tak úžasně, že se budeš mít chuť zakousnout :-)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)