Recenze

Makeup Revolution Iconic 3

února 28, 20168 Comments

V minulé recenzi jsem se zabývala paletkou stínů W7 In the nude. Dnes bych Vám rada sdělila moje postřehy a můj celkový názor na paletku Iconic 3 od Makeup revolution. Důvod proč o ní chci mluvit v návaznosti na paletku In the nude je ten, že se také jedná o imitaci známé (a poměrně drahé) paletky Naked 3 od Urban Decay.


Makeup Revolution Iconic 3



Iconic 3 jsem si zakoupila jen chvíli poté, co jsem měla možnost vyzkoušet paletku In the nude. Pokud jste četli minulou recenzi, tak jíž víte, že jsem z ní nebyla vůbec nadšená. Z toho důvodu, jsem se vydala do drogerie Rossmann, kde se značka prodává (pouze na vybraných prodejnách - seznam naleznete na oficiálních stránkách), a vyzkoušela si její pigmentaci. Musím říct, že mě hned v prodejně paletka velice mile překvapila. Na rozdíl od předchozí zkušenosti, jsem swatch na ruce okamžitě viděla! Z toho důvodu, jako náplast na můj smutek jsem si paletku zakoupila.

Provedení paletky je již od prvního pohledu méně kvalitní než bylo u W7. Balení je z černého plastu s průhlednou přední stranou a na přední straně je zlatými velkými tiskacími písmeny napsáno REVOLUTION --- MAKEUP REVOLUTION LONDON. Plastový obal je bohužel více náchylný k vzniku oděrek a škrábanců na obalu. Ale nejdůležitější je samozřejmě to, co se ukrývá uvnitř.


Makeup Revolution Iconic 3
Uvnitř se tedy nachází celkem 12 očních stínů. Všechny stíny jsou laděné do romantických růžovo-hnědých tónů. Stíny nejsou pojmenovány. První stín je matný a je světle banánové barvy. Druhý stín je třpytivý a má lehce růžové zabarvení. Třetí stín je také třpytivý, ale s trošku menší intenzitou a barva jde do broskvově-růžové. Čtvrtý stín je opět matný, pleťové barvy. Pátý stín je intenzivnější třpytivý růžový stín a vedle něj se nachází stejně intenzivní zlatý třpytivý stín. Sedmý v pořadí je poslední matný stín této paletky se středně tmavou hnědou barvou. Následující tři stíny jsou poměrně stejného ražení - třpytivé hnědé odstíny, které se stupňují tmavostí. Na předposledním místě leží opět hnědý třpytivý stín, ale tentokrát s více našedlým podtónem. A jako poslední zakončuje paletku nejtmavší stín hnědé barvy s bronzovými třpytkami, které dodávají celkově velmi příjemný efekt.


Makeup Revolution Iconic 3

Stíny samotné mají vzhledem k ceně dosti dobrou konzistenci. Pigmentace je na vyšší úrovni - pokud srovnám s paletkou W7, tak je úroveň téměř dokonalá. Avšak je třeba počítat s tím, že jsou stíny lehce prašné, ale myslím si, že to není nic tak hrozného, aby s nimi člověk nedokázal pracovat. V zítřejším článečku z rubriky "Co jste možná nevěděli o...", Vám poradím jak na takové stíny ;-) Ohledně výdrže stínů si nemohu stěžovat. Při testování jsem stíny nanesla ráno - na jedno oko jsem použila fixátor stínů, na druhé jsem nedala nic. Stíny vydržely celý den a ani se mi neslily do záhybu. Stíny s fixátorem byly na konci dne mírně výraznější, ale žádného zásadního rozdílu jsem si jinak nevšimla.


Swatch

Můj celkový názor na paletku je kladný. Obal by sice mohl být o něco kvalitnější a ráda bych v něm viděla zrcátko, tak jako u jiných Revolution paletek, ale vzhledem k ceně chápu, že si raději dali více práce se stíny samotnými, než s obalem. Celkově jsem spokojená - pigmentace je dobrá, s prašností si dokážu poradit a výdrž stínů je také super.

Fakta:
* 12 stínů
* 14 gramů
* cena: 199,- (web) / já zakoupila v drogerce v akci za 169,- /

Pokud mám tedy shrnout své první dojmy:
+ velikost stínů
+ pigmentace
+ výdrž 
+ cena 
- prašnost
- aplikátor
- obal

Známka: 2



Zítra se můžete těšit na další malý článek v rubrice "Co jste možná nevěděli o...", tentokrát se budu zabývat prašnými stíny, jak jsem uvedla výše. 





XOXO 

VERONIQUE <3

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

8 komentářů:

  1. Super článek! Já teda paletku nemám, ale chtěla jsem si ji koupit, protože mi ji doporučila kamarádka. A ty nevýhody, které si popisovala by mi snad ani nemusely vadit. Tak ještě uvidím. ::)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakoby kdybych stála před rozhodnutím, jestli ji koupit znova, tak si ji koupím :) Obal ani aplikátor mi vůbec nevadí - používám štětce na líčení a za tu cenu si myslím, že je skutečně super :)

      Vymazat
  2. Super článek. Už několik měsíců na makeup revolution uvažuji.
    Tímto článkem jsem se rozhodla, že jedna paletka v mé sbírce by asi neuškodila. :)
    http://monicablogcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že se pro i v blízké době vypravím. Obcházím tento stojan vždy, když jsem v Rossmannu, ale příště se u něj nejspíš i zastavím! ☺
    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny se mi od této značky opravdu líbí. Některé jiné produkty mají určité mouchy. Možná se o nich v příštích článcích také rozepíšu :)

      Vymazat
  4. Ja mám doma jej mladšiu sestru a som tiež s ňou spokojná :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super :) možná v budoucnu taky pořídím nějakou tu sestru ;-)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)