Recenze

Parfémy Esentis

listopadu 24, 201626 Comments


O parfémech značky Esentis jsem poprvé slyšela na blogu Beauty by K. Zde jsem zjistila, že tyto vůně jsou inspirovány známými značkami a když jsem si našla jejich stránky, viděla jsem, že jejich nabídka je opravdu široká. S podobnými produkty jsem nikdy neměla zkušenost, tak jsem si našla více recenzí, abych zjistila, jestli jsou opravdu kvalitní. 

Nakonec jsem se domluvila s přítelem a kamarádkou a udělali jsme velkou objednávku. Celkem se nám sešlo 13 parfémů, a tak jsem si řekla, že teď před Vánocemi by Vás možná zajímalo, dozvědět se o těchto mrňouscích více.

Jak jsem psala, parfémy jsou inspirovány známými značkami, takže si tak můžete koupit svoji vytouženou vůni, kterou si však kvůli ceně nemůžete dovolit. To u těchto parfémů příliš nehrozí, protože za skleněný flakónek s 22ml zaplatíte pouze 90Kč. Toto množství je skvělé v tom, že se vám lahvička skvěle vejde do kterékoliv kapsičky v kabelce, takže máte parfém stále při sobě. Lahvičky jsou lesklé či matné, čiré i zabarvené a liší se také barevností víčka, takže vůně od sebe jednoduše rozpoznáte.

Já jsem si pro sebe objednala dva parfémy inspirovány YSL - Black Opium a Versace - Vanitas. Po Black Opium jsem toužila už více než rok, takže jsem byla zcela nadšená, když jsem balíček otevřela, vyzkoušela a zjistila, že vůně je skutečně identická. Samozřejmě jsem si vůni vzala hned do školy, ale vůně bohužel nemá takovou výdrž jako originál. Přirovnala bych to k toaletní vodě, takže vůni na sobě určitě večer zaznamenám, ale musím si k sobě vyloženě přičichnout. U vůně Vanitas jsem nechtěně udělala docela botu, protože jsem chtěla jiný parfém od Versace a spletla jsem se, takže tuto vůni budete moci vyhrát v balíčku ve Vánoční soutěži :)

Další vůni jsem objednala pro svoji kamarádku k narozeninám a to Coco Chanel - Mademoiselle. Voní také identicky, ale oproti Black Opium je daleko výraznější. Kamarádka ji hned vyzkoušela a já ji pak cítila po celém pokoji. Když jsem se jí po pár dnech ptala na její názor, napsala mi toto: "Nepoznala bych že není ´značková´. Je super, líbí se mi. Když se stříknu jednou, tak to do večera vyprchá, když dvakrát, tak ji ještě trochu cítím."

Přítel vyzkoušel dva pánské parfémy a to Hugo Boss Bottled a Bottled Unlimited. Unlimited byla opět vůní identickou, krásně citrusová. Bottled mi však přišla o dost sladší než originál, takže zde si myslím, že přesnost nebyla zcela dodržena. Co se týče výdrže, obě si docela chválil, že vydržely po celou školu.

Dva další parfémky jsem objednala pro svoji mamka na Vánoce a to Versace Bright Crystal a Chloe by Chloe. Oba parfémy opět dosáhly přesnosti, ale nemohu u nich vyzkoušet výdrž, jelikož jsou to dárky. Avšak díky kvalitní domluvě s mým tatínkem, poputuje i Chloe do soutěže, jelikož on již parfém stihl koupit v originále také 😃

Dalších 6 parfémů zakoupila kamarádka pro svoji rodinu na Vánoce, tudíž jsme je nemohly otestovat. Každopádně díky tomu jsme měli poštovné zdarma, jako všechny objednávky 11 a více parfémů. A ještě bych měla zmínit rychlost dodání! Balíček jsem totiž v jeden den objednala i zaplatila a další den jsem jej měla v ruce. Prostě paráda, tak by to mělo vypadat všude!

Takže pokud bych měla shrnout kvalitu těchto produktů, řekla bych, že u většiny z nich se vůně bude schodovat, či alespoň bude velmi podobná. Výdrž poté dle druhu vůně. Některé budou silnější jiné méně. Každopádně bych je přiřadila minimálně k toaletní vodě - to znamená, že na začátku můžete vůni sami hezky cítit, při delším nošení si na ni přivyknete a přestanete ji na sobě cítit, pokud si nepřivoníte přímo k oblečení. Určitě bych ocenila delší výdrž, ale za tu cenu a při té velikosti, ji prostě hodím do tašky a přestříknu se ;-)

Fakta:
Obsah: 22ml
Cena: 90Kč
E-shop: Esentis

Pro a proti:
+ cena
+ obal
+ vejde do kabelky
+ vysoká přesnost
+ rychlé dodání
- výdrž

Známka: 2

Také máte problém, že se Vám líbí strašně drahé vůně? Už jste někdy zkoušeli parfémy, které se inspirovaly známými značkami? Napište mi svoje zkušenosti do dolů komentářů :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

26 komentářů:

  1. to vypadá mega skvěle určitě něco vyzkouším a myslím i nakoupím něco kamarádkám na Vánoce. Skvělý článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou super. Až bude po Vánocích a mé finance na tom budou lépe, tak si určitě přiobjednám nějaké další. Abych měla na střídačku :)

      Vymazat
  2. Coco Chanel Mademoiselle a Black Opium jsou moje vysněné vůně, tyto vypadají moc hezky a někdy bych je ráda vyzkoušela.. :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za zmínku :). Taky se chystám na předvánoční nákup.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Parfémy majú veľmi pekné farebné obaly, čo sa mi veľmi páči. Ja by som určite siahla po nejakej sladkastej kvetinovej alebo ovocnej vône. To je moje. Veľmi sa mi páči aj to, že sú malé a tak sa pohodlne zmestia do kabelky či školskej tašky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mrkni na nabídku a třeba tam najdeš nějakou ze svých oblíbených vůní ;-)

      Vymazat
  5. nedávno som testovala parfumy FM, to je tiež niečo takéto podobné, a tam bola výdrž aj vôňa prekvapivo skvelá! tiež by som nerozoznala od originálu...takže prečo neskúsiť aj takéto vône...aj keď ja sa teším vždy aj s toho originál pekného balenia ,flakónika a aj toho že originál je proste originál :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím, že je fajn dostat nějaký pěkný parfém, ale prostě někdy na něj člověk nestíhá našetřit. Tak pak je toto příjemná alternativa :)

      Vymazat
  6. Ja preferujem originály. Napodobeniny síce voňajú rovnako, ale originály vydrží dlhšie a mať doma krásny flakónik je na nezaplatenie.

    Bourjois GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě ano. Ale jak jsi napsala ... někdy je to k nezaplacení :/ Takže pak nemá člověk doma nic ...

      Vymazat
  7. Taky se mi líbí jeden parfém za 6500 no :D bohužel :D jinak článek hezký :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  8. Tesim se az parfem vyzkousim. Jinak o tom slysim poprve. Jsem zvedava. Taky mam na seznamu spoustu drahych vuni :)

    OdpovědětVymazat
  9. skvele flakoniky :) a vyborna recenzia, hned by sa slo nakupovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ano, flakonky jsou pěkné vzhledově a navíc praktické do kabelky :)

      Vymazat
  10. Objednala jsem na zkoušku 2 vůně, bohužel, kvalita velmi špatná, je to taková Lacina vůně, že které se zvedá žaludek. Za mě rozhodně ne !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, že se objednávka nepodařila. Když jsem si vůně objednávala já, tak se opravdu podařily. Schválně jsem si pak také dala na jednu ruku originál a na druhou tuto a nikdo nerozeznal.

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)