Líčení

Zpátky do školy!!! - 5-ti minutové líčení

září 01, 201618 Comments


Prosím, přihlašte se. Zvedněte ruku nahoru hned teď, kdo je spáč, kdo do školy vstává na poslední chvíli a práh budovy ústavu překračuje minutu před zvoněním. Ano, toto byl přesně můj případ na střední škole. Sice je to již 5 let, ale stále jsem typ člověka, který ráno potřebuje svou klidnou chvíli pro snídani - jinak nikam nejdu a líčení je pak většinou velmi rychlá záležitost. Takže jsem zavzpomínala, jak vypadal můj super rychlý středoškolský make-up...


1) Tvář
Jelikož jsem byla na střední ta holka s pupínky, jednu dobu jsem se zbláznila do pěnového make-upu a používala jej asi měsíc. Měl dobré krycí schopnosti, ale nakonec jsem svou pleť přijala takovou, jaká byla a prostě ji nechala dýchat. Takže pro svou pleť jsem každý den používala kompaktní pudr, který jsem brala také s sebou do tašky a když bylo potřeba, tak jsem se na záchodě přepudrovala. S dnešními zkušenostmi bych však použila minerální pudrový make-up. Je to minerální pudr, který má lehce vyšší krycí schopnost než kompaktní pudr a hlavně nevytahuje z pokožky vodu, což je docela důležité. Na další přípravky na tvář tehdy nebyl čas :)

2) Oči
Ne, ani obočí jsem na střední neřešila, i přesto, že dnes bez něj nemohu žít. Na celá víčka jsem používala světlý rozjasňující stín a k tomu černou tužku na oči. Prosím prosím prosím, buďte velmi opatrné s černou tužkou na vnitřní straně spodního víčka. Velice to zmenšuje oko a skutečně to nesluší každému! Raději si udělejte linku v prostoru spodních řas. Oko nebude vypadat menší a celkově líčení nepůsobí tak tvrdě. A nakonec samozřejmě řasenka.

3) Rty
Dnes jsem sice blázen do všech odstínů rtěnek, ale zpátky na střední jsem je téměř vůbec nepoužívala. Vždy jsem si vystačila se zabarveným balzámem na rty nebo leskem.

A jak bych se nalíčila do školy dnes?
V dnešní době už toho o make-upu vím mnohem více a dokážu si s ním daleko jinak vyhrát, ale pokud bych si měla představit, jak by se dnes líčilo moje tehdejší já, asi bych to líčení upgradovala takto:

1) Tvář
Kromě minerálního pudrového make-upu bych ještě přidala trošku bronzeru kolem čela, na spánky a pod lícní kosti + bych přidala na líčka lehce tvářenku, jen tak na oživení, abych nevypadala tak ploše.

2) Oči
Oční make-up bych mírně dostínovala tmavě hnědým stínem pro vytvoření hloubky oka a samozřejmě přidala zmiňované obočí.

3) Rty
Je dost možné, že bych nanesla trošku rtěnky pro některý den, ale zabarvené balzámy i lesky můžu dodnes, takže zde bych asi vše nechala při starém.

A co vy? Líčíte se do školy? Dáváte si více make-upu než bych použila já? Napište mi do komentáře jaký je váš oblíbený vzhled do lavice :)

XOXO

VRONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

18 komentářů:

  1. Obojí ti hrozně moc sluší, máš krásnou tvář. :) Moje ranní líčení zahrnovalo řasenku, obočí, korektor a čau. :D Občas, když jsem měla náladu, tak pudr, tvářenka, rozjasňovač, ale stejně to všechno bylo zbytečné, když jsem věčně ve škole měla hlavu položenou na lavici nebo na rukou, takže mi líčení ani do konce dne nevydrželo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na střední nějak nechápala pointu toho dělat si obočí. Teď je ten styl plného obočí, ale tehdy moje kámošky chodily s čárkou :D Takže jsem kreslení obočí podlehla až teď :D

      Vymazat
  2. Oboje vypadá dobře, ikdyž druhý "look" se mi možná líbí trochu více :)
    Já teda osobně jsem se dřív líčila celkem výrazně, především velmi výrazné linky a tmavé stíny. Obočí jsem také moc neřešila, spíš jsem ho měla mnohem tenčí. Dnes to záleží jak mám náladu a čas, občas si dám jen make-up a lehké stíny ale hodně výrazné řasy a jindy si zase dám hodně záležet na linkách. Zkrátka na linky nedám dopustit! Obočí si dnes také zvýrazňuji tužkou a upřimně si na něm docela zakládám, přijde mi že s namalovaným obočím vypadám úplně jinak než s nenamalovaným :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si dělám obočí stínem, jde mi to velmi rychle a precizněji než tužkou. A většinou si dělám zajímavé stíny a jednoduché rty nebo naopak. Ale výraznější rtěnky nosím nejraději na podzim :)

      Vymazat
  3. Veri, musím s tebou souhlasit...Když se podívám na to, jak jsem se na střední líčila....na pleť jsem používala jen make-up a pudr, takže bledá pleť bez jakéhokoliv zabarvení :D a to obočí vykreslené špatně zvoleným odstínem tužky...no hrůza...

    www.lifewithcarol.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, člověk se prostě učí. Teď už jsme snad chytřejší :D

      Vymazat
  4. Veľmi pekné líčenie. Ja sa ráno ani nestrihnem poriadne najesť a letím na autobus. Takže tento článok mi pomohol :)).

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  5. Máš strasně hezký obočí!!!! celkově jsi hroznej slaďouš a nedokážu si představit nějaké výraznější líčení :) je to suuper, jak první tak i to druhé :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám štěstí, že mám hezký přirozený tvar, takže dotrhání je úplná hračka :)
      Děkuji, a musím říct, že v současné době se rozhodně líčím jinak a výrazněji. Ale to zase v jiném článku ;-)

      Vymazat
  6. perfektne i ked sa ma skola uz netyka mam velmi rada rychle licenie
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že rychlé a efektivní líčení jsou ty nejlepší :)

      Vymazat
  7. Já se neobejdu bez make-upu. Zkoušela jsem to v druháku i půl rok bez make-upu, ale měla jsem z ostravského vzduchu bolavé pupínky a prostě problémy... Takže když jsem v Ostravě, nevyjdu bez make-upu ven. Dále zakryji pupínky, přepudruju, udělám si obočí a dám si řasenku. To je vše. Pak ještě rty přetřu balzámem. I tak mi tento lehký make-up zabere takových 20-30 minut, protože jsem ráno strašně pomalá :D
    Tvoje líčení se mi moc líbí :)

    Juvelora | Nekonečná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono se říká, že je vlastně v Ostravě docela zdravější nosit make-up :D Protože blokuje, aby se smog nasával do pokožky. Zní to zvláště, ale to je to, co jsem slyšela :D

      Vymazat
  8. Já už jsem rok a půl ze školy pryč, ale většinou si dávám jen řasenku a linky, občas stíny, někdy trochu pudr. Podle času, a podle toho, na jaké líčení mám zrovna náladu :) párkrát do roka dám i makeup. Jinak beauty blogy moc nesleduji, ale na tom tvém se mi nějak zalíbilo, tak máš nového pravidelného čtenáře :)

    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuji! :) Já se líčím taky podle nálády a hlavně podle času, někdy to prostě vůbec nestíhám :D Ale přesto si většinou snažím dát aspoň pudr a řasenku, ať aspoň trochu vypadám. Já jinak vypadám nemocná :D

      Vymazat
  9. Já už tedy do školy nechodím, pracuji a maluji se o trochu výrazněji, hlavně oči. Ale myslím si, že do školy je toto líčení naprosto ideální :-)
    Soutěž o balíček kosmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky chodím obvykle výrazněji, ale na střední jsem v tom ještě tak neuměla chodit :D

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)