Recenze

Skin Blossom - Zvláčňující tělové mléko

září 24, 20164 Comments


Již několikrát jsem se v článcích zmiňovala o tom, že nemám ráda lepkavá tělová mléka. Asi proto, že jsem dříve narážela na samá taková, myslela jsem si, že všechna mléka prostě lepí. V poslední době však zjišťuji, že to tak není, a k používání tělových mlék, krémů, másel, a dalších podobných přípravků se opět vracím. Dnes jsem si pro Vás připravila na jedno z tělových mlék recenzi, a to na Zvláčňující tělové mléko značky Skin Blossom z Velké Británie.




Balení výrobku se řadí mezi jedno z větších. Zelená plastová lahvička je ve tvaru válce s praktickou bílou pumpičkou. Pumpičku velice oceňuji zvláště pro to, že když jsem v půlce nanášení a již mám ruce od mléka, nemusím umastit celou nádobu - pouze zmáčknu pumpičku a pokračuji. Obsah je 300ml, což je velice štědré množství, které Vám chvíli vydrží. Nápisy na lahvičce jsou v bílé barvě a na zadní straně je nálepka s informacemi v českém jazyce. Firma na obalu uvádí, certifikaci organizací Soil Association a Vegan Society. 


Mléko má řidší krémovitou konzistenci bílé barvy. Obsahuje avokádový, mandlový a arganový olej, kakaové máslo, aloe vera, pomerančový esenciální olej, atd. Tyto složky tak zabezpečují hydrataci, výživu, regeneraci a jemnost pokožky. Díky esenciálnímu oleji má mléko velice lehkou pomerančovou vůni. 

Při nanášení se velice lehce roztírá, malé množství produktu stačí k natření velké plochy těla a rychle se vstřebává. To je pro mě velmi důležitá vlastnost. Má pokožka je normálního typu, tudíž, nepotřebuji žádnou větší hutnost produktu, naopak vždy toužím po lehkém výrobku, který mohu použít a pár vteřin poté, se obléct bez pocitu, že se mi oděv lepí k tělu, nebo, že na sebe oblečení kvůli lepivosti nemohu ani dostat. A přesně tohoto se u mléka bát nemusíte. Pokožka je po nanesení krásně hydratovaná, vyživená, hebká a pružná. 

Ve shrnutí jsem byla s tímto výrobkem velmi spokojená, přesně dodává pokožce vše potřebné, pokožka po použití nelepí, jemně voní a získáte štědré množství výrobku. Balení je velmi jednoduché, já osobně bych si s ním klidně ještě trošku pohrála, aby bylo lichotivé i pro oko, ale díky praktické pumpičce toto klidně přejdu. 

Fakta
Obsah: 300ml
Cena: 299Kč
SloženíAqua (Voda), Glyceryl Stearate SE,Isopropyl Myristate, Stearic Acid, Glycerin**,Persea Gratissima (Avokádový) Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis (Mandlový) Oil*,Theobroma Cacao (Kakaové máslo) Seed Butter*,Benzyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel (Arganový) Oil*, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Cocoglycerides, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice Powder*, Citrus Aurantium Dulcis (Pomerančový) Oil*, Parfum*, Limonene, Tocopherol,Sodium Benzoate, Dehydroacetic Acid,Cymbopogon Martinii (Palmarosa) Oil*,Geraniol, Linalool
* Certifikované ako organicky vypestované
**Organicky získané/odvodené

Pro a proti
+ množství v balení
+ hydratace
+ výživa
+ pružnost
+ vůně
+ pumpička
+ nelepí
+ konzistence
- nic mě nenapadlo :)


Už jste o značce Skin Blossom slyšeli? Máte doma nějaký jejich výrobek, či se chystáte vyzkoušet? Používáte rádi tělová mléka? Podělte se se mnou v komentářích :)

XOXO

VERONIQUE


PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

4 komentáře:

Děkuji, za Vaše komentáře :)