Fotografie

Foto kolekce - Srpen

září 11, 201621 Comments


Jelikož se Vám minule líbil článek s fotografiemi, rozhodla jsem se, že pro Vás přichystám další sadu i za měsíc srpen. Možná už víte, že mými nejoblíbenějšími fotkami jsou ty v detailech, takže zde máte srpnovou kolekci s tématem "Jeseníky z blízka i z výšky". 


Pro nahlédnutí do minulého foto-článku ➡️ZDE⬅️

Byli jste již někdy v Jeseníkách? Jak se Vám tam líbilo? Podělte se se mnou o své zážitky v komentářích :)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

21 komentářů:

  1. Krásné a zajímavé fotky :)Mně se asi nejvíc líbí ty detailní fotky přírody. Jinak, v Jeseníkách jsem taky byla. Moc krásné příroda. Já se na konci září chystám do Beskyd :)

    www.lifewithcarol.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. V Beskydech to bude určitě taky nádherné! Moc si to tam užij ;-)

      Vymazat
  2. Krásné fotky ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem uchvácena. :) Tady má někdo fotografický talent. Nejvíce se mi líbí ta fotka s vřesem!

    OdpovědětVymazat
  4. Rada si prohlizim takove fotky,nejvic se mi libi asi ctvrta a pata :) snad pridas nekdy i dalsi :) treba zase za zari :) uz se tesim na dovolenou,az zase neco nafotim,posledni dobou jsem byla skoro porad v praci a nebyl na foceni cas.Tesim se na dalsi clanky :)
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Nejspíše přidám pokud stihnu něco pofotit :)
      Tak si to spoj s relaxem a vyraž třeba do ulic s foťákem, pro nějaké zajímavé záběry :)

      Vymazat
    2. Ja ted prave mela ze sedmi dni volno jen jeden,a to bylo tak na uklizeni a uvareni jidla na dalsi tri dny,a vikend jsme byli u pritelovo rodicu a to jsem si fotak nebrala.Ale blíží se mi delsi volno,tak toho vyuziju :)

      Vymazat
    3. Tak si volno užij, pořádně si odpočiň a hezky si zafoť ;-)

      Vymazat
  5. Ty jo, některé fotky bych si klidně dala za rámeček a pověsila na zeď. Pokud je na jedné z fotek slavný Sky walk, tak pak toto místo znám, byla jsem tu o víkendu (s burčákem) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je tam i Stezka v oblacích :) My tam byli ještě bez burčáku, ale i tak se nám tam líbilo :D

      Vymazat
  6. No tak takový typ článků se mi fakt líbí! fakt parádní fotky a hlavně ty zblízka! Fakt jsem si je zamilovala.
    Awakened Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)