Recepty

Jednoduchá obědová inspirace III.

září 08, 201614 Comments



Před měsícem jsem vložila fotografii jedné rychlé obědové směsi na instagram a ptala se, jestli budete mít zájem i o recept. Dostala jsem kladnou odezvu, takže receptík na směs a lá čína je zde.


Co budeme potřebovat: 

2 kuřecí prsíčka
grilovací koření + kari
sojová omáčka tmavá
bambusové a sojové výhonky
ústřicová omáčka
mrkev + cuketa + pórek
1/2 cibule
2 stroužky česneku
sůl + olej

Příprava: 
Cibulku a česnek lehce nakrájíme a na trošce oleje necháme zesklovatět ve větší pánvi. Přidáme na drobno nakrájená kuřecí prsa, která jsme si předem naložili do směsi grilovacího koření s troškou kari a sojovou omáčkou, a zprudka restujeme. Mezitím, než se nám maso udělá, si uvaříme čínské nudle a zcedíme je. K osmahnutému masu si přisypeme hotové nudle, nastrouhanou mrkev na hrubo, nakrájenou cuketu s pórkem a bambusové a sojové výhonky. Vše zakápneme sojovou a ústřicovou omáčkou, důkladně promícháme a celou směsici necháváme na pánvičce dělat asi 3 minuty. Dle chuti můžeme dosolit.


Bon apetit!


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

14 komentářů:

  1. Mňam přesně takové směsi mám moc ráda!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Chtela jsem pridat recept na nudle na blog,az budu mit nejakou lepsi fotku,ale mame podobny recept,tak nevim,mozna az nekdy casem,a nebo vubec :)Cinske nudle jsou mnamka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Až jsem z tebe dostala hlad! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chutná hodně pobodně jako čína z různých restaurací ? :) :D hrozně miluju takový jídla ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím, řekla bych, že čína v restauraci má navíc omáčku. Toto mi připomíná třeba jak bývala Panda, tak tam měli čínské nudle s kuřecím masem a parmazánem nebo sezamem :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)