Recenze

Aphrodite - péče s olivovým olejem a oslím mlékem

září 14, 201610 Comments


Značka Aphrodite je přírodní kosmetikou z Řecka z Kréty, která do svých přípravků zapojuje kvalitní olivový olej, který má výborné účinky na stav pokožky. Tuto kosmetiku dováží e-shop Triaelia, kde najdete kromě řecké kosmetiky, také řecké potraviny a vína, i tradiční keramiku. Tuto krásnou dárkovou sadu kosmetiky jsem obdržela v rámci výzvy portálu blogerky.cz.


Dárková tělová sada obsahuje:

1) Tělové mléko
 má mírně tekutější konzistenci a velice lehce se roztírá. Jeho aplikace je skutečně velmi rychlá a navíc se i výborně vstřebává. Během minutky, se mléko do pokožky vsákne a kůže je po něm hydratovaná a zároveň suchá (= nelepí). Jak již víte, nemám ráda mléka, která lepí, takže tento přípravek je přesně pro mě. Bez problému je možné jej aplikovat i po ránu, když se chystáte do práce a potřebujete se během chvilky obléci.

2) Tělové suflé má krémovou lehce našlehanou konzistenci. Tento přípravek je o něco výživnější než tělové mléko. Pokud máte sušší kůži a potřebujete něco, co Vám dodá pořádnou dávku výživy a hydratace, asi bych raději sáhla po tomto výrobku. Suflé se po chvilce také vsákne do pokožky, ale při jejich porovnání jsem znatelně cítila, že suflé zanechalo pleť hydratovanou o něco více. 

3) Krém na ruce poskytne Vašim rukám skutečně velkou dávku hydratace. Pokožka je po něm hydratovaná a vyživená. Koho trápí záděry a zatvrdlá kůže, může si být jist, že při pravidelné aplikaci, jej krém tohoto problému zbaví. Krém je hutnější proto mám pro Vás TIP: Večer před spaním si naneste na ruce štědrou vrstvu krému a dejte si kosmetické rukavice. Krém jako takovou masku nechejte působit přes noc a ráno se probudíte s ručkama jako od miminka!

4) Krém na nohy je perfektní pomocník pro domácí pedikúru. Veškerá zatvrdlá místa na nohou jsem si jako první obrousila přístrojem Remington Pedi Reveal, poté jsem si je omyla a použila krém. Suchá a tvrdší kůže rychle změkla, nohy byly opět cítit hydratací a při pravidelném mazání se oddálilo zatvrdnutí kůže na namáhaných místech chodidel. I u tohoto přípravku je vhodné udělat si jednou za čas noční rituál s nanesením větší vrstvy krému a použití kosmetických ponožek. Ráno jsou nohy krásně měkké a ošetřené.

5) Balzám na rty se hodí po celý rok. V létě je horko, na podzim fouká a v zimě mrzne. A ve všech těchto klimatických podmínkách je třeba udržovat naše rty v dobrém stavu, aby nám nepopraskaly. Tento balzámek v praktickém tyčinkovém balení se řadí mezi ty s větší vyživovací schopností. Na rtech je skutečně cítit, že na nich něco máte, krásně je ošetří a hlavně na nich nějakou dobu vydrží. Ustojí i jídlo a nějaké ty hubičky. Navíc nezanechává bílý povlak a má příjemnou jemnou vůni.

6) Olivové mýdlo - tuhá mýdla používám zcela pravidelně, takže i toto mydélko se u mě neztratilo. Některá mýdla mohou ruce vysušovat, díky čemuž mám vždy hned vedle misky nachystaný krém na ruce. U tohoto mýdla jsem po něm sahat nemusela. Mýdlo hezky vonní a díky obsahu olivového oleje jsou ruce po umytí jemné a vláčné.

Takže celkově musím říct, že jsem měla první strach, aby sada nebyla příliš hutná a hůře vstřebatelná, ale hned po prvním použití jsem byla velice příjemně překvapená. Ačkoliv tělové přípravky vždy zapomínám používat po této řadě jsem sahala dosti pravidelně, což je docela co říci. 

Fakta: 
Obsah sady: 150g
Cena: 476Kč
E-shop: ZDE

Pro a proti: 
+ hydratuje
+ vyživuje
+ změkčuje
+ příjemně voní
+ cestovní velikost
- na nic jsem nepřišla

Už jste o této značce slyšeli? Nebo jste některý z výrobků i zkoušeli? Jaký je Váš názor na olivový olej? Podělte se se mnou o Vaše názory v komentářích :)



XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

10 komentářů:

  1. Olivový olej je v kozmetike hotovým pokladom. Táto kozmetika vyzerá naozaj pekne a luxusne. Rada by som niečo vyskúšala :) ʕ•͡ᴥ•ʔ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi design moc líbí. Je takový jednoduchý, nic křiklavého :)

      Vymazat
  2. Oslím mlékem? To mě pobavilo ani jsem nevěděla, že se oslí mléko využívá v kosmetice, tak jsem ráda, že si prohloubila mé znalosti. Jinak mě značky i produkty dost zaujaly.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak vidíš, tak ano :D I oslí mléko. Já si myslím, že jsem zatím žádnou jinou kosmetiku s touto složkou také neviděla. Takže byla premiéra a myslím, že velmi povedená :D

      Vymazat
  3. Olivový olej je proste láska! ♥ Jednozačne túto sadu niekedy musím vyskúšať, tvoja recenzia ma k tomu nabudila! :D Krásny článok ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Já používám olivový olej často i na vaření, takže s tou láskou máš pravdu :)

      Vymazat
  4. Tuto kosmetiku jsem ještě nezkoušela, ale už jsem o ní slyšela :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé, o této značce slyším poprvé :) Asi jako první bych nejraději vyzkoušela ten balzám na rty, protože já jsem úplně zblázněná do balzámů.

    Maybelline | The Rocket Volum' Express

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, taky už jich mám doma milion. Pořád se musím něčím patlat :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)