Unboxing

Výměna balíčků aneb SWAP

září 13, 201618 Comments


Takže konečně jsem se dočkala a uspořádala s blogerkou Janet Sonrisa Swap aneb výměnu balíčků. Domluvily jsme se, že si vyměníme balíček, který bude obsahovat věci ze tří oblastí - kosmetika, jídlo a dekorace, a také jsme si naznačily jaké máme rády vůně a styl , a co naopak opravdu nemusíme.

Takže, co jsem v balíčku dostala: 

Dvě věci, které mě nesmírně potěšily, byly z dekorativní části. Nadchlo mě, že si pro mě Janet připravila bílý rámeček, do kterého vytvořila koláž z mých fotek. Líbí se mi ten osobní nádech a hlavně čistý styl, který se mi krásně hodí do pokoje. A také nádherná dekorace s mottem Enjoy the little things, kterou jsem si hned pověsila na lampičku na svém toaletním stolečku.
Další položky z balíčku, které mi udělaly radost byly z kosmetické části a byly to malinový sprchový abrazivní gel a krém na ruce s vůní višní od značky Oriflame. Oba výrobky mají nádhernou vůni a těším se, až je budu moci použít.

Dalšími voňavými předměty v balíčku byly krásně barevně sladěné svíčky, které jako blázen do pálení určitě velice brzy spotřebuji a drobné červené hvězdičkové mýdélka s krásnou vůní. Všechny věcičky byly navíc hezky zabaleny v pytlíčcích, které opět ladily se zbytkem věcí :)
A mezi mlsky v balíčku se řadily papájová müsli srdíčka, které jsme si shodou okolností s Janet téměř vyměnily a balíček s Chia semínky, které moc ráda používám a určitě brzy spotřebuji. Semínka mi navíc zabalila do vlastnoručně ušitého kapsáříčku. 
Mezi kosmetikou jsem ještě našla tužku na obočí od Avonu a štětec na líčení od Oriflamu, který si určitě přidám do své sady a budu jej využívat na korektor či pro oční stíny. 
Jako poslední kosmetické předměty byly lesk na rty ve světle růžovém odstínu od Maybelline a vzorečky čtyr rtěnek, které se perfektně hodí, když člověk vyráží ven s malinkou kabelkou. 
A jako poslední jsem v balíčku měla malou čokoládku Ritter Sport s jogurtovou příchutí. 

Z celého balíčku jsem byla nadšená, takže tímto, moc děkuji. Předměty mě moc potěšily a hlavně se mi líbilo, že Janet přidala i věci s osobnějším rázem. V boxu byl přibalen také dopis s popisem předmětů  a s receptem na jednoduché koláčky. Tento SWAP byl skutečně zábavný, moc mě bavilo jej vymýšlet a ještě více zjišťovat, co se v balíčku nachází. Co dostala Janet se můžete dočíst v jejím článku ZDE.

Už jste si s někým posílali tajemný balíček a jak Vás to bavilo? Případně měli byste zájem toto někdy vyzkoušet? Napište mi Vaše názory do komentářů :)



XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

18 komentářů:

  1. Swapování mám moc ráda. Několik článků mám na blogu a další swapy rozplánované :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se mrknu na tvoje články. Baví mě to číst :D

      Vymazat
  2. Wau, tak toto je super nápad a aj ty si dostala pekné veci. :-) Pozrela som si aj čo si ty poslala Janet a tiež to boli samé skvelé veci. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt super nápad. Všechny věci se mi moc líbí. Miluji tyhle swapy. :) Ten rámeček s fotkami, je opravdu krásná pozornost, taky by mi asi udělala radost. :) A to co si poslala Janet, taky moc krásné věci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem z něj nadšená, ale hrozně mě mrzelo, že jsem jí neposlala taky něco více osobnějšího :/

      Vymazat
    2. I tak jsem na to koukala, a jak si ty dárečky dokonale zabalila a hrozně roztomile, tak se rozhodne nemáš kvůli čemu trápit. :) Navíc ty dárečky byly taky moc pěkné. Je vidět, že sis s nimi dala práci. :)

      Vymazat
    3. Snažila jsem se vybírat věcičky, které sama používám a mám ráda :) Takže vlastně všechny věci byly od srdce :D Když už jsem tam tedy neměla nic z toho osobního, no :D

      Vymazat
  4. O tom slyším poprvé :) Zajímavý nápad :)

    www.lifewithcarol.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné veci :) Páči sa mi, že ti dala ten rámček a dala tam tvoje fotky. Vidieť, že si dala záležať :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, byla jsem z toho nadšená. Moc mě mrzelo, že jsem do balíčku také nepřidala něco osobnějšího :/

      Vymazat
  6. Tak tento jednoduchý balíček vyzerá super. Páči sa mi, že ti do nich pridala niečo zdravé v podobe musli :) A inak YR mám veľmi rada :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou GA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jí poslala vlastně téměř ty stejné müsli :D Tak jsme se docela trefily :D

      Vymazat
  7. Jééj, aké pekné produkty. Tie mini rúže si pamätám ešte z môjho detstva - to bola naozaj super vec. Mala som vďaka krstnej skoro každý odtieň, haha. A tie musli srdiečka milujem ♥ Kupujem ich v Lidli a vyskúšala som už všetky príchute :) ʕ•͡ᴥ•ʔ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky na ně chodím do Lidlu! :D Mě asi nejvíc chutná kokos :)

      Vymazat
  8. Jé, ten rámeček je moc krásný! Je to originální :) Jinak ty musli srdíčka mám moc ráda, ty s papájou mi moc nechutnaly. Lepší pro mě byla verze čokoláda :)

    Maybelline | The Rocket Volum' Express

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)