Unboxing

Brandnooz box - Srpen

srpna 31, 201614 Comments



A po větším Brandnooz boxovém shrnutí tady máme konec srpna a na zvonek mi zvoní pošťák s obrovskou zelenou krabicí se zásilkou pro tento měsíc. Na box se vždy docela dost těším, protože za 1) mám ráda překvapení a za 2) mám ráda jídlo!!! 

Pokud jste ještě o tomto dobrůtkovém boxu neslyšeli, jedná se o měsíční zásilkovou službu, která Vám každý měsíc, přinese až ke schránce novinky z trhu jídla. Opakující se objednávka je za 279Kč a výrobky v balíčky jsou vždy v minimální hodnotě této částky. Pokud si však nyní chcete box pouze vyzkoušet a ještě nevíte, jestli by tato služba byla pro Vás, určitě neváhejte a objednejte si svůj první box za zvýhodněnou cenu 199Kč ZDE!

A nyní se podíváme, co bylo obsahem balíčku tohoto měsíce:
Toma - Nádech okurky a limety 1,5l (14,90Kč)
Mirinda - Hruška 0,5l (21,90Kč)
Tranquini 2×250ml (35,90Kč)
Kotányi - Citron a máta (17,90Kč)
Hamé - Easy sandwich - Tuňáková pomazánka 100g (26,90Kč)
Racio - Cornies s medvědím česnekem 115g (21,90Kč)
Opavia - Ovesné s jablky 225g (29,90Kč)
Emco - Tyčinka 100% ovoce - borůvková 30g (19,90kč)
Nestlé - Kit Kat 41,5g (12,90Kč)
Pedro - Dezertíky a Medvědi na jahodách 2×80g (17,90Kč)

Lorenz - Monster Munch 20g (9,90Kč)


Položky, které mě zaujaly nejvíce: 
Tuňáková pomazánka od Hamé
Ovesné s jablky od Opavie
Kit Kat od Nestlé
Oba balíčky Pedro bombónků
Příšerkové brambůrky

Položky, které jsem během dnešního dne již vyzkoušela:
Kit Kat - typická čokoládová oplatku, kterou již většina z nás zná. Milovala jsem ji jako dítě, a tato láska přetrvává dále!
Medvědi na jahodách - velice chutné a sladké jahodové želé. Na obálce se firma Pedro chválí tím, že nepoužívají palmový olej. Určitě skvělá pochoutka!
Dezertíky - pojmenovala bych je spíše Dortíky, protože jednotlivé kousky jsou ve tvaru i chutích různých dortíků.Na obálce se firma Pedro chválí tím, že nepoužívají palmový olej. Určitě skvělá pochoutka!
Okurkovo-limetková minerálka - pro mě docela netradiční kombinace, okurku mám ráda, ale nejsem si zcela jistá její příchutí v pití. Řekla bych však, že jako letní drink je velmi osvěžující.
Hrušková Mirinda - docela tradiční sladký bublinkový nápoj s nezaměnitelnou hruškovou chutí. Pomerančová je asi klasika, ale i tato varianta je velice příjemná.

A položky na které se těším až je ochutnám:
Tuňáková pomazánka od Hamé (zbožňuju tuňákovou pomazánku!!!)
Ovesné s jablky od Opavie
Příšerkové brambůrky (ty jsem prostě jako dítě zbožňovala)

Takže pokud mám shrnout dnešní box, musím říct, že mě velice mile překvapil! Hned mě napadlo, že v boxu není jediná položka, kterou bych nemusela ochutnat. U většího množství věcí se skutečně těším, až si je dám, takže box tohoto měsíce - velká výhra!!! 

Odebíráte Brandnooz box? Jak se Vám tento měsíc líbil? Případně zakoupili byste si jej? Napište mi do komentářů ;-)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

14 komentářů:

  1. Celkem pěkné věci. Já jsem si box ještě neobjednávala a zatím neplánuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Brandnooz box neodebírám, ale vypadá skvěle. Na brambůrky bych se těšila jako ty :D :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já doufám, že si večer s přítelem pustíme díl seriálu a všechny je zblafneme :D :D

      Vymazat
  3. Vypadá to zajímavě, ale nevím, jestli bych za to každy měsíc dávala ty peníze, už takhle dost utrácím za jídlo :D Ale vypadá to vázně skvěle! Me by docela zajímalo jak chutná ta okurkovo limetkova minerálka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No super je na tom to, že já si většinou nekupuji kokina a takto mi každý měsíc nějaké přijdou. Nebo si nechodím v obchodě kupovat žádná pití, doma máme sirup a tak piji to a když si někam potřebuji vzít pití s semnou, tak nemám flašku. Řekla bych, že do dalšího boxu většinou tak 75% položek z boxu spotřebuji :) Zbytek jsou kečupy, a takové věci, které prostě vydrží delší dobu :)

      Vymazat
  4. Jéé celkom pekné vecičky :) Nad týmto boxom som už dlhšie uvažovala, či si ho objednať alebo nie :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud tě to zajímá, jaké to je jej rozbalovat, tak si můžeš zkusit objednat ten zvýhodněný box za 199Kč. A pak se rozhodneš, jestli se ti to líbí a chceš pokračovat :)

      Vymazat
  5. Líbí se mi ta myšlenka překvapení, ale asi bych za to neplatila. :D Každopádně, pokud ti to dělá radost, tak proč ne. :)

    BY CORRA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To překvapení je moc super. Člověk vždycky čeká a říká si, tak co to bude tentokrát :)

      Vymazat
  6. Objednávala jsem, ale po tuším dvou boxech jsem odběr zrušila, protože mi ty věci absolutně nic nedaly a ani mi nepřišlo, že bych vyzkoušela něco nového. Nojo, žádných z těch balíčků nebyl tak boží jako ten tvůj srpnový :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, že jsi nebyla spokojená :/ Ono každý měsíc je box směřován někam jinam, takže ne vždy se trefí do vkusu každého ...

      Vymazat
  7. Osobne by ma tento balíček veľmi potešil, nakoľko milujem maškrty. Inak tie chipsy ala strašidielka som už strašne dlho u nás nevidela :) To by ma potešilo naozaj najviac :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máme podobný vkus :) Už mi z balíčku začíná docela ubývat :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)