Unboxing

Unboxing z KKD

července 31, 20166 Comments


O KKD neboli KrásnáKaždýDen jste možná už slyšeli. Jedná se o poměrně nově otevřený český e-shop s přírodní kosmetikou. Na jejich facebookové stránce jsem natrefila na soutěž k oslavě 5000 fanoušků stránky a tak jsem neváhala a zúčastnila se. No, a povedlo se. Vyhrála jsem úžasný poukaz v hodnotě 500Kč na nákup produktů z e-shopu. Prošla jsem si kompletně všechny výrobky a vybrala si ty, které mě zaujaly nejvíce.





Jako první v mém košíku skončil přírodní deodorant značky Ponio ve vůni cukrová pivoňka. Zalíbilo se mi na něm hlavně balení v tubičce, takže si nezašpiním prsty jako u jiných deodorantů, které se nachází v dózičkách. A při výběru vůně jsem jasně sáhla po pivoňce, protože květinové vůně já ráda :)


Další jsem do košíku přibrala šampuk na vlasy opět od značky Ponio. Vždy mě toto provedení šampónu na vlasy lákalo a tudíž teď byla ta pravá chvíle, kdy jej vyzkoušet :) Na výběr bylo hned několik druhů a já sáhla po tuhém kopřivovém šampónu s vůní Cukrové pivoňky pro normální vlasy. Ano, tato vůně mě velmi oslovila :)

A jelikož vím, že k šampónu patří kondicionér, vybrala jsem si od stejné značky také ten. A zde jsem sáhla po vůni Candy mafia. Všechny kondicionéry jsou v kategorii pro normální vlasy, tudíž si volíte jen podle vůně.


Poslední položkou mého balíčku se stal oční krém s kofeinem na noc od značky Dulcia. Ten mě upoutal především tím, že sliboval zmírnění a zabránění vzniku otoků v očním okolí. Jelikož na toto docela trpím, ať už z důvodu únavy či pohybu v alergenním prostředí, řekla jsem si, že bych jej mohla vyzkoušet a uvidím, jestli bude mít na mé tváři nějaký efekt. 

K objednávce jsem jako malou pozornost dostala navíc vzoreček sprchové pěny od značky Soaphoria v provedení Žena. 



S celou objednávkou jsem byla nadmíru spokojená. Balení je totiž naprosto rozkošné, balíček jsem si nechala zaslat do Zásilkovny a vše bylo vyřízeno během dne, kdy jsem objednávku podala, takže další den jsem již běžela na výdejní místo pro balíček. Musím také pochválit internetové stránky, které jsou moc povedené designem a hlavně přehledné. 

Celkový dojem z e-shopu hodnotím známkou 1! :)



Vy už jste někdy z tohoto e-shopu objednávali? Jaké jsou Vaše zkušenosti? Podělte se se mnou v komentářích :)
Jinak právě teď probíhá další soutěž na KKD facebookové stránce o 10 poukazů v hodnotě 600Kč. Tak šup šup, běžte se také zúčastnit ;-) Soutěž trvá do půlnoci 3.8.2016.


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

6 komentářů:

  1. Krásná každý den je skvělý eshop! Nikdy jsem se nesetkala s tak krásným balením a jde fakt vidět, že majitelka Míša si se vším dává velkou práci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím. Člověk už tak má radost, že mu došel balíček, ale když otevře krabici a vidí to krásné balení, tak ta radost poskočí ještě víc :)

      Vymazat
  2. Na blogu mám recenze na 2 prudukty z KKD a jedna z nich je na kofeinový krém. Ten eshop je úžasný.
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je příjemné vědět, že kdy od nich objednám, budu vždy spokojená :)

      Vymazat
  3. Myslím, že si si veľmi dobre vybrala. Najviac ma zaujal ten očný krém s kofeínom, možno ho vyskúšam aj ja.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zatím jsem s věcmi spokojená. Jen tedy musím říct, že zrovna ten oční krém má dost nepovedené balení. Je uzpůsobeno jedině na to, aby stál na poličce. Ale já ho občas potřebuji převést a pak je to komplet potečené v závitu :/

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)