Fashion

Summer ready

července 21, 201612 Comments


Letos si to léto s námi docela hraje. Počasí je jako na houpačce a člověk denně hledí na nebe a na teploměr, aby zjistil, co si dnes může dovolit obléct, aby se buď neuvařil nebo neumrzl. Já léto zbožňuji a to hlavně kvůli šatům. Celkově během roku šaty moc ráda nenosím, ale jakmile stoupne teplota a já se nemusím mordovat se silonkami a podobně, nevytáhnu ze skříně nic jiného. 

Jak nejraději kombinujete šaty Vy? U mě nesmí nikdy chybět pěkné brýle, protože jsem na sluníčko dost citlivá a hned slzím, a k nim nepodtrhne ženskost nic více než krásná výrazná rtěnka! Jeden z mých nejoblíbenějších letních looků můžete vidět níže.


Jak se Vám tento look líbí? A co nejraději v létě nosíte Vy? Nebo radši nevytáhnete paty z domu, protože léto není nic pro Vás? :) Podělte se se mnou v komentářích.


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já nevím proč, ale brýle do hněda jsou moje nejoblíbenější. Je mi to příjemné, ale stejně vždy vybírám co nejtmavší, jinak hned slzím :)

      Vymazat
  2. Já šaty v létě moc nenosím :D Dávám přednost overalům nebo kraťasům s tílkem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, overal je super. Ale kraťase moc nenosím zase já, mám neustále pocit, že v nich mám strašně velké nohy :D

      Vymazat
  3. Také zbožňuji šaty! Bohužel ale nejsem na sandálky, takže se to snažím zkombinovat jinak. A tvoje oblíbenosti jsou moc pěkné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já podle nálady, někdy nahodím jen žabky a jindy zase sandálky :)

      Vymazat
  4. Pekný článok. Keďže veľa šiat nemám (mám asi tak 1 lol) tak ich veľm inenosím. Skôr uprednostňujem sukne :).

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se na šatech líbí to, že je to jeden kus, prostě nahodím a nemusím řešit kombinace a tak :D

      Vymazat
  5. Look pěkný, ale není to úplně můj štyl :) Já nosím v létě nejradši šatičky, ale jiné než tyto. Nebo prostě kraťásky a nějaké volné tričko. Každopádně léto nemám moc v lásce, už z toho důvodu, že je skoro pořád 50 stupňů a teplo mi nedělá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. Look není úplně můj styl, ale šaty nosím často, ale na sukně si moc nepotrpím.. :D
    www.teabyniki.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To je super look! Šatičky nosím moc ráda, jsou krásně ženské :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen škoda, že je to léto tak strašně nevyzpytatelné :(

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)