Fotografie

Foto kolekce - Červenec

července 27, 201619 Comments




Konečně jsem to dokázala! Konečně jsem se
dostala ke slibovanému setu článků s fotkami.
Psala jsem o něm již ve výzvě 101 cílů za 1001 dnů.
Během července jsem s sebou párkrát vzala ven svůj
fotoaparát, a zde se můžete mrknout na to, co vzniklo.
Mými nejoblíbenějšími druhy fotografií jsou
makro a close-up snímky a západ slunce :)
















Fotíte rádi? A jaké druhy snímků pořizujete nejraději? Podělte se se mnou o své záliby v komentářích :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

19 komentářů:

  1. Moc krásné fotky, mohla jsi jich klidně přidat více :) Já strašně ráda fotím západy slunce, celkově přírodu a pak všechno mikro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zase jsem to nechtěla moc přehltit, kdyby se nelíbily :)
      Já také přírodu a všechno zblízka :D

      Vymazat
  2. Ta poslední fotka se mi líbí nejvíc :))
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné fotky, ráda se podívam na další :) Já asi nemám nic konkrétního, co fotím nejradši, baví mě fotit tak nějak všechno. Nedávno jsem si pořídila konečně pořádný foťák, a učím se a učím doufám, že se moje fotky budou zlepšovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk se s časem naučí co všechno foťák dokáže :) Kdyžtak můžu doporučit zajít si na nějaký kurzík. Tam se můžeš naučit základy jak jej ovládat a nebo přímo pro fotografii :)

      Vymazat
  4. Fotím šíleně ráda, momentálně šetřím na foťák! A tvoje fotky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky, do té poslední jsem se úplně zamilovala ♥

    July Favourites 2016

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)