Recenze

Hebké nožky s Remington Perfect Pedi Reveal

července 03, 201614 Comments


Konečně je léto. Slunce svítí, je horko a my všichni shazujeme vrstvy oblečení a snažíme se toho na sobě mít co nejméně. A děláme to tak i s obuví. Komu by se chtělo potit v uzavřených botách, když si můžeme vzít nějaké hezké žabky či sandálky. Ale to nejošklivější co může být je to, když z krásných botiček trčí ošklivé paty. Proto je vhodné nejen v létě, ale i po celý rok, věnovat svým nohám určitou péči. Já si většinou na začátku léta zajdu na pedikúru a jinak během roku si projedu nožky nějakými ručními pomocníky. Avšak může Vám být jasné, že to prostě není zcela ono. Proto jsem se chtěla zapojit do další výzvy portálu blogerky.cz, kde se měl testovat přístroj Remington Perfect Pedi Reveal. Byla jsem tedy nadšená, když jsem do této výzvy byla vybrána a přístroj tak mohla řádně otestovat. 




Domů mi přišla krabička s přístrojem. Po vybalení jsem zjistila, že je součástí tedy samotný přístroj se dvěma hlavicemi - modrá je drsnější pro zatvrdlejší kůži a fialová, které je jemnější, pro méně tvrdou pokožku, či pro vyhlazení kůže. Dále byl přibalen malý štěteček, který slouží pro jednodušší čištění hlavice a velkou výhodou jsou dvě tužkové baterie, díky kterým uvedete strojek do otáček ihned po vybalení. 


Strojek má jednoduchý výměnný systém hlavic, kde pouze pomocí malého tlačítka  vzadu odepnete jednu a zacvaknete druhou - rychlé a jednoduché. Z přední strany je potom spouštěcí tlačítko, které funguje na jednu rychlost. Při zapnutí se váleček hlavice začne otáčet v jednom směru. Strojek je trošku hlasitější a při přiložení se ozývá zvuk broušení. Ale vzhledem k rychlosti, si myslím, že je to poměrně zanedbatelná nepříjemnůstka.

Před použitím
A použití asi nemusím příliš osvětlovat. Prostě přiložíte a necháte přístroj odvést svou práci. Musím se přiznat, že jsem naposledy na pedikúře byla před rokem a již nějakou dobu jsem se svýma nohama nic nedělala, takže strojek šel do nepěkného terénu. Hned po přiložení se od nohou začne hezky prášit, jak přistroj odstraňuje odumřelou kůži. Chvílemi se mi zdálo,že začalo sněžit. Největší strach jsem měla z toho, jak to vydržím, protože jsem na chodidlech neuvěřitelně lechtivá. Pokud jste jako já, tak se nemusíte bát - přístroj žádné nepříjemné lechtání vůbec nevyvolal. 


Po použití

Po dokončení nohy zůstanou hladké. Když jsem strojek viděla poprvé, byla jsem lehce skeptická a říkala jsem si, že taková hračka přece ty zatvrdliny odstranit nemůže. Jak jsem se však mýlila! Nohy jsou skutečně zbaveny zrohovatělé kůže a jsou znatelně jemnější. Strojek je tedy velmi nápomocným společníkem v létě i přes celý rok. Ale například zajít si jednou za čas na pedikúru bych doporučila všem. Přeci jen, zde jsou Vaše nohy ošetřeny ještě více do hloubky, a navíc i s prsty a nehty. Stroječek Vám pak dopomůže k udržení tohoto hebkého stavu po delší dobu. 


Zkouší celá rodina! 

Musím se přiznat, že jsem přístroj nevyzkoušela jako první. Ještě předtím, než jsem jej použila ho ukořistila má mamka a nohy si s ním opilovala sama: " Tak tohle je bomba. Sice jsem byla minulý měsíc na pedikúře, ale nohy mám zase zničené a díky tomu strojku jsou zase v pořádku. Překvapilo mě, jak jsou krásně hladké a odstranily se i otlaky, které se mi stále obnovují. Tohle musíš vždycky přivést domů, abych jej mohla používat častěji a měla péřový krok."


Mamčiny nohy před použitím


Mamčiny nohy po použití

Po použití stroječku je třeba si nohy opláchnout od prachu z odumřelé kůžičky a poté je nejvhodnější chodidla natřít nějakým dobrým krémem. Já použila například krém Cien, který obsahuje 10% Urei. Krém se rychle vsákne do kůže a udržuje ji změkčenou. Pro největší efekt nanesete štědrou vrstvu krému, natáhnete kosmetické ponožky a necháte působit přes noc.



Fakta:

Cena: cca 600 - 800Kč 
Obsah: přístroj, hrubší hlavice, jemnější hlavice, čistící kartáček, 2 baterie
Možnost dokoupit náhradní hlavice! ( 279Kč)

Pro a proti:
+ rychlost
+ účinnost
+ cena
+ baterie v balení
- hlučnost

Známka: 1-

Pokud mám srovnat ruční pemzy či škrabky s tímto strojkem, zde dosáhnete rozhodně hladšího finiše. U ručních pomocníků mám pocit, že je kůže často spíše otrhaná a odřená, a rozhodně nikdy neodstraní takové množství kůže jako přístroj Remington. Navíc většinou musím použít alespoň dva a zabere mi to hrozně moc čase. Proto strojek vyhrává na plné čáře!


Doufám, že se Vám recenze přístroje zalíbila a nezapomenete svá chodidla řádně ošetřovat po celý rok! A jak své nožky ošetřujete Vy? Budu ráda, když se podělíte v komentářích :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

14 komentářů:

  1. Moc pěkná recenze, Veru :) Měla jsem možnost přístroj taky otestovat a jsem s ním moc spokojená. Momentálně mám snad ty nejhezčí chodidla za celý můj život :D
    Jediná věc, kterou bych mu vytkla, je jeho příšerný zvuk! :D Ale to se dá přejít, když plní svou práci na 100 % :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Tak to se jdu také mrknout :)
      Ano, ten chod strojku by mohl být tišší, ale také to neberu jako nějaké mínus :)

      Vymazat
  2. Super, že ti vyhovuje :) Mně teda 100% práci neudělá, ale líbí se mi, jak jsou pak chodidla hladká :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak 100% udělá vždy jen pedikérka :) Ale rozhodně mi většina otlaku zmizela - řekla bych, že tak 90% odstranil :)

      Vymazat
  3. Wau naozaj nerozoznanie :) super super som rada ze si spokojná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc :) I foťák měl problém zaostřit na ty hladké nohy :D

      Vymazat
  4. Skvelá recenzia a produkt vyzerá naozaj super ! :) Mala by som to kúpiť mamine, ktorá má práve s hrubšou pokožkou na nohách problém :) vďaka za tip !
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to úplně super pomocník! Včera jsem jela ke kámošce a ona ať ho vezmu s sebou, tak si nohy také opilovala a byla nadšená úplně stejně, jako mi s mamkou :)

      Vymazat
  5. Děkuji za tento článek. :-) Pomohl mi vybrat si konečně nějaký přístroj na mé hrubé nožky ;)

    http://monizet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že pomohl :) Myslím, že nebudeš zklamaná :)

      Vymazat
  6. Jej to by bolo presne nieco pre mna, pretoze ja som tak leniva ich pemzovat rucne a to su teda v dost hroznom stave ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to taky vždycky nebavilo drhnout :D Navíc jsem nikdy nedosáhla dostatečně super výsledku :)

      Vymazat
  7. Perfektná recenzia :) chcem sa spýtať cez aký program robíš to úžasné premietanie fotiek? Ďakujem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Použila jsem program PhotoScape :) Je tam možnost jak úpravy fotek, tak vytváření těchto gifů :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)