Recenze,

Dermokil - Jílové tělové mléko

července 20, 201611 Comments


Pokud čtete pravidelně můj blog, již jste mohli zjistit, že nejsem zrovna největší fanoušek tělových mlék. Většinou jsem od nich hrozně ulepená a nebaví mě čekat, až se vše vstřebá do pokožky. Proto, když mi došel balíček z Dermokilu, byla jsem moc zvědavá na to, jaké bude právě jejich jílové tělové mléko.



Výrobek mi přišel v bílo - zlatém balení. Pokud se mrknete na výrobky Dermokil, ve velké většině je jejich balení provedeno právě v bílé barvě se zlatými prvky a nápisy. Celkový dojem z tohoto balení má lehce luxusní nádech. Balení je bytelné, otvírání krásně těsní a na zadní straně výrobku najdete nalepený lísteček s českým popiskem, použitím a ingrediencemi.



Tělové mléko má bílou mléčnou konzistenci. Vůně je příjemně sladká, připomínající něco jako mléko s medem. Mléko se velmi dobře roztírá a s malým množstvím natřete poměrně štědrou plochu. 

Co mě však kromě vůně potěšilo nejvíce byla schopnost mléka lehce se vstřebat. Jak jsem psala výše, hrozně mě nebaví čekat, než se mléko vsákne a jestli vůbec. U tohoto přípravku čekat příliš dlouho nemusíte. Během chvíle se mléko vstřebá a kůže po něm zůstane sametově hebká, hydratovaná, provoněná a hlavně nelepí. Toto je určitě velkou výhodou například pro ty, kteří mají potřebu mazat se hned po ránu. Proč? Protože nanesete přípravek, oblečete se a během 2 minut jste ready to go!



Já mám svou kůži řekla bych normálního typu a tudíž mléko má pro mne velmi příjemné účinky. Má pokožka je znatelně hydratovaná a vyživená. Musím se přiznat, že se mi povedlo se trošku spálit na ramenou a na lýtkách a z toho důvodu se mi začala spálená kůže olupovat. Proto jsem se snažila nanášet toto mléko hlavně na loupající se místa, a mám dojem, že mé kůži krásně pomohlo v regeneraci.



Fakta: 
Obsah: 250ml (já mám na fotce zmenšenou 75ml verzi)
Cena: 300Kč
E-shop: Objednat je možné zde

Pro a proti:
+ vůně
+ balení
+ konzistence
+ vstřebávání
+ hydratace
- nic mě nenapadlo


Známka: 1


Už jste o této značce slyšeli? Nebo máte některý z jejich produktů doma? A jaký máte Vy názor na tělová mléka - fandíte jim, nebo raději sáhnete po jiné konzistenci? Napište mi Vaše názory do komentářů.



XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

11 komentářů:

  1. Tuto značku zatím neznám. Na tělové mazání jsem taky vybíravá, nechce se mi čekat až se něco vsákne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tuto značku také ještě nedávno neznala, ale musím říct, že mě velice mile překvapila. Jílové věci jsou opravdu super :) Už chápu proč je jíl tak oblíbený po celém světě :)

      Vymazat
  2. Moc díky za tip! Také mě nebaví ty dlouho vsakovací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, já se tedy většinou mažu večer, ale pak stojím a čekám, než to trochu zaschne, abych si dala pyžamo. Tady jsem to řešit naštěstí nemusela :)

      Vymazat
  3. O značce jsem nikdy neslyšela ale zaujala mě kombinace tělového mléka s jílem. Jinak to mám s mléky jako ty. Trochu to flákám právě proto, že nemám chuť ani čas čekat, než se produkt vstřebá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky když nemám výrobek, který mi sedne, tak to pak flákám :D

      Vymazat
  4. Značku nepoznám , ale páčia sa mi obaly a dizajn výrobkov. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V článku je i odkaz na e-shop. Mají opravdu velké množství výrobků, takže si myslím, že si vybere každý :)

      Vymazat
  5. O téhle značce slyším poprvé a ikdyž ne neumím dokopat k tomu, abych se mazala, přesto si ho koupím už jenom kvůli tomu jak je roztomilý :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na obrázku mám jen malé balení, které je skutečně moc roztomilé. V prodeji je větší, které je však stále moc hezké :)

      Vymazat
  6. O tejto značke som ešte nepočula a produkt som ešte ani nevidela, no vyzerá veľmi zaujímavo

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)