Recepty

Domácí müsli

července 12, 201618 Comments


Když člověk dojde do obchodu, ze všech stran na něj padají krabice s těmi nejzdravějšími müsli plnými přidaného cukru. Cena u takové krabičky není zrovna malá a když vezmete v potaz to složení, člověk radši vše vrátí do regálu a jde pryč. Přitom vytvořit si domácí müsli není vůbec těžké a máte přehled o tom, co jste do něj použili. Zde Vám přináším recept na müsli, které jsem připravovala o víkendu.



Co budeme potřebovat:
500g ovesných vloček (zvolila jsem 100% -ní bez přídavků)
1 vejce
2 lžíce medu
volitelné suroviny (javorový sirup, plátky mandlí, ořechy, sušené ovoce, ...)



Postup:
Vejce s medem promícháme ve středně velké misce. Podle chuti můžete přidat javorový sirup. Ovesné vločky do této směsi vysypeme a po důkladném promíchání rozprostřeme na plech s pečícím papírem. V troubě pečeme na 120°C a po chvilkách vločky promícháváme, aby se nespekly dohromady. Až cítíme, že již nejsou vlhké, přidáme další přísady jako mandle, ořechy či sušené ovoce. Pečeme do doby, než vločky zezlátnou.



Já si udělala müsli pouze s mandlemi a nejraději si je dávám ke snídani s bílým jogurtem, broskvemi a lžičkou agávového sirupu.



A co nejraději si ke snídani dáváte Vy? Podělte se se mnou o Vaše ranní dobrůtky v komentářích :)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

18 komentářů:

  1. S tím složením máš naprostou pravdu, super tip! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkám, že všechny müsli mají špatné složení. Ale proč hledat nějaké kvalitní, když si člověk může udělat doma svoje vlastní :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je to super :) Hlavně si je člověk namíchá podle chuti :)

      Vymazat
  3. Taky jsme se s přítelem naučili dělat domácí. To kupovaný je sice pohodlnější, jen to hodit do košíku a čau. Ale neni ani zdaleka tak dobrý! Hlavně si tam takhle dáme, na co máme zrovna chuť! :) Ikdyž je pravda, že teď jsme ho dlouho nedělali. Většinou teď snídám jen banán, protože víc nestíhám. :D :D
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, člověk si udělá na co má zrovna chuť, to je fajn :) Tak to já musím mít každé ráno na snídani svých 10 minut. Přes to nejede vlak :D

      Vymazat
  4. Před nedávnem jsem začala snídat musli, ale je pravda, že je to, pro mě, docela drahé.. A tohle není vůbec špatný nápad, udělat si svoje vlastní :) určitě vyzkouším, díky za návod :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej :) Budu ráda, když napíšeš, jak se povedly :)

      Vymazat
  5. To je super nápad! Já občas taky snídám musli. Ale honě to střídám :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si můžeš připravit více druhů, aby jsi to mohla proměnit :)

      Vymazat
  6. Domácí varianta je vždy lepší. Já jsem jednou zkoušela mixit, ale stejně tomu domácímu müsli se nic nevyrovná. My ho akorát neděláme v troubě, ale normálně ho sušíme v sušičce :)

    Giveaway | Victoria's Secret, Dermacol, Avon...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je zajímavé. O tom jsem zatím neslyšela. A jak to vyrábíte? :)

      Vymazat
  7. Mňam, mňam, mňam! Děkuji za tip, také se chystám připravit si musli doma. Zatím jsem se k tomu ještě nedokopala, ale určitě to chci vyzkoušet. Líbí se mi, že si do toho můžu dát přesně co chci a vybrat si suroviny, které třeba neobsahují lepek a podobně. Navíc to vyjde levněji, což je obrovský plus. :) K snídani jím musli moc ráda - je to rychlovka. A někdy si dám třeba jenom bílý jogurt s ovocem nebo ovesnou kaši. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Vždycky, když někde vidím hotové müsli, tak se mi hrozně nelíbí :D Tohle je perfektní :)

      Vymazat
  8. Díky za typ! Já nejraději snídám čokokuličky s mlékem nebo anglickou snídani. Pravda, moc zdravé to asi není. Když si to chci odříct, někdy mi stačí jen banány.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokokuličky mám taky ráda, ale je pravda, že moc zdravé nejsou asi no :D

      Vymazat
  9. Super! Já musli miluju! Domací jsem si ale nikdy nedělala. No, není to těžké, tak to určitě zkusím :3 :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)