Recenze,

Soaphoria - Tělové suflé

července 02, 201610 Comments


Soaphoria. Značka o které v poslední době slyšíme ze všech stran. A není se čemu divit. Jedná se o kvalitní přírodní kosmetiku. Sama jsem na tuto značku natrefila poměrně náhodou, při pocházení seznamu vystavovatelů na pražském veletrhu Interbeauty Prague 2016. Když jsem viděla jejich stránky, říkala jsem si: "Ano, tam se musím jít určitě mrknout!" A jsem moc ráda, že jsem šla. Co všechno jsem si zde pořídila se můžete mrknout ZDE




A nyní přímo k výrobku. Na stánku jsem si vybrala Tělové suflé ve vůně Nevinnost. Byl to docela boj, protože jsem si nebyla jistá, který druh vybrat. Finalisty se staly Nevinnost a Mléčné potěšení. Obě vůně byly hodně rozdílné a já jsem nechtěla být neohumná, abych si brala hned dvě. Mléčné potěšení je sladší typ vůně s vanilkou, která je velmi příjemná, nevtíravá, ale zajímavá. Nevinnost je velmi lehká svěžejší květinová vůně - připomíná mi vůni konvalinek. Řekla bych, že je docela netradiční, proto jsem nakonec sáhla pro ni.


Balení výrobku je velmi pěkné a kvalitní. Dostanete totiž skleněnou dózu s vzduchotěsným uzavíráním, díky čemuž výrobek zůstane hezky čerstvý. Na víčku je kulatá nálepka s popisem výrobku a na spodní straně nálepka s informacemi k použití, s účinky a hlavně složením. Dózu si můžete po spotřebování nechat a nějak ji dále využít pro skladování jak kosmetiky, tak věcí v kuchyni.



Tělové suflé samo o sobě má bílou barvu. Konzistenci bych popsala asi jako našlehaný krém. Po nanesení na kůži můžete pozorovat, jak se pomaličku rozpouští teplem. Suflé se velmi lehce roztírá a zanechává pokožku hebkou, vláčnou, hydratovanou a nádherně provoněnou. Vůně na kůži skutečně vydrží několik hodin. U normální kůže může na povrchu zůstat lehký film, ale nepřipadám si mastná a lepkavá jako například u některých tělových mlék. 



Nyní bych se chtěla vyjádřit k složení výrobku. Většinou ho příliš neřeším, ale když si vybírám výrobek, který by měl být přírodní, tak očekávám, že to půjde v složení vidět. Proto mě velmi potěšilo složení výrobků značky Soaphoria a to nejenom proto, že je bez těch ošklivých látek, kterým se spousta lidí snaží vyhýbat, ale hlavně proto, že je  tak strašně jednoduché! 7 složek. Ano, píši to správně - jen 7 složek obsahuje tento výrobek. A těmi jsou : 




1. Cocos Nucifera Oil = Kokosový olej
2. Theobroma Cacao Seed Butter = Kakaové máslo
3. Butyrospermum Parkii Butter = Bambucké máslo
4. Olea Europea Fruit Oil = Olivový olej
5. Camellia Sinensis Leaf Extract = Extrakt ze zeleného čaje
6. Lilium Candidum Bulb Extract = Extrakt z bílé lilie 
7. Aroma

V závěru musím říct, že jsem s výrobkem velmi spokojená. Je neskutečně příjemný nanášením, pocitem nošení i vůní. Už jsem se rozhodla, že hned jak jej dopotřebuji, tak si koupím i Mléčné potěšení, po kterém jsem pokukovala.

Fakta: 
Obsah: 125ml nebo 255ml
Cena: 197Kč nebo 357Kč

Pro a proti: 
+ konzistence
+ vůně
+ složení
+ eko balení
- není bezedný

Známka: 1


Doufám, že Vám  byla recenze užitečná :) Máte již s touto značkou či s tímto konkrétním výrobkem zkušenosti? A upřednostňujete celkově přírodní kosmetiku před obyčejnou? Napište mi Vaše názory do komentářů. Ráda si je přečtu :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

10 komentářů:

  1. Mám ho ve verzi Kořeněný pomeranč a moje nadšení je velké. Mám ho už na dně a nechci se s ním rozloučit. Recenzi budu psát zítra a budu very pozitiv :-)

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem neměla zatím možnost ovonět. Tak to jsem zvědavá, až si přečtu tu tvoji :)

      Vymazat
  2. Telove sufle ma velmi zaujalo, chcela som ho vyskúšať, ale napr. na jednej stránke odkial mám niekoľko produktov, tak ich v lete nepredávajú, lebo by sa v tom teple zmenila konzistencia a nebolo by to ono. Tak si budem musieť počkať. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se má ochladit. Můžeš objednat z oficiálních stránek a přes léto udržovat v chladné místnosti či chladničce :) Na obalu je teplota do 25°C.

      Vymazat
  3. Toto používa priateľova mama, a má neskutočne krásnu vôňu! :D Určite si ho v blízkej dobe chcem zaobstarať aj ja :D Skvelá recenzia, mimochodom :)

    OdpovědětVymazat
  4. Toto telové suflé vyzerá naozaj super :) Inak veľmi sa mi páči aj nový design tvojej stránky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělé. Už mám úplně na dně, tak se snažím si ho šetřit :D
      Design, už mám nějaký ten pátek :) Jsem ráda, že se ti líbí :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)