Recenze

Smilargan - Marocký jíl s arganovým olejem

července 30, 20164 Comments


Konečně! Konečně jsem již i já vyzkoušela zázračný jíl v prášku. Jíl, o kterém slyším ze všech stran. Když jsem zaznamenala poprvé, měla jsem trošku strach do něčeho takového jít. Jak jste na mém blogu již možná četli, mám pleť smíšenou, která má sklon se lehce vysoušet a jíl je především určen pro pleť, která má tendence k maštění. Proto jsem se bála, aby se má pleť náhodou po použití nevysušovala. Osvícení přišlo ve chvíli, kdy jsem našla tento marocký jíl od firmy Smilargan, která jej má s přidaným arganovým olejem. Jsem si jistá, že už i o něm jste slyšeli. Je všude vychvalován a tak jsem usoudila, že by se mohlo jednat o perfektní kombinaci i pro mou pleť. 





Když mi výrobek přišel, malinko mě zklamalo balení. Přípravek je uvnitř bílé dózy se šroubovacím zavíráním a na ní jsou nápisy umístěné na nálepkách. Myslím si, že výrobce by mohl na vzhledu balení trošičku více zapracovat. Kolem zavírání je uvázáno lýko s lístečkem s drobnými informacemi. Po otevření se mi trošku výrobku vysypalo, zvláště z toho důvodu, že uvnitř se nachází vnitřní ochranná blána, který obvykle bývá z gumového materiálu, aby se hezky upevnila a držela vše tak, jak má být. Zde však blána byla z tenké plastové fólie, byla prohnutá a spíše tam jen tak ležela, než že by plnila účel. Ale jak vždy říkám, mnohem důležitější je obsah než obal, tak se pojďme mrknout na výrobek samotný. 



Výrobek je v podobě světle hnědého prášku, který má lehkou bylinnou vůni. Celkové složení je jíl, arganový, rozmarýnový, levandulový a citronový olej. K použití výrobku je zapotřebí pouze přidat vodu - do menší nádobky vložíme lžičku jílu a k němu přidáme teplou vodu v takovém množství, abychom dosáhli kašovité konzistence. Tato hnědo-šedá kašička se nanese na pleť a nechá působit do 15-ti minut (u sušší pleti bych nechala cca 10 minut). Poté vlažnou vodou opláchneme z pleti.



Přípravek slibuje, že pleť hloubkově pročistí, zbaví přebytečné mastnoty i odumřelé kůže a napomůže k regeneraci. Po jeho použití jsem zaznamenala, že jsou póry skutečně pročištěnější a méně viditelné. Pokožka byla na dotek výrazně hladší. Jíl může být použit také na tělo či vlasy. 

Celkově musím výrobek zhodnotit velmi kladně. Dostanete totiž skutečně velké množství výrobku - díky tomu, že nemusíte platit za vodu a po jeho použití pociťujete účinky, které výrobce slibuje. 



Fakta: 
Obsah: 125ml
Cena: 300,-
Složení: jíl, arganový olej, rozmarýnový olej, levandulový olej, citrónový olej
E-shop: Objednat možné zde

Pro a proti:
+ množství
+ účinky
+ vůně
+ přidané oleje
- balení

A co vy? Už jste někdy nějaký jíl zkoušeli? Používáte jej pravidelně nebo raději sáhnete po jiných přípravcích? 


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

4 komentáře:

  1. Já osobně jílové masky používám velmi ráda a vím, že mi s pletí opravdu něco dělají. Mám ráda jílovou masku od Medic a práškový jíl mám teď na vyzkoušení od Soaphoria.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten od Soaphorie jsem se také dívala, ale poté jsem našla tento s olejem, a řekla jsem si, že by pro mě mohl být výhodnější :)

      Vymazat
  2. Ílové masky milujem! Zatiaľ som síce skúšala len bentonitový a zelený, ale obe sú výborné :) Určite niekedy vyskúšam aj marocký.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)