Favorites

Letní favorites

srpna 02, 201610 Comments


Tyto letní měsíce jsem nestíhala napsat měsíční favorites, čehož jste si asi již všimli. A tak jsem si řekla, že když stejně v létě používám především ty stejné produkty, udělám pouze jedny letní favorites za měsíce červen, červenec a srpen. Takže jaké výrobky se staly v těchto měsících mými oblíbenými pro horké dny? 




Dekorativní kosmetika: 

1) Mary Kay - Minerální pudrový make-up - Ivory 2
V létě docela nerada nosím velké nánosy na pleti a proto nejčastěji sáhnu po Minerálním pudrovém make-upu od Mary Kay. Je to takový pudřík, který sice kryje více než obyčejný pudr, ale i tak poskytuje lehké krytí a to mi v létě naprosto dostačuje :) Pleť barevně sjednotí a zmatní na dlouhou dobu. Použila jsem jej například v článku Konturování s Mary Kay
www / 470Kč / 8g /



2) Zoeva - paleta stínů Mixed Metals
Stíny od značky Zoeva jsem si velmi oblíbila, protože za svou cenu předvádí prvotřídní kvalitu. V této paletce nejdete 9 metalických stínů + 1 matný (černý), se kterými dokážete vykouzlit perfektní look na den i noc. 
www / 622Kč / 10 * 1,5g /



3) NYX - Soft Matte Lip Cream - Zurich
Tento produkt na rty se stal mým oblíbeným, hlavně díky své letní barvě. Je to matná růžovo-korálová barva a vždy když ji mám na sobě, tak se najde někdo, kdo mi ji pochválí. Navíc nošení tohoto Lip Creamu je velmi pohodlné a krásně voní :)
www + Douglas + NYX Praha / 179Kč / 8g /

4) Benefit - The Porefessional
Myslím, že tento produkt ani zdlouhavě představovat nemusím. Jedná se o jednu z nejznámějších podkladových bází pod make-up na světě. Má sametovou strukturu, je lehce tónovaná a dokáže skvěle zakrýt drobné nerovnosti a rozšířené póry. 
www + Sephora / 380Kč - 1120Kč - 1850Kč / 7,5ml - 22ml - 44ml /

5) Essence - Kabuki štětec
Kabuki štětec se stal mým oblíbeným snad po prvním použití. Díky svému tvaru a hustotě štětin je perfektní pro opravdu široké použití. Přiznám se, já si s ním dokážu nanést kompletně celý make-up na obličej. Make-up, pudr, bronzer, tvářenku i rozjasňovač. V případě nouze snad i korektor. Už jsem slyšela takové poznámky, že se jedná o štětec na pudr a že se takhle zničí. Nevím, co tím kdo myslel, jestli se snad štětiny pod make-upem rozpustí, ale opravdu nic se s ním nestane. Ten svůj mám již 2,5 roku a je stále jako nový. Takže se klidně nebojte se štětci experimentovat pro různá použití - pokud nebudete štětiny stlačovat do nepřirozených poloh či je škubat ven, nic se jim nestane.
Drogerie / 119Kč /

Kosmetika: 

6) Dermokil  - Jílové tělové mléko
Na toto tělové mléko jsem pro Vás již připravila recenzi, takže se na ni určitě mrkněte ZDE ;-) Je to můj lehký a rychle vstřebatelný pomocník pro regeneraci kůže po slunění :)
www / 300Kč / 250ml /



7) Cien - Krém na nohy
Tento krém je skutečně jeden z mála, který má tak vysoké procento změkčující látky zvané Urea ve svém složení. Nohy jsou po něm krásně ošetřené, změkčené a navíc se krém překvapivě dobře vsakuje. Přivedla mě na něj maminka a v tuto chvíli jej používáme celá rodina! Přeci jen, v létě by měly být nožky krásné, protože Vám každou chvíli koukají ze sandálků ;-)
Lidl / 35Kč / 100ml /



8) P-Shine sada na nehty
Na tuto sadu jsem pro Vás již připravila recenzi, takže se na ni určitě mrkněte ZDE ;-) Je to perfektní sada pro zpevnění a ozdravení poškozených nehtů a ty pak navíc zůstanou krásně blyštivé po dobu 14ti dní :)
www / 679Kč / 



9) Soaphoria - Šumivá bomba - Babiččina zahrada
Na tuto bombu jsem pro Vás již připravila mini-recenzi, takže se na ni určitě mrkněte ZDE ;-) V létě asi ne každý rád hupsne do vany, ale pokud to tak na někoho přijde, doporučuji tuto variantu bomby, která díky použitým bylinkám má neuvěřitelně osvěžující a relaxační schopnosti.
www - www / 57Kč / 85g /



10) Versace - Yellow Diamond
Od této vůně jsem jako první dostala vzoreček a okamžitě se do ní zamilovala! 
Je to nádherná toaletní voda skvělá pro léto, takže kdo má rád svěží vůně 
s nádechem citrusů, tak ten si ji určitě také zamiluje :)

Hlava - neroli, citron, broskev, bergamot
Srdce - mimóza, leknín, květ pomerančovníku, frézie
Základ - dřevo, pižmo
www + Parfumerie / 691Kč - 879Kč - 1139Kč / 30ml - 50ml - 90ml /

A jací jsou Vaši letní oblíbenci? Bez čeho si léto nedokážete představit? Podělte se se mnou dole v komentářích ;-)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

10 komentářů:

  1. Mary Kay púder mám a je naozaj skvelý! Super článok :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s ním moc spokojená. Navíc vydrží úplně dlouho a to s ním nijak nešetřím :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Určitě vřele doporučím - stíny, tvářenky i štětce. Zoeva je skvělá značka :)

      Vymazat
  3. Soft Matte Lip Cream mám tiež (odtieň Transylvania) a je super, jediné čo, tak sa mi trochu zle nanáša. A Zoeva paletka vyzerá nádherne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice nosím hodně výrazné rtěnky, ale na odstín Transylvania bych si nejspíš netroufla :D

      Vymazat
  4. popravdě nic z toho nevlastním, ale 1. produkt, pudrový make-up zní fajn a lákavě :)

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně fajn věcička, když na sobě v létě nechceš mít moc velkou vrstvu líčidel :)

      Vymazat
  5. Já jsem si oblíbila NYX Soft Matte Lip Cream v odstínu Rome ❤️ Není to vyloženě letní barva, ale mně to překvapivě vůbec nevadí :D A pokud se v létě líčím, ráda používám nějaký fixační sprej :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si zatím do těch tmavších netroufla, protože mám strach z nejednotnosti. Ale určitě je brzy taky vyzkouším :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)